понеделник, 29 февруари 2016 г.

Какво изразходвах през февруари?

      Най-късият месец от годината отмина бързо и дойде ред да изхвърля поредната доза празни опаковки. Ето какво успях да изразходя:


       Мини душ гела със захаросана ябълка Apple Delight на Yves Rocher имам от миналата Коледа, но чак тази година успях да отворя. Много ми харесва аромата, ухае на много сладка   карамелизирана жълта ябълка. Не изсушава кожата, пени се горе долу добре, но миризмата изобщо не се задържа. Веднага щом изполея тялото си, не я усещам и пяната от гъбата изчезва бързо. Вероятно ми трябва лосиона от серията, макар че имам 2 мини тоалетни води от серията, но и техният аромат се задържа около 2 часа и трябва подновяване.
        Водата за уста от Кауфланд Denta Plus Fresh купих миналият месец. Видях я случайно докато пазарувах в магазина и беше под 2 лв. Казах на приятелка, че ще дезинфекцирам тоалетната, ако не става, но всъщност за парите си не беше никак лоша. Почистваше и освежаваше добре. Има лек ментов вкус и не пари като водите на Листерин. Бих повторила покупката й.
        Oriflame Perfect Fusion Foundation продължава да е ми е любим фдт, но имам останал 1 пръст в него и тези дни мисля, че ще го изразходя. Много ми харесва средното му покритие и кремообразната му консистенция. Издържа ми цял ден и стои естествено. Имам доста фдт в момента, но ако не е спрян бих го купила пак в бъдеще. Много съм доволна от опаковката, защото виждате че ще успея да извадя почти всяка капка от него, дори по стените не остава.

        За маските в сашета на Freeman ви писах скоро, че не останах очарована. Ананасовата не прави абсолютно нищо, а другата с въглен ми е прекалено груба и зачервява кожата в зоната около носа. Скраба с грейпфрут и роза бих си купила с удоволствие. Много фин и прилича на гел с частички. Достатъчно добре ексфоолира кожата и има приятен сладникав аромат.


           BioSilk Silk Therapy се нанася на измита коса от корените към краищата. Имах няколко сашета от този продукт и в началото не видях да прави нещо, но това последното ме изненада приятно. Ухае на луксозно, на зеленина. Текстурата е прозрачна и прилича на олиата за краища. Направи косата ми мека, гладка, укроти я и прибави малко блясък. Само че утежнява и отнема от обема, затова според мен е подходящ повече за сухи и третирани коси. Но като терапия от време на време бих го ползвала. Количеството е 3 мл и стига спокойно за една употреба. Взех ги от parfimo.bg, в момента има мини тубичка от 15 мл за 3 лв.
           Крема на Galenic Nectalys беше любов от първо намазване. Мострата ми стигна за 5 пъти. Има лек луксозен аромат на зеленина и плодчета. Текстурата е подобна на този слънцезащитен крем на Bioderma, който имам. Идея по-лека и копринена е. Изглежда плътна, но всъщност се абсорбира изключително бързо. Успява моментално да успокои, подхрани и хидратира перфектно сухата кожа. Подходящ както като дневна грижа и основа за грима, така и като нощен крем. Струва около 60 лв опаковката, но пък наистина ми хареса много и бих инвестирала като поприключа запасите. Очната линия на Zoeva Cat Eye Pen обаче беше най-голямото ми разочарование от декоративната козметика през последната година и половина. Дали съм я ползвала 2-3 пъти нормално, изобщо не пише на окото. На ръка да, но започна ли да я слагам, не пуска нищо. Днес пак реших да я пробвам, ама уви - никакъв цвят!
           Лосиона с хималайско годжи бери на Avon Planet Spa ми хареса доста. Имаше супер свеж аромат на червените плодчета, не оставяше мазен филм и попиваше бързо. Успяваше обаче добре да подхрани и хидратира сухата ми кожа. Единствено гъстата консистенция и твърдата тубичка ме ядосаха, защото излиза адски трудно и имам още за 1-2 пъти, но не зная ще мога ли да го извадя.
          Свеща е от Икеа с аромат на сметанов сладолед и много ми харесва. За парите си, ме очуди колко добре ароматизира и бавно гори в същото време. Слага в джоба си свещите на Glade & Air Wick. Препоръчвам я!


           Маската за коса на Ziaja Cocoa Butter определено оцених последния месец. Ако ползвате силно подхранващо олио за краища като Orofluido, няма да усетите ефекта й. Но ако я нанасяте след обикновен шампоан, който само измива косата без никаква друга грижа, веднага ще помогне и омекоти, подхрани. Аромата и е чудесен, като на скъпо какао. Цената и е само 4,60 лв в Елитис. Пробвайте я, ако нямате много суха коса. ;)
           Скраба с бадем и трюфели на Farmona Sweet Secret също харесах и бих купила в бъдеще, но някой друг аромат. Има доста тръпчив аромат на бадем и нагарча, но аз обожавам подобни миризми. Прилича на желе текстурата, но нанасяйки го на тялото, не се плъзга по кожата и да пада, а е като суфле и спокойно се масажира. Частиците не са груби и е идеален за суха кожа през студените месеци. Не щипе, ако сте си бръснали краката преди това. :)
         Изпих доста чайове през този месец, но няма как да пазя опаковките им. :) Привърших обаче кутията на Pickwick Fruit Garden черен чай с 4 вида червени плодчета - ягода, малина, горски плод и череша. В началото и доскоро ми се струваше силен и едва се усещаха ароматизантите, но последните пакетчета изпих с голямо удоволствие и бих си купила от другия микс черни чайове нa марката. Откакто опитах Earl Grey, Rooibos и започнах да експериментирам, оцених и тези. Идеални ми бяха със закуската, някак тонизиращи и ободряващи.
          Обожавам крема за ръце и стъпала на Avon Planet Spa Water Lilly Extract. Разкошен аромат и текстура като суфле. Прекрасно овлажнява и подхранва сухата кожа на стъпалата и ръцете. Много ме е яд, че го няма вече.
          Yves Rocher 24h Anti-Perspirant Lotus Flower from Laos има супер свеж аромат на лотос. През лятото доста добре ме предпазваше, но в момента ми се налага да чакам да изсъхне, ролката пуска доста количество и винаги падат трохи като отварям. Някак съм на кантар дали да купя варианта без алуминий с лайм....а и в Ивис и Елитис като бях последно го погледнах и имаше алуминий. Много странно, защото в Лили гледах сякаш без???
       
         Мислех да включа още 3 неща, в които имам останало малко, но реших да ги оставя за следващия месец. Вие колко продукта успяхте да приключите този месец?

Няма коментари:

Публикуване на коментар