неделя, 8 януари 2017 г.

Sezmar Love Edible Massage Candle Bubblegum

       Sezmar Collection Love е нова колекция на козметика Христина. Открих я случайно при посещение на магазина-бутик Lavender в града. Серията се произвежда, ако не греша, с цел износ и затова не е особено позната. Има още 3 подсерии - едната е за тяло и професионална употреба, а другата е с масла (100 % Pure) и третата - Crystal за бяла козметика. Аз лично не ги бях виждала никъде досега. Предлагат доста продукти за тяло, освен въпросните масажни свещи - масажни олиа, антицелулитни гелове, интимни душ гелове, интимни масажни олиа, афродизиак душ гелове и лосиони, тоници за лице, слънцезащитни спрейове, скрабове за тяло по 500 гр, парфюми с феромони и други. Тук в сайта им можете да видите пълният асортимент с цените.


       Свещите ми направиха впечатление заради наситените и готини аромати, а и с това че са масажни. Помирисах всички налични в магазина и харесах още Банановата и Захарният памук, но Дъвката просто ме отвя. Щом взех от нея и за подарък, ви е ясно колко я харесах. Отлежава до преди няколко дни, защото не я бях снимала, но човека на който я подарих, ми каза "хайде запали я и се намажи, много е хубава". Щом поиска да си поръча други аромати като се прибере в България, разбрах че съм направила успешна покупка и подарък.
        Цената им е 14 лв и вероятно ще си кажете, че за българска марка и подобна опаковка е много. В момента, в който усетите ароматите, видите състава и факта, че можете да ползвате като масло за тяло, ще си промените мнението. Свещите на Yves Rocher & The Body Shop също са в обикновени стъклени чашки, но струват и те над 10 лв. А дори не ухаят толкова силно и не са масажни. Особено на TBS са по 10 лири, а от Spa of the world по 15 и мненията са, че изобщо не се усеща аромат от тях. Та смятам че тези от Sezmar Love са с прилична цена за качеството.

   
      Аромата на BubbleGum е силен и наситен. Ухае на детския розов Орбит, но още по-готино от него. Има малко повече ванилия без да е натрапчива и подправкова. Сякаш е някакъв десерт за хапване, а не дъвка. Толкова е хубав! При запалване, ако сте близо до нея, се усеща доста. Дори бих казала, че не и нужно да гори. В голяма стая изпълва леко с приятен мирис. За да я ползвате като масажен продукт за тяло е нужно да погори поне 30 минутки. След загасяне изчаквам 2-3 минутки и си изливам течността в ръката. Веднага започва да се втвърдява и става като чисто масло. Нужно ви е малко количество, защото е достатъчно мазно. Нанасям с въртеливи движения.


        Започва да се абсорбира бавно и постепенно. След 10-тата минута е "дръпнало" леко от китките ви, но по кожата на тялото (мажа целите си ръце и крака), се задържа много дълго. Разбирайте оставя мазен филм точно като маслата на The Body Shop. Аргановото, от Smoky Poppy, Gingersparkle при мен даваха същия ефект. Особено ако сте на топло у дома, хидратира наистина за 24 часа. На допир кожата е еластична и мека, усеща се веднага при хващане с 2 пръста. Аромата също остава за поне 5 часа. Вчера например нанесох около 14,30 и вечерта до 20 часа го усещах. Като имате предвид, че съм хремава и обонянието ми липсва донякъде. Спокойно можете да пропуснете парфюма.


        Веднъж запалена, за ръцете и кожичките на ноктите ви можете да я ползвате без да е горяла и да е нужно втечняване. При допир с пръсти можете да си "вземете" малко от чашката и да нанесете. Като чистите масла е, което омеква от топлината на ръцете ви. Особено удобно е и прекрасно се отразява на кожичките ми. Няма и помен от сухи участъци дори само след едно намазване. Стават меки веднага. Подхранва и хидратира с нищожно количество. Не ми помътнява и блясъка на лака за нокти. Ръцете ми изглеждат като от списание.



         Това количество, колкото грахово зърно, е достатъчно за двете ви ръце и кожичките.


         Не намирам нито един недостатък на свеща, освен че не се намира лесно. С две ръце ви я препоръчвам, ако харесвате масла за тяло и имате суха кожа. Ароматите ще ви пленят при първо помирисване, а количеството ще стигне за поне 2 месеца според мен, ако не и три.
         Дали ще изберете Дъвката или някой от останалите, няма да ви разочароват.
         - Банан
         - Захарен памук
         - Ягода
         - Ванилия
         - Маракуя
         - Шоколад
         - Фъстъчено масло
         - Манго

        Без да съм химик, състава ми изглежда изчистен, само от масла: какаово, шеа, сусамово + пчелен восък и ароматизант дъвка. Мисля че е изчистен и безопасен. Ако има нещо притеснително, споделете ми в коментарите ви.



Няма коментари:

Публикуване на коментар