четвъртък, 15 март 2018 г.

Ciate Paint Pots "Jewel" ft. Debby Colorplay 121

       Обожавам синият цвят във всичките му нюанси и мога да го нося през цялата година. Дълбок като небето през нощта и безкрайно спокоен като ясното небе през деня! Дали заради сините ми очи, но съм безвъзвратно влюбена в него. И този красив крем на debby, не се оказа по-различен.


          Марката е под шапката на Deborah Milano, но е произведен във Франция. Страхотна консистенция, която се нанася като масло и покрива дори на един слой. Единствения минус е по-тънката му четка. Има огледален блясък, обаче съхне бавно и за мен топ лака е задължителен. 121 номер е. Не знам само дали се предлагат тук, сякаш не съм ги виждала.


           Ciate Jewel също е невероятно красив лак. Толкова хубав и силен холограм, не помня дали съм виждала. Текстурата му е подобна на глитър, но не е груб и не закача по дрехите. С един слой гел топ е ок, макар да го изпива. Става гладък с него и блести страхотно! Частиците са с нормална големина, но изглежда като триизмерен.


          С гъста текстура е, типична за глитърите. Минете ли с четката на едно място, не е ок да повтаряте, защото се свлича и иска леко потупване. Аз съм свикнала с всякакви лакове и не ми е проблем.


          Изсъхна сравнително бързо с топ лака и за 24 часа нямах никакви забележки с него.


          Този лак бих носила като акцент с всякакви цветове. Не само със син, но и червен, зелен, розов..... общо взето с всякакъв.


           Ако имате откъде да купите или поръчате Ciate Jewel, горещо ви го препоръчвам!



Няма коментари:

Публикуване на коментар