понеделник, 6 ноември 2017 г.

Есенен Haul 2017 - за дома, дрехи, козметика и други

        Напоследък времето изобщо не ми стига и това видимо се отразява на блога. Имам желание, но не ми остава дори един свободен час или съм изморена след работа. А като прибавим и тъмницата след 17 ч. вече, което ми убива ентусиазма за снимки.... ви е ясно защо липсвам. Надявам се скоро да се промени ежедневието ми или поне събота и неделя да намирам по час за снимане. Идния уикенд отново се очертава зает, но понякога няма как да се избегнат определени ангажименти в личен план. Та толкова за по-рядкото ми включване тук през последните 2 месеца. Днес ще ви покажа какво си купих през този сезон.


     Последния ми пост с нови придобивки беше в края на лятото, но изминаха около два месеца и събрах доста покупки. По-малко са от предишните пъти и все пак не искам да става километрично четиво, затова директно преминавам към тях.


       Започвам с козметичните, защото смятам че ще са ви по-интересни. Този път нямам много, но се поспрях с трупането и наблегнах на бялата козметика. Останах с един измиващ гел и реших да си взема нов. Спрях се на Nuxe Reve de Miel, заради сухата ми кожа през студените месеци и любимия аромат на мед от балсамата за устни на марката в бурканче. А и в аптеки So pharmacy имаха 20 % намаление през октомври. Взех си за проба от безплатните комплекти на Vichy Idealia & Aqualia Thermal, а Liftactiv Supreme ще дам на приятелка. Понеже на Slow Age бяха свършили, помолих за тестери на серума и в 2 аптеки ми дадоха. Докато си купувах гела на Nuxe, видях и акция на пастите за зъби на Ecodenta, затова се спрях на такава за чувствителни и кървящи венци. Дано вкуса да не е много гаден заради билките.


         От пролетта се оглеждам за нов серум и още тогава видях немската марка M. Asam в Магазин за човека. Предстояха топли месеци и отлагах покупката. Последните седмици обаче кожата ми започна отново да опъва и назолабиалните ме плашат, та се реших след прочетените добри отзиви. Vino Gold не беше наличен и взех хиалуроновия серум Aqua Intense. Маската Snail ми я донесе Тети, каза че й е любима. Сапуна ми за почистване на четки почти свърши след 2 години и половина, затова си взех нов от Елитис. Дано да върши работа и той. Тоника с розова вода ме спечели заради опаковката. Състава обаче не е напълно натурален. За тази цена можеха да заложат на стъклено бутилче, но от една страна няма да се счупи при изпускане.


          Серума съм ползвала броени пъти, но само с 2 нанасяния, ми изглади назолабиалната и бях шашната. А фдт ми се врязваше ужасно в зоната. Направи кожата много мека, като напоена с влага и гладка. Дано не съм от "късметлийките" и да ми се развали помпичката. Засега съм доста доволна. Нанасям го под крема сутрин и вечер, но дори и сам хидратира повече от прилично. Цената му беше 48,50 лв. Има го и онлайн в Ремедиум, както и още няколко сайта.


        Avon и Поли Генова ме зарадваха с кутия с няколко продукта от колекцията на Mark. Аз си купих също още едно от новите матови течни червила Head turner и се влюбих в него. Жестоко червено е! Ружа с хайлайтър в цвят Just Pinched взех спонтанно, но ружа е страхотен цвят. Не съм пробвала хайлайтъра още. Гела с бял чай от Спа серията е много хубав и цената от 3 лв се оказа изкушаваща. Запасих се. Колежка ни офертира и грабнах комплект с новия аромат Duet. Идват празници и рождени дни, та ще имам нужда от такива малки подаръци. Светлата част е ефирна и ухае на свежест и зеленина. Розовата е сладка и плодова.


