петък, 28 юли 2017 г.

Rimmel Match Perfection 2-in-1 Concealer + Highlighting

       Коректора на Rimmel от серията Match Perfection, който се води 2 в 1 - течен коректор и озарител, е един доста познат и хвален продукт сред влогъри и блогъри. Аз го взех миналото лято с поръчка от parfimo.bg за 6,90 лв. (към момента не се предлага) и не го бях пробвала с месеци наред. Не обичам да отварям по няколко и обикновено имам максимум 2 в употреба. Тази пролет обаче му дойде реда и имах големи очаквания.


        Хареса ми опаковката и това колко лесен е за употреба. Стискаш леко, продукта излиза за секунди, нанасяш нужното количество и преливаш с гъбичка или четка. Малък минус тук е, че такъв тип апликатори не са хигиенични. На мен не ми е създал проблеми, но някои дами имат големи претенции към това. Както е и с Age Rewind на Maybelline.


         Цвета 010 "ivory" според мен е универсален. Доближава се до течния на Golden Rose (писалката), но този има малко по-студен подтон и въпреки това е идеален за просветляване зоната под очите. Аз го ползвам и за други части от лицето понякога, обаче си остава незаменим заради формата му точно за под очите.


         Съдържа витамини C и E. Производителя обещава да издържи до 13 часа, но при мен след 8 дори е избледнял и ако не съм запечатала с пудра, се е събрал и поизчезнал.


        Коректора е със средно плътна текстура, не е прекалено течен или пък гъст. Разнася се лесно, но на мен ми идва с леко пудрен финиш, ако не съм хидратирала зоната и е възможно да стои неестествено отблизо. Харесвам го повече, когато го смеся с Oriflame The One озаряващия (воднист и с много лека покривност).


          Коректора е с чудесна за ежедневен грим покривност. При дами със силно изразени тъмни кръгове няма да върши перфектна работа, но ако имате по-леки и търсите средно покритие с по-натурален ефект, ще ви стане голям помощник.


         От трайността не съм много доволна, защото както споменах избледнява, събира се и стои малко cakey. С пудра нещата са по-добре, но като цяло при мен 8 часовия работен си оказва влияние и е поизчезнал на места. Подчертава и фините линии, защото консистенцията му е по-скоро към гъста. Моя контур е сух и това също имайте впредвид.
     
              Тук можете да видите разлика със (ваше ляво) и без коректор.

        Цялостното ми впечатление за коректора не е лошо. Устройва ме с покривността си, изглежда добре на снимки и не ми изсушава много, но очаквах по-голяма трайност от него.


        Ако трябва да пускам поръчка за него специално, не бих го купила отново. На пазара мисля че могат да се намерят и по-добри.
         Наличен е в enzo.bg в 2 цвята - 010 ivory & 030 Classic Beige на цена от 8,50 лв.

Няма коментари:

Публикуване на коментар