неделя, 11 март 2018 г.

Pretty by Flormar Matte Lipstick 06 Dusty Maroon

         Преди около година, Флормар започнаха да сменят асортимента си в страната и вече на повечето места с техни стелажи, има не старите с "черни" опаковки, а нови в пастелнорозово и са от серията "Pretty". Запазиха някои от цветовете на продуктите си, но на външен вид са изцяло подменени. Няма я вече голямата бронзираща пудра например. Заменена е с по-малка и  компактна, каквито са пудрите за лице. Хубавото е, че има доста нови червила и според мен, новите гилзи са по-красиви от старите в розово. Имат и течни матови, а цените са идея по-високи. Има доста приятни нюанси в прасковено и свежо розово, но аз се спрях на 06 Dusty maroon. Последно време станаха много популярни подобни пепеляви нюанси в кафявата гама и този ми се стори интересен. Не сгреших.


          Формулата не е пълен мат, а по-скоро кадифе. Дори ако трябва да съм честна, по-скоро ми напомня на класическа. Комфортна е за носене, не подчертава недостатъци и не изсушава. На мен това ми допада. Без ядене се задържа около 4 часа, колкото издържат повечето червила при мен. Постепенно избледнява и изчезва от центъра първо, но не стои грозно.


           Много красиво стои с идея или две по-тъмен молив, получава се страхотно омбре.


          Не се разтича почти, само при много мазна храна излиза малко от контура. Но като цяло е чудесна формула за ежедневието.


            Цената на серията е около 5-6 лв и напълно оправдана. Има лек аромат, но се усеща едва едва и то когато си допрете носа. Така че не би трябвало да ви дразни. А страхотния нюанс - смесица между кафяво, тоуп и пепеляво розово, е страхотен. Отлично си пасва с Urban Decay Naked 3, както ще видите от снимките по-долу. А също и с Too Faced Chocolate Bon Bons.




Няма коментари:

Публикуване на коментар