събота, 3 юни 2017 г.

Catrice ICONails Up to 7 days without top coat "24 Good Lack"

       ICONails са новата серия гел лакове на Catrice, която обещава 7 дни трайност без топ лак. Обогатена е с масло от акай бери, което подхранва ноктите. Предлагат се 36 цвята. Дали ще издържат цяла седмица без топ ще ми е трудно да кажа, защото аз нося лаковете само с такъв. Но за мен и с него ще е показателно дали са добри. Избрах да сложа белият цвят, който е плътен (почти колкото крем) и с много фин шимър. Частиците напомнят на перлените, но този не е от тях.



          Четката на лаковете е от широките и плоски, но е с нормална ширина и овала се прави лесно без да се разлива около кожичките. Капачката се сваля преди лакиране, като при Chanel & Dior. Постарали са се и определено опаковката изглежда луксозно.


         Формулата обаче поне на този лак, не е от най-добрите и не препоръчвам за начинаещи или хора, които не умеят да се лакират особено. Дори и на мен ми беше трудно да постигна приличен резултат, макар че съм перфекционист и малко лакове ми се опират. Нанесете ли някъде цвят, не трябва да повтаряте. В против случай се свлича и се налага с потупване да поправите неравностите.


        Знаете че бялото е капризно и има много малко качествени лакове в тази гама. Трудно ще откриете такъв, който да покрива на 2 слоя. И този не прави изключение. На снимките е на 2 слоя, но категорично има нужда от още един, за да не прозира.


         Самостоятелно "Good lack" не съхне никак бързо. Ако останете само с него, ще ви се наложи доста да почакате. Въпреки старанието ми и нужната база, ми се появиха балончета. След топ лака не се виждат, но все пак не ги харесвам. :)


         Относно трайността, ще дам отзив като редактирам тази публикация в деня след като го сваля.


       ICONails ще са заредени в края на месеца в дрогериите.




         Водни стикери - тук



2 коментара:

  1. Обаче цвета е един път! Много е хубав, някак не чисто бял като блажна боя, много ми харесва (^.^)

    ОтговорИзтриване