четвъртък, 5 април 2018 г.

Kallos Banana Fortifying Shampoo + Hair Mask

          Не мислех че след подхранващите шампоан, балсам и маска с банан на The Body Shop, ще попадна на други толкова добре ухаещи продукти. Попаднах съвсем случайно на марката Kallos (Cosmetics), докато разглеждах в parfimo.bg и щом видях "banana", не можах да остана безразлична. Прочетох няколко мнения и след известен размисъл, реших да взема шампоана и маската. Имаше положителни, както и неутрални отзиви. При цени под 5 лв, нямаше какво толкова да загубя.


          Както и други дами бяха отбелязали за огромната бутилка от 1 литър на шампоана, така и аз ще го направя. Не че се оплаквам предвид колко ми допадна формулата и аромата, но си е малко неудобна наистина. Тежи и отвора е голям, обаче се свиква и това да е проблема!


          Този шампоан ме плени с уханието си на узрели и много сладки банани. Сякаш сте обелили току що един плод и го хапвате. Толкова добре е направен. Не е силен и натрапчив, а супер приятен. Освен това се запазва и след баня, което не се среща често при други. Пени се добре, но не с 2 капки. Не е неикономичен, смятам че е нужно нормално количество за измиване на косата. При първото пяната е малко, но при второто нанасяне става пухкава и обемна.


          Текстурата му е със средна гъстота - между крем и гел е, перленобяла на цвят.
Ефекта от него е чиста, пухкава и лъскава коса. Не придава допълнителен обем, но подчертава страхотно естествения. Усещам въздух и ефирност. Леко подхранва и хидратира. Мекота не очаквайте само от него, а в комбинация с маската, косата става чудесна на допир - изглежда жизнена, здрава. Нещото което ми направи най-силно впечатление обаче, е колко дни остава чиста. На 3 дни почти не е загубила от обема си и е почти като току що измита. Пробвах го като нанеса само веднъж, за да видя колко ще издържи и отново резултата се задържа толкова време. Къдриците ми с маша също на втори ден не са отпуснати, дори без лак.
         Много съм изненадана от шампоана и се надявам да не ми раздразни скалпап, а да продължава да ми допада толкова!


          Маската от своя страна е с гъста бяла кремообразна консистенция. Наподобява на кремовете за тяло. Нейния аромат не е тооолкова пленяващ, но все пак се усеща банана. Просто е по-слаб.


         Нанася се на леко подсушена с кърпа коса. Аз го правя докато ексфолиирам тялото или стъпалата. Оставям я 5 минути и отмивам.


Помага за лесното разресване, но не на 100 % при мен. Краищата изглеждат здрави, подхранени и блестящи. Пригладени са и почти няма наелектризиране. Не утежнява!
 

           Много е трудно да ви покажа на снимки как изглежда косата ми след измиване, но ако от долните снимки успявате да придобиете представа - принципно съм с нормална и с леко сухи краища.




           С двата продукта, оформям много по-лесно косата. Ако съм тренирала и била вързана, след това е безформена и с 2-3 движения със сешоара и четката я връщам в същия свеж вид. Или пък ако съм с диадема, която е "сплескала" бритона. Гладка, чиста, подхранена и естествена остава!


           * Шампоана ми е предоставен от parfimo.bg - сайт за оригинални парфюми. В момента не е наличен обаче. Маската е закупена от мен от същото място - цък.

Няма коментари:

Публикуване на коментар