        Много харесах спиралата Oriflame The One Wonderlash, която приятелка ми даде да пробвам и веднага си я поръчах като я видях в същата наситеночерна версия. Новата Paradise Extatic на L'oreal обаче също не можах да пропуснах. След безброй добрите мнения, наруших обещанието и я сложих в кошницата. Пяната на Uriage Cleansing Make-up Remover Foam взех в края на септември. Отвориха нова Медея и не исках да излизам с празни ръце. Нуждаех се от неизсушаващ почистващ продукт, а и пяната на La Roche Posay ме спечели като формула. Дано и тази да е толкова добра. Не съм пробвала нищо на Uriage до момента. UV топа на Perfect са заредили в Елитис и веднага го грабнах. Моя вече е почти празен и посгъстен, та изобщо не му мислих. Страхотен гел ефект придава на ноктите и маникюра издържа дълго.


         Подхранващия крем за ръце с мед и мляко на Oriflame ми е любим и побързах да се заредя с нова опаковка, защото видях че е намален. Този крем спасява и лекува ужасно сухите ми ръце + кожички през зимата. Много гъст и богат е, моментално облекчава кожата.
          Пилите Miomare са от Лидл. През лятото ги пуснаха заедно с електрическите за стъпала, но тогава не ми се сториха добри. Миналата седмица обаче бяха извадили останали бройки явно и намалени на 5 лв, все пак ги погледнах. Видях Solingen на опаковката и ги грабнах. А и стъклената ми се стори хубава. Останалите ще ми свършат работа, защото моите ги ползвам често и се захабяват.


        С ароматизаторите Air Wick се запасявам като видя интересни и тези 2 вида отново открих в магазинче за домашни потреби, от което пазарувам често и намирам интересни неща. Life Scents First Day of Spring ухае разкошно на свежа трева, ябълков цвят и нямам търпение да го заредя пролетта. Forest Waters също е супер готин. Има лека сладост от къпините, свежест от зелените листа и подправков привкус от розмарина. Много е интересен и красив! Тази вечер ходих до Лидл специално за новия коледен Woodland Pine от Spread the Joy. И той е страхотен. Ухае на коледно дръвче и клонки. В момента са на 5 лв и си заслужава да обърнете внимание, ако ползвате техните машинки. Fireside Cheer е много подобен на портокаловия Cosy by the fire, който ползвах в началото на годината и пропуснах. Но е добър. На сладки портокали с канела ухае. Warm Apple Crumble е като прясно изпечен и сладък ябълков пай с масло. За празниците е идеален. Чудя се дали да не си взема комплект с машинката и да го сложа в стаята си на работа. А и е само 9 лв.


          Днес дойдоха и тези сладурковци от Орифлейм. Приятно изненадана съм от опаковките и аромата на Frosted Berry Cake. Аз купувам всяка година коледните им лимитки и тази е една от най-добрите. Направо се наредиха до Yves Rocher, а цените им са почти наполовина. Ухаят разкошно на сладки и захаросани малини, но без да е прекалено. Аз не съм фен на сладките и плодови аромати по принцип, обаче тези са чудесни. Препоръчвам ги за малък подарък или допълнение. Сапунчето е с малини и ягодки отгоре, супер сладко!


         Teti от ai-no-storia беше много мила и ми донесе крема за ръце от лимитираната колекция Vanilla Pumpkin на The Body Shop, но ме изкуши с думите "има на почти всичко 40 % намаление" и не можах да остана само с него. Отново си пожелах шампоана с банан, но този път за допълнително подхранване се спрях на маската. Балсама бил изчерпан.


        Тя ми подари и тези 2 мини лака на Yves Rocher, а гела аз взех инцидентно през един уикенд. Прибрах се при майка и татко за 2 дни и не носех такъв продукт с мен. Та грабнах този на Yves Rocher Hydra Vegal, който отдавна исках да пробвам. Трудно се отваря капачката и иска внимание, за да не счупите нокът. Но знаете че обожавам серията и  му прощавам.


          Голяма драма имам с пратките от Born Pretty Store. До тази пролет пристигаха без проблем. От юни насам обаче, крадат ли ги или изчезват не знам. Една не дойде, а тази от 20.08 е в страната и при мен стигна на 16.10. От сайта бяха много мили и ме помолиха да я изпратят отново, но аз изчаках. 





