неделя, 31 януари 2016 г.

Празни опаковки - м.01

     Сякаш вчера беше Коледа, толкова бързо и неусетно измина този месец. И ето че дойде време за изразходените продукти през него. Този път имам нормално количество тубички. :)


      Свърших 3те мини масла на The Body Shop с боровинка, ванилия и захаросана ябълка. Бих си купила Ябълката, но другите 2 не ме грабнаха чак толкова като аромат. Ефекта им като хидратация и подхранване е еднакъв. Прекрасни са в това отношение за зимата и суха кожа!
       Пяната за вана на Avon с малина и тъмна орхидея мирише божествено. Много силно и сладко на сочни малини и червени плодчета като цяло. Сладникавия намек е от орхидеята. Напомня ми леко на червена боровинка аромата. Има супер наситен малинен цвят, пени се добре и не изсушава кожата.
       Душ гела на Fa Mystic Moments има онзи типичен за "лилави" продукти аромат. С масло от шеа и страстно цвете е. Ухае подобно на passion fruit, но тук има парфюмна нотка без плодов намек. Пени се нормално, като стандартните душ гелове и не ми изсушаваше. Нищо кой знае какво, вършеше работа.
      Маската с годжи бери на Ейвън харесах заради свежия аромат, но хидратиращи гел маски има почти всяка марка и няма да ми липсва чак толкова. Иначе си вършеше работата. Олиото с лавандула за лице беше с чудесна хидратация и аромат, но е време да се разделим.


     Шампоана от Advance Techniques Strengthen & Protect не беше лош, ухаеше нетипично за нисък клас шампоан (готино, на мента) и оставяше страхотно усещане на чисто и освежаващо, обаче не ми укротяваше и подхранваше крайчетата. Ще говоря повече за него в отделен пост, защото го ползвам заедно с балсама и серума.
      Разтвора за стъпала с нар и шоколад омекотява леко стъпалата, но след това нанасям и крем, за да е по-добър ефекта. Всяка Коледа пускат подобни аромати, действието на всички подобни продукти за мен е едно и също.
      Ексфолианта с цвят от лотос за тяло ми беше любим. Има чуден парфюмен, луксозен аромат на лотос. Частиците бяха средни, но достатъчни за добро ексфолииране. Не изсушава и не е толкова неикономичен като захарните скрабове на Рефан. Ако го пуснат отново, с удоволствие ще си го купя пак.
      В празното флаконче за парфюм имах от Lancome La Vie Est Belle (оригинал). Не знам какво толкова му харесват, но мен лично изобщо не успя да ме грабне. Да, не е лош, но има толкова красиви аромати, че този за моя нос е най-обикновен. Комбинация от ванилия, круша, боб тонка, пралина и ирис. Ето затова харесвам отливките. Разносваш достатъчно и преценяш дали е за теб, преди да си дадеш парите за него. Изпръсках 20-30 мл с голяма мъка.


      Базата и гел-топа на Катрис имат още в тях. Базата обаче е половина, а е като желе буквално. Слагам разредител, но не може да я "разтвори" и стои неравномерно на плочката. Иначе като трайност не беше зле, маникюра издържаше прилично. Аз обаче предпочитам 8 в 1 на Евелин. Топа ми хареса много обаче, ще си го изразходвам докрай и е много по-добър от сходния на Есънс. Не се сгъстява така грозно, лака издържа доста и блясъка, който придава е страхотен. Отдавна имам нов.  
       Крема за лице Oriflame Essentials с шеа беше с хубав аромат, подобен на Balea Zucker Schnute и хидратираше нелошо, но не бих повторила. Гела за бръснене на Balea Blueberry е страхотен продукт. Определено ще си купя от него и другия с алое за лятото. Не дразни кожата и е много нежен като цяло. Мирише страхотно и ви е нужно малко количество.
       Водата за уста Paradont Active на Astera не ми допадна особено. Ползвала съм пастата за зъби и точно от аромата бях отблъсната. Хем сладникав, хем леко като на лекарство. Не е гаден, но в началото докато се свикне е трудно и не стяга особено венците. За лакочистителя на Ebelin вече съм говорила много, не го заменям за никой друг.
       Това бяха изразходните продукти за първият месец на новата година. Какви са вашите?

Няма коментари:

Публикуване на коментар