Като цяло не останах особено очарована от събитието. Продуктите бяха изложени само за "фон" и нямахме възможност да ги пробваме и разгледаме отблизо. Презентираха почти изцяло за NovАge и бизнес целите, свързани с нея. Създаден е нов патент, който не може да се използва в близките 2 години от друга марка и можем да се докоснем до него единствено чрез NovAge на шведската марка (забравих му името). Има 3 възрастови категории, като всяка една съдържа по няколко стъпки:
1. почистване - с тоалетно мляко и тоник
2. грижа за околоочния контур
3. допълнителна грижа - серум
4. дневен и нощен крем
Трите им моделки минаха да напръскат в залата с парфюма и онези, които стояха по в края на редовете, успяха и на кожа да усетят. С бяла ягода, бял шоколад и бели цветя е. Ягодата изпъква най-вече, като потопена в бял шоколад и с лек цветен акорд. Не е типичния компот. Ако харесвате горски плодове в парфюм, леко захаросани, този ще ви хареса.
Освен халата, топа и боксерките, момичетата носеха и бижута, които демонстрираха.
North Arctic Pro Defense беше представена от един млад мускулест младеж. Това беше най-доброто от цялата вечер. :D
Суочове - не са ми много матови на мен тези червила.
Ще има и нов серум за стягане в областта на корема и гърдите.
Чалъков ги представи по забавен начин. Даде съвет преди 8 март да се мажем, за да не се излагаме като си свалим горнището. :D
Наградиха най-добрите по продажби, с екипи и бъдещи златни директори. Милен Бонкалов сподели, че Орифлейм е на 2 място по продажби в цяла Европа и че е раздала 5 млн лева през 2015 год. Споменаха и за програмата Wellness за здравословно хранене, че помага за намаляване на кг при хора с надномерно тегло и на онези, които са в добро здраве, да бъдат по-енергични и съсредоточени.
Общо взето презентацията беше от полза, за онези които искат да печелят и да градят кариера на базата на продажби от козметика. Откъм реклама, моето мнение е че Ейвън са класи над тях. Не говоря само за внимание към блогърското общество, а за рекламните кампании по медиите и форумите, игрите в социалните мрежи за потребителите и подаръците за представителите, островчетата и щандовете по моловете. Орифлейм в международен план според мен не се представят на нивото, което казват че държат и на мястото, което са по продажби. Много трудно съм намирала снимки и отзиви за някакви нови продукти. Досега не съм виждала в някоя страна да са организирали събитие, подобно на евентите на Essence и Catrice. Не знам само аз ли наблюдавам такава тенденция? В 21 век козметика успешно не се продава само по картинки! Такова разнообразие от марки има вече, които са леснодостъпни....
На излизане от залата раздаваха мини брошурка и по една мостра на крем от Novage за най-възрастните (Ultimate Lift), която на мен няма да ми е от полза. Да не говоря, че лелките тичаха да вземат с шепи, че видиш ли с 5 мостри ще успеят и ще се подмладят. Въобще не си помисляйте, че съм очаквала да ми раздадат торбичка с продукти. Отидох да видя и пробвам продуктите, но явно смятат за ненужно това. Аз в интернет на картинки съм ги разгледала отдавна. Как очакват да се купуват, като напоследък дори и мостри си спестяват да пускат в продажба? Чалъков не гримира нито едно момиче, а само говори. Очаквах да го видя в действие, но с чакането си останах. Звуча много негативно, но всичко беше представено като една приказка за мен, която продължи около 2 часа и след това се върнахме към реалността.
Всички снимки на руски съм взела от oriforum.net. Там след за новостите от години.
Тези продукти не бяха представени, така че нямам представа в бъдеще ще ги има ли и тук.
Няма коментари:
Публикуване на коментар