          От размяна се сдобих с един много желан парфюм, а именно Narciso Narciso Rodriguez. Poudree също е страхотен, ако не сте го тествали. White Soul не беше планиран, но дамата ми го изпрати за проба заедно с Нарцисо и остана при мен. А и флакона му е красив като него. :)



        Казах ли ви че козметиката е малко този път, наистина бях скромна. :) Дойде ред на аксесоарите. Преди месец имаше базар за различни handmade дрехи, бижута, кухненски прибори, чанти, колани и т.н. Очите ми бяха привлечени от щанда на много лъчезарна и усмихната дама от Бургас с бижута от полимерна глина. Имаше страхотни нежни модели, главно с рози. Предлага и с кристали Сваровски, които също ми харесаха ужасно. Бих ги носила на сватба, изключително красиви са. Първо си взех обеци с тъмнолилави розички, но следващия ден се върнах за колието. Страничката и във фейсбук е Ira D Handmade.


        Не планирах и просто исках да премеря обеците с парченца торта, но се влюбих в тях. Много са сладки и мога да ги нося с шоколадовито колие и диадема на Биби. :)



         От Орифлейм си поръчах обеците Стил. Модела ми допадна и са леки, но материала не е най-добрия според мен. Дано не им падне покритието бързо.


        Яд ме е че не си поръчах златната химикалка с ангелче миналата година и веднага писах на представителката ми като я видях в настоящата брошура. Днес обаче се ядосах когато отворих поръчката. Оказа се, че с панделка и съжалих. Не че не е хубава, но с ангелчето ми харесваше повече.



         От месеци исках чанта с бродерия. По магазините обаче не откривах почти нищо или пък бяха скъпи + ужасно кичозни. В Stradivarius попаднах на по-приятни модели на нормални цени и подходящи за ежедневието. Нямаше желаната от мен, но се задолових с тази. Закопчалката не е стабилна и при мен се откопчава като вървя, но силно се надявам да не загубя важни вещи по пътя.


         Позната ми беше на гости за пръв път и искаше да си избера нещо декоративно или друго каквото пожелая за апартамента. И понеже Jysk ми е кварталния магазин, отидохме да се разгледаме. Харесах много стъкленицата със зелени растения и веднага ми каза да я взема. Покрай нея си избрах и сладурското ангелче с коледна свещичка. Рамката ще е подходяща и за снимки, но ментата за фон оказа влаяние. :)




       Бутилката ми за вода на работа беше за смяна и в близкото левче до нас намерих две със сини шарки и веднага ги взех. По-голямата я оставих в офиса, с морските акценти и тази малката у дома. Както казва една наша сънародничка обаче, която живее в Англия "тук в Pound Land всичко е по 1 паунд, а в БГ магазините за 1 лев продават неща за 5-6 и 10 лв, но не и за един". Шишетата струваха по 3,80 между другото. :)


        Вчера отидохме с позната в Te-max да си вземе субстрат за орхидеите, но аз излезнах с пълна торба. Взех си тази възглавничка за стола на тоалетката ми, ментова покривка за масата в дневната и още няколко дреболии.



        Не знам какво ми става, но каквото видя в ментово просто трябва да го имам. И вие сигурно сте забелязали манията ми по това зелено....


        От година и повече не мога да си харесам кутийки за подправки. Или не ми допадат на външен вид, или са от кофти материал. Но тези чаените метални ме грабнаха на секундата и си казах "тези ще ми свършат идеална работа". Взех 6 бройки - от трите по 2, защото нямаше 6 еднакви ментови. Само трябва да ги надпиша. Плетения декоративен кош може и да остане за тях, за да ги съхранявам в него. Не съм решила още дали това ще му е предназначението.


         Имаше няколко размера чаени кутии и тази по-голямата взех за пакетчета, които да си оставя на работа. Сега ми стоят в хартиена, но ако трябва да съм честна повод ми трябваше да я купя, хаха.


          Тети ме зарадва и с пълна кутия с различни видове органични чайове на Hema, както и няколко насипни. С удоволствие ще изпия всички.


