събота, 26 май 2018 г.

Zoeva Offline Brush set

          Offline колекцията излезе през есента на 2017-та и разбира се, още щом видях ментовия цвят, нямаше как да не поискам сета с четки. Палитрата не ми беше толкова интересна и я пропуснах. По време на черния петък имаше 30 % намаление и тогава всъщност поръчах комплекта.


        Пристига в твърда наелонова кутия и 4-те четки в обикновен целофанов плик. Досега не бях купувала комплект, а все единични, но дори и отделните от Rose Golden вече не са в готините наелонови "кейсове" с ципче, а в картонени кутии. Аз така или иначе не ги съхранявам в тях, но за пътуване бяха удобни.


          128 Cream cheek е четка за нанасяне на кремообразни ружове основно, заради таклоновия си косъм. Аз си я ползвам за пресовани, поради факта че имам само 1-2 от другите. Справя се чудесно и с тях. Нито разпрашва повече или пък да прави петна. Разликата е, че класическата 126 е по-пухкава и нанася ефирно, може да напластява. Тази пък отнема по-лесно от печените формули. И двете си имат плюсове. Все пак с естествения косъм ми допада идея повече, но определено и тази ще си използвам с удоволствие.
        134 Luxe Powder Fusion е предназначена за контур, каквото и да значи това, за сетване на хайлайтър и за преливане на сенки. На мен лично ми е удобна само за нанасяне на хайлайт. Мога да си фиксирам и пудрата под очите, но ми е малка и рехава по-скоро. За контур и сенки не я виждам.    


         231 Luxe petit crease е подобна на пенсил за мен. Идея по-голяма е. За прецизно нанасяне на тъмен цвят в сгъвката е идеална, и за подчертаване при долните мигли.


       234 Luxe Smoky shader е класическа плоска четка. Имам "стандартната" 234 и двете се различават по косъма. Luxe е с по-гладък, лъскав и според мен не отнема достатъчно за едно нанасяне на основния цвят. Аз лично трябва да повторя и потретя понякога, за да е наситен. Другата е по-пухкава сякаш и отнема повече от рефила. След 3 години обаче, макар и правилната поддръжка, започна да позеленява при металната част и косъма вече е сив. Това не пречи да продължава да си върши работата, но ще дойде време за "брак" скоро.
        Като цяло съм доволна от Offline комплекта, макар да не са универсални и всяка четка да има само едно предназначение или поне за мен. Редовната цена от 46 евро не бих платила, но с намалението излиза прилично и не съжалявам че го купих.
         Ако сте решили да си купувате нови четки или да се оборудвате, за да се учите, бих ви препоръчала стандартните и да си подберете точните за вас. Комплектите излизат по-изгодно, но винаги има по 2-3, които няма да са ви полезни и от тази гледна точка, аз предпочитам да взема по единично.

Няма коментари:

Публикуване на коментар