събота, 25 ноември 2017 г.

Yves Rocher Hydra Vegetal Refreshing Cleansing Gel

        Hydra Vegetal ми стана любима серия още през студентските години с хидратиращия гел-крем за лице. Вече съм ви споделяла за него и колко доволна останах. Няколко години по-късно, от марката ме зарадваха с мини опаковка на новото попълнение към линията, а именно маската. Толкова ми хареса, че вчера купих в пълен размер. При 30 % намаление и осезаемо сухата ми кожа, не можех да пропусна.


        Днес обаче ще си говорим за освежаващия почистващ гел със сироп от клен и био екстракт от хамамелис, който улавя влагата с т.нар. ботанически капсули.
        Hydra Vegetal е насочена към хидратацията и това се усеща от употребата на всеки един продукт. Както от маската и крема, така и този гел напоява кожата ви с необходимата влага. Не само със състава, но и опаковката на гела е "еко" ориентирана. Тубичката обаче на мен не ми е удобна заради капачката. Затваря се много плътно и аз винаги я отварям само с помощта на хавлия или блузата, с която съм. Опитвала съм с голи ръце, но не успявам. Страх ме е да не счупя нокът. За пътуване обаче ще е идеална. Малка е и стабилно затворена.


          Гела е с идея по-течна формула и не е необходимо да стискате тубичката, защото излиза и сам при отварянето й. Трябва да внимавате, т.к. лесно може да се окажете с прекалено голямо количество за едно измиване. Ухае леко и много свежо, както останалите продукти от серията. Не дразни кожата и оставя страхотно чувство за чистота.


         Сваля почти напълно грима (на 97 %),  но пак с едно наум за грима на очите - очната линия и спиралата имат нужда от тампон с мицеларна вода. Този гел наистина не изсушава кожата, а напротив. Оставя я мека, гладка и е като инжектирана с влага. Сочна и с нужната еластичност е на допир. След него нямам нужда от хидратиращ крем! Това е първият такъв продукт, от който аз действително усещам кожата си много комфортно след измиване и сваля грима ми без затруднения. Минуса е малкото количество - 125 мл и цената от 14 лв. За 10 пъти и около 30 мл пресипани в малко шишенце за приятелка, липсва почти половин опаковка. Предвид хидратиращите му свойства и сухата ми кожа през зимата, определено бих си го купувала за студените месеци. Цената му е оправдана заради тях и състава!


          Маската съм споменавала вече и факта колко богато хидратира, е безспорен. Освежена, чиста и сочна е кожата след нея. Ухае много хубаво и е незаменима за мен. Най-добрата, която съм ползвала до момента!



           Дори годинките да растат, хидратацията винаги ще си остане на първо място по важност за мен и с удоволствие бих продължила да подновявам тези 2 продукта. Доказаха се и не смятам да търся други.


Няма коментари:

Публикуване на коментар