          Лидл имаха намаление на останали бройки от тематични седмици стоки за дома, дрехи, бельо и домакински уреди. Приятелка ми каза да си взема най-накрая миксер и да не се мъча да бия яйца и захар на ръка. Имаше останали само розови и това ме улесни. Иначе ментата ми беше в кърпа вързана, ала уви - някой ме е е изпеварил хаха. Отидох за него само, но забърсах и този коледен комплект от бархет за спалня. Има 2 калъфки и плик. Четох хубави неща за чаршафите от този материал, а и са много топли. Струваше само 26-7 лв и нямаше как да пропусна. Приятелка си купи също, но тъмночервения на бели звездички и вече го е постелила. Каза не мога да чакам до Коледа, хаха.


         Бордото и войнишкото каки зелено е на мода тази есен. Влюбена съм в едни боти на Дарис, но не мога да ми се откъснат от сърцето парите за тях и засега си трая. Купувах подарък в стар мой любим магазин и харесах това яке. Премерих го и нямаше дилема. Бях тръгнала за розово, но като знам ръкавите на какво ще са след броени обличания и бързо се отказах или поне засега. :)


         Имам малко проблеми с ципа и силно се надявам да не се налага да го връщам, защото много ми харесва.


          Миналия месец реших да обуя новите си оксфордки и не можах да стигна пеша до работа. Само аз си знам как изтърпях до обедната почивка. Влезнах в близкия център, и в първия магазин за обувки премерих тези. Исках удобни и ги намерих. На българската фирма МАК са. Много леки, с дебел ток и мога да ходя на дълги разстояния без проблем. Топли са, но няма да са ок за минусови температури. Цвета е тъмносин.


         От магазин Gang си взех тази и роклята на следващата снимка. С номер по-големи са, но моделите са свободни и позволяват. Харесаха ми леките материи и шарките по тях.




        Големите студове наближават, ето защо се оглеждам за клинове и плътни чоропогащници. Взех тъмносин от Lidl и в много тъмно бордо от T-Market. Дано съм улучила размерите.



        От магазин Мания случайно се сдобих с този блейзър от велур и в любимия ми кобалтово син цвят. С 3/4 ръкав е, мек и удобен. Имам такава пола, но не мисля да ги нося заедно. От там попаднах и на страхотен черен скорт. Класически и от хубава материя е. Не съм го снимала, защото не е по-различен от познатите.



         От там взех и тази пола в черно. Циповете са отпред. Отзад е по-различна и с интересен детайл. Може би ще я нося напролет. Напоследък ми е студено с чоропогащници и избягвам да ходя с поли.



          Снимах вечер и затова цветовете ми бягат (а черното изглежда ужасно и като прашно), но долната плетена рокля е розова пудра. Много мека и нежна. Ако не бяха перличките, може би нямаше да и обърна внимание.


          От дълго време исках черна рокля с бяла якичка, но не намирах по магазините. Миналата седмица обаче ми излезна реклама в instagram на някакъв онлайн магазин Jordannis. Влезнах да разгледам и попаднах на няколко модела. Спрях се на този, защото сметнах че той ще е ок за моите размери. Утре ще пристигне и се надявам да е ок материята, както и модела. За парите не очаквам да е кой знае какво, но поне да е прилична. Повечето предлагани модели дрехи не са мой тип, но ако ви допадне нещо имат код за 10 % намаление - PROMORET, който ще ви избие доставката.


        Това са последните ми продибвки за септември и октомври. А вие какво си купихте?
 
       * Пратката от BornPrettyStore е с продукти, предоставени ми от сайта, както и от Avon.

5 коментара:

  1. От кой магазин в Стара Загора е якето?

    ОтговорИзтриване
  2. Супер много ми харесват обеците-торта! <3 И чантата с бродерията и тя е много готина! А със спиралата на L'Oréal се сдобих и аз, бях сигурна, че така и така ще си я купя, поне да я взема за 16 лв, а не за 16 евро. :D

    ОтговорИзтриване
  3. Понеже имам същата чанта, само че с розите и ми е познат проблемът със закопчалката.Трябва да се затваря по-рязко и така не се отваря сама :))

    ОтговорИзтриване