сряда, 25 април 2018 г.

Oriflame GG Iconic All-in-one Mascara

        Спиралите от серията Giordani Gold доскоро ми бяха любими. Обожавах Lash Fascination, но я спряха. Правеше миглите ми разкошни и я ползвах по 5 месеца без проблем. Изхабила съм 5-6 опаковки. Дълги, извити и перфектно разделени. Без размазване и трудоемко сваляне. След нея пуснаха с почти същата четка - Supreme Legth. Не след дълго и тя изчезна. Получавах същия ефект и с тази. Преди 2 години в каталога видях нова, с подобна силикона четка и веднага я поръчах.


            И в момента се продава "Iconic All-in-One" Mascara. Колебая се обаче дали да я повторя. Случи се така, че през тези 2 години получих няколко спирали за проба и тя си чакаше в чекмеджето. Скоро бях привършила със спиралите, получени след нея и я отворих. Дали от дългия престой, но миглите ми не са толкова дълги и красиви. Освен това се рони по малко и размазва. Това не ми се е случвало никога с техни спирали.


           Има туш и се усеща когато потопите четката, не е суха, но не е това което трябва да бъде. Не е отваряна изобщо и имаше срок година още. Подозирам обаче, че ще е хубава като е "прясна". Подобна беше случката ми с прословутата Maybelline Lash Sensational. По същата причина отлежаваше и когато започнах да я ползвам, тя разделяше, извиваше и придаваше дължина, но не достатъчно.



          Iconic All-in-One е чудесна за ежедневието. С лека ръка и без старание се нанася. Трудно може да слепи миглите ви. Очаквах повече дължина и наситен пигмент обаче.


 
          Когато отворите око докрай, наживо, миглите почти опират до веждите.... на снимката ви става ясно обаче как изглежда без да сте ококорени. Тънки като иглички са покрая и вероятно затова само в основата се забелязва че имате спирала.
         Цената е между 10 и 12 лв при намаление, така че пак бих я пробвала след време.

Няма коментари:

Публикуване на коментар