понеделник, 21 август 2017 г.

Kiko Cupcake Nail lacquer 655 Mint

        Знаете за любовта ми към ментата. Обожавам този цвят във всичко - маникюр, дрехи, обувки, чанти, аксесоари, декорация, дори кухнята си направих изцяло в него. И останах изумена от себе си, че не съм носила точно този цвят от лимитираните лакове Cupcake на Kiko - 655 това лято. Изредих всички пясъци, но обичаната Мента не. Поправих се, разбира се. ;)
         Вече съм го показвала, но края на лято 2017 се вижда и искам да му се насладя докрай.


       Лятото вече си отива, за което ми е много мъчно. Сякаш преди седмица се стопли и отново скоро ще вървим по килим от златни листа. Не искам да е студено, но кой ли ме пита.... за това преди да сме извадили шаловете, отново реших да се порадвам на свеж цвят и заложих на 655.


        Вече съм ви казвала, че пясъците Cupcake са ми от любимите. Покриват перфектно на 2 слоя, нанасят се лесно и издържат много. Носила съм ги при пътуване и на седмица свалям само израстнали. А аз не пазя ръцете си и работя доста с тях.



        Къпкейковете според мен не са точно пясъци, а наподобяват по-фина мазилка, но все пак са много красиви и интересни. Ненапразно станаха толкова популярни, че българската марка Perfect ги копира.


        Надявам се от Kiko някога отново да ни зарадват с подобна серия в други цветове.



         Вие изпращате ли вече лятото?


Няма коментари:

Публикуване на коментар