вторник, 20 февруари 2018 г.

Yves Rocher Botanical Eyeshadow No. 31, 94 + Le vernis 44, 94

          Yves Rocher е една от любимите ми марки що се отнася до бяла и козметика за тяло. А като прибавим и коледните лимитирани колекции заедно с летните аромати, които понякога лансират, винаги ме привличат. Цените им също не са високи, затова ги препоръчвам често на приятели и познати.
         В Коледния им адвент календар, намерих някои интересни продукти и днес ще ви покажа сенките с два от лаковете. Макар да изглеждат празнично, според мен са цветове, подходящи за цялата година и всякакви поводи. :)


          Приятно изненадана съм от сенките, а лаковете ме впечатлиха - особено вишневия с покривността. Не очаквах от марка с подход към природата, която държи на състава, да направи толкова сполучливи продукти от декоративната козметика.


          Опаковките са симпатични и непретенциозни. Сенките са в стандартни и обикновени кутийки, но се затварят стабилно с щракване и аз одобрявам това, че се виждат цветовете.


          Съдържат екстракт от ориз. Нямат парабени и са офталмологично тествани. Пигментацията е средна, но с напластяване може да постигнете много добра. Без база са слаби, както повечето сенки. Финиша им е сатенен и доста приятен. Както за дневен грим, така и за вечерен са подходящи. Чудесни са за pin up и тъмни червила. Опушени с шоколадов мат, стоят нежно и красиво.


         Златното 94. Or Blanc Scintillant ми допада много, защото не е твърде блестящо и жълто. Намирам го за универсално. Стои добре както във вътрешния ъгъл, така и на подвижния клепач. Текстурата не е от силно печените, но не са и мазни. Както споменах, нуждаят се от малко напластяване. Не се разпрашват почти, освен ако не ползвате четка с груб косъм. Трайни са. Макар проблемите с моите клепачи все още да не са приключили, тези сенки се събират след около 8 часа носене. Но не изчезват напълно. Носила съм ги с базата на p2 all about eyes.



            Бронзовото 31. Brun Acajou Nacre и то е много нежно и ненатрапчиво. Над база е още по-готино и наситено.


           Не знам каква е точната цена на единичките в нашите магазини, но в британския сайт са по 11 паунда, което ще рече че тук може би са около 10-15 лв.








        Имам голяма колекция от лакове за нокти и рядко се впечатлявам от каквото и да е, но този вишнев крем (44. Rose poupre) ме отнесе с наситения си пигмент и формулата, която се нанася като масло. Дори само на един слой е супер покривен и лъскав. Нося го трети ден и имам само леко оголени връхчета + малко ъгълче на единия показалец. Когато миеш домакински съдове и търкаш с голи ръце с телче, е нормално. А и това че е тъмен нюанс, не е за пренебрегване.


           Четката им е плоска, но не от твърде широките и овала се оформя с лекота. Съхнат и бързо, с топ лак обаче става светкавично. :)


          Нямам представа дали в бутиците на марката в страната ни има бройки от тези цветове, но са страхотни и ви препоръчвам да проверите дали се продават като цяло! Вишневия заради пигмента и блясъка, а златния заради красивите блещулки.



        Златното 94. Or paillete от своя страна е ефект, но аз исках да го нося самостоятелно и нанесох на 3 слоя. Базата му е от фин шимър, в който има кръгли холограмни глитър частички. И той се нанася лесно, съхне бързо и не е мръднал за тези 3 дни. С яркочервен крем ще стои още по-красиво. Особено по коледните празници. Пропуснах да спомена, че ползвах за база тяхната (отново от календара).
         Остана ми да пробвам класическия червен крем заедно с червилото им, от които също очаквам да съм доволна. За момента нямам впечатления, но ще ви споделя като придобия. ;)

         * Продуктите са ми предоставени от марката (advent calendar).

Няма коментари:

Публикуване на коментар