сряда, 25 януари 2017 г.

Essence The Little X-mas Factory Hand Cream 02

         The Little X-Mas Factory беше коледната колекция на Essence за 2016 г. Тук не се предлагаше, но в момента вече е заредена Валентинската "We are...." в Лили и можете да побързате преди да са се изчерпали хубавите неща. Както знаете не всичко се зарежда при нас, но през изминалата година мисля че имахме сравнително много нови продукти и колекции. Дано и през 2017-та тази тенденция да продължи.
          Не бях поискала нищо от коледната, но ме изненадаха с това кремче и съм много благодарна за него. Предлагаха се два - моето е 02... and mistletoe kisses. Направо си е братче с любимата ми China Glaze "Mistletoe kisses". Обичаните коледни продукти - с еднакви имена. Освен супер сладката и мини опаковка, която е чудесна за чантата, ухае страхотно на ванилия и малини. Мирише на онези слепените коледни маслени сладки с много масло, конфитюр от малини и поръсени обилно с пудра захар. На пудинг ванилия с пресни червени плодчета в него. Аромата му ми напомня и на парфюма Incidence (онзи бледорозовия с разрязана конусовидна капачка), ако се сещате, но кремчето е по-сладникаво от малините. Ако трябва да съм честна, аз не съм чак такъв фен на сладките и ванилови миризми, обаче този крем ухае божествено. Без химичен намек, сякаш е някакъв детски десерт за хапване.


         Текстурата му си е нормална за подобен продукт. Макар да пише "super rich", за мен си е лек хидратиращ крем. Бледорозова е, прилича на плодов крем за ядене. :)


        Още щом започнете да го разнасяте с въртелите движения, той попива за секунди и не оставя никакви мазни следи.


         Ако сте с много суха кожа и търсите богат крем, който да овлажнява и подхранва в дълбочина, този няма да ви е достатъчен. Подходящ е за бюрото ви на работа, когато нямате време да чакате да попие продукта, за чантата или у дома, да се поглезите пред камината.


          Бързо върви и скоро ще му видя дъното, но е толкова приятно ароматизиран и цветната опаковка такова настроение носи, че ми се иска постоянно да се мажа и мажа....

Няма коментари:

Публикуване на коментар