сряда, 31 май 2017 г.

Козметичното ми кошче за месец май

      Един от любимите ми дни в месеца, е когато дойде време да изхвърля натрупаните празни тубички в козметичното кошче. Освобождавам място за нови, а изхвърлям онези, които не са ми допаднали. Този месец нямам големи разочарования. Някои не съм изразходила на 100 %, но след 1-2 употреби ще свършат и не ми се ще да пазя цял месец опаковките.


        От 2 дни температурите са по-високи и използването на дезодорант против изпотяване, е задължително. Имам още от този на Dove Invisible dry, но не знам дали ще го използвам. Не ми върши работа. Дори вечер след къпане и пръскане, не ме предпазва. Сутрин се събуждам с мокри петна, а и има миризма през деня. За сметка на това спреят за стъпала с праскова на Oriflame Foot Spray ми е най-любимият подобен продукт, който съм пробвала. Като започнем от страхотния и естествен аромат на плода и костилката му, та стигнем до освежаващото и охлаждащо действие. Жалко, че такива сполучливи део спрейове, са лимитки. Толкова много харесвам и ароматизатора на Air Wick White Flowers. Като любител на белите цветя в парфюмите, съм абсолютно пристрастена към този аромат. Силен, много чист и като пролетна градина!


       Много капризна съм към ванилията в парфюмите, но в Gucci Flora EDT, има най-нежната, момичешка, пролетна и женствена такава. Толкова жизнерадостен и свеж, не го усещам малко след пръскане, но е супер комфортен. Като топла и мека пролетна сутрин е.


         Втори тестер ми минава през ръцете на масло за тяло на Refan, този път опитах с нар и папая.... убедих се, че са доста сполучливи. Душ гела обаче не ме впечатли. За разлика от маслото за тяло на The Body Shop Virgin Mohito.


       Само гъстата текстура не харесвам, при положение че това е продукт за лятото. Обаче ухае божествено освежаващо. И в комбинация с парфюми с подобни аромати, си пасва отлично. Ако все още не сте опитали нищо от тази колекция, това лято заедно с Pinita Colada, отново са в продажба! Големите масла са по 16,50 евро.


        Доволна останах и от тези 2 маски за лице на Montagne Jeunesse (7th heaven). Повече ще говоря за тях в отделен пост за марката, който ще довърша като приключа с всички сашета. Glacial Clay Spa е шийт маска, но е напоена силно и прилича на глинените маски. Толкова е мокра, че я ползвах 2 пъти. Почиства добре кожата, обаче и осезаемо ми опъва в някои части и крема за лице е задължителен след нея. Черната пийл (Black Seawood Peel-off) също ми допадна. Но си е леко болезнена. Усещам порите и кожата си добре почистена, сашето стига за 2 пъти. Бройката струва около 2,50 лв. Докрая на месеца имаше 20 % намаление на Galenic в аптеките и много исках да си взема някакъв серум, но в повечето имаше феноксиетанол и това ме отказа. Дадоха ми тестер на хидратиращия Aqua Infini и ако трябва да съм честна, хареса ми доста. Наистина лицето се усеща като напомпано. Не е мазен и ухае разкошно на зеленина и свежест. Мостричката не знам 2 мл ли е, но ми стигна за 7 дни - и като нощна, и като дневна грижа. Хидратацията беше на лице и останах изненадана, че нямах нужда от крем. Но не знам дали си струва 70-те лева?


        Постоянно купувам води за уста, но на Colgate не бях пробвала. Plax Cool Mint взех на 50 % намаление от ДМ, обаче няма да повторя заради вкуса й. Има нещо в нея, което мирише точно като онези зъболекарски лекарства при влизане в кабинет. Иначе освежава добре.
        Пастата на Astera Icer с евкалипт направо ме отвя. Толкова освежаващ и приятен е вкуса й, сякаш съм лапнала дъвка Orbit. Има микрокристалчета, които наподобяват ексфолииращи частици. Страхотна и препоръчвам с 2 ръце!


        Мини мицеларната вода на Loreal Skin Perfection беше единият продукт в бюти кутията на dm academy. Много й се зарадвах, защото е удобна за път и не я бях тествала. Не мога да кажа че почистващите й свойства ме грабнаха. Не е достатъчно силна. Нужни са ми 5-6 тампона и измиване с гел, след което отново почистване. Ако измия първо, отново поне 2 тампона с мицеларна. Не се открои с нещо, за да я купя в пълен размер. Иначе не дразни очите.
Почистващия крем с пъпеш и хамамелис на Кауфланд е много приятен. Мек крем с фини частички, който ухае супер свежо и не изсушава кожата. Не щипе и сваля донякъде грима. Имам нужда от 3 тампона с мицеларна след него, но бих купила отново. Дегримьора на Estee Lauder Gentle Eye Makeup Remover не ме грабна толкова. Не дразни очите и почиства добре, но не повече от стандартна мицеларна вода. Свършва бързо и не си заслужава цената от близо 50 лв според мен.
        Himalaya Neem Foaming Face Wash е готина пяна и сууупер икономична. Пробвах гела с нийм и ми допадна. Същото е и с пяната, но почиства по-леко. Не изсушава и е освежаваща. Имам все още от нея както виждате, обаче имам чувство че няма свършване това нещо. Приятелка ми я даде за проба, имаше 2 пръста в шишенцето и вярвайте ми, от цял месец се опитвам да я изразходя, ползвам я всеки ден, но тя не иска да свърши. Има феноксиетанол и заради това не бих си я взела, иначе не е никак лоша.


        За терапията на Elseve Arginine Resist Double Elixir ви говорих тази пролет в отделна публикация и мнението ми не се е променило. Дадох на колежка, която е с бързо омазняващи се корени да го пробва, понеже си търсеше кристали и тя също го хареса. Леко омекотява и придава блясък, супер икономичен е и мирише готино. Тази седмица ще изразходя шампоана и балсама на Herbal Essences с кокос за нормална коса, затова и ги включвам. Това са едни от най-добрите за моята коса такива продукти, да не кажа и най-добрите. Разкошен аромат на вкусен кокосов крем. Шампоана прави обилна пяна и омекотява още под душа, а балсама добавя блясък и помага за разресването. Икономични са и отново бих си купила, ако ги открия.
Интимния гел с витамини на Hristina Cosmetics ми стана фаворит и той. Много освежаващ аромат на люляк, не дразни интимната зона и е с добър състав, а и струва само 4 лв.
      Аргановия еликсир на Eveline е масло за нокти и кожички, които уж трябва да подхранва и заздравява нокътя, но аз не видях особен ефект. Попива бързо, мирише на кайсия и изглеждат много естествено кожичките, обаче ефекта му е докато си измиете ръцете. Срока му изтече през зимата, но не ухаеше зле и реших че ще продължа да го ползвам. Изведнъж обаче след Великден започна да мирише на гранясало.


         Това бяха моите празни опаковки за месец май и вече се съсредоточавам към по-леките текстури и ярките цветове. :)


Няма коментари:

Публикуване на коментар