четвъртък, 12 юли 2018 г.

I/tems Scented Candles - Fig Leaves ft. Neroli

            Когато преди няколко месеца поръчах първите свещи от I/tems, бях силно впечатлена при отваряне на кутията. Всеки малък детайл ти доставя такова удоволствие, което мога да сравня с покупката на скъп парфюм и нещо правено специално за теб. Днес това се повтори. Поръчах за приятелка Fig Leaves и Neroli, но вече знам, че трябва да ги имам и аз!




            Вземеш ли кутията с красив стикер в ръце, не ти се иска да я разпечатваш. Освен нея, от марката са помислили и за природата. Дават 10 % отстъпка, ако върнете металния кен след като изгорите свещта. В пакетчето имаше и подарък кибрит. Нещо толкова малко, мен ме печели от раз! Говорила съм вече за посланието и плика, така че нека караме по същество.





             Много взискателна съм, когато избирам продукт с аромат. Особено ако не е само с една съставка, изпитвам и премислям до девето коляно. Но от I/tems са се погрижили да направят този избор лесен и за няколко минути. Достатъчно е да отворите изображението! То е цяла приказка. Пренася ви директно на мястото, на което се развива "действието". Не ви трябва нос, а въображение! Всеки обект върху картината, ви подсказва за уханието. Кара те да се чувстваш като Алиса в страната на чудесата. В случая на смокините. :)
 
            Тази пролет, в мен се зароди голяма любов към смокините и се влюбих в Elizabeth Arden Green Tea Fig. Затова първо извадих "Fig Leaves". Още преди да съм отворила кенчето, усетих лекия аромат. Но когато свалих капачето, загубих говор и картина. Представете си ме с парче Lindt в устата. Ето такава беше реакцията ми. Ако досега не сте заставали под голямо смокиново дръвче, което е отрупано с плодове и силно раззеленено, както се казва "в разцвета си", тази свещ ще ви пренесе директно под него.


           Наистина, не съм усещала по-реалистичен мирис на смокините на дръвчето и на листата му. Големи и сочни са плодовете, а откъснете ли ги - от тях потича мляко. Наситен, завладяващ и отправящ те някъде между стотици дръвчета. Лежа си на хамака, а над мен се усмихват узрелите плодове и сянка ми правят листата. Галят ме и не мога да им устоя - ще си откъсна!


           Зелен, млечен с нежен тропически привкус. Нотките на кокосово мляко го правят кремест и нежен. Думите ми няма да стигнат да ви опиша колко е завладяващ!


            Мечтаеш ли да вървиш по калдъръмена пътека под звездите, а клоните на смокинови дръвчета да галят раменете ти и аромата им да изпълнят съзнанието ти?


              Редовната цена на I/tems Scented Candle е 22 лв, но в момента има намаление, както Ви споделих и в страницата ми. Някои двойки са по 35 лв.
              Не знаех какво да очаквам от "Neroli" след силното привличане от Fig Leaves. Така се бях въодушевила, че почти се настроих да не ми хареса или да я забравя бързо. Но както каза приятелката ми "каквото и да ми поръчаш, ще ми хареса". И тук мога да се разпиша с двете си ръце, че едва ли има аромат на I/tems, който ще ме разочарова. Това го казвам без да съм пробвала всички! Ако пуснат и парфюмна линия, точно в този handmade стил, ще ги обичам още повече. Защото в тези метални кутийки са уловили любимите ми ароматни композиции.


            Женствен, блажен и пълен с копнежи! Луксозен портокалов цвят, нежен лимон, бял мускус, преплитащи се с фина сладост от маршмелоу. Ако сте пробвали Avon TTA Today Absolute и Hermes Jour Gardenia, това е дъщеря им. По-красива, модерна и усмихната. Много луксозен е портокаловия цвят тук. Напомня ми и малко на Coco Mademoiselle. Цитрусовия намек от нероли в комбинация с муска придават завършек на луксозен сапун.


           А иланг иланг те отвежда за кратко на тропически остров. Има много различно усещане от всичко, което сте опитвали с летните островни плодове. Езика ви няма да изтръпне, нито да поискате вода. Естествена сладост долавям от бонбоните маршмелоу. Правят аромата мек, каквато е тяхната текстура. Бергамота не горчи, а е приглушен. Като пухкав крем за свеж летен десерт, в който сте изстискали сока на половин лимон и бергамот. Украсен с парченца портокал и стрък иланг иланг за разкош.



           Neroli е копнеж за мечтаното, леко прохладно и много слънчево лято! За пролетните сутрини, когато се разхождате в гората и всичко е изпълнено с желание за живот. А лъчите огряват клоните на цъфналите дръвчета и най-хубавото предстои.....


            Прекрасни и наситени парфюмни аромати, равномерно горене, дълъг живот. Това са свещите I/tems! Изпълват стаята и превземат ума ти!  ....... The Soul of Your home.....



2 коментара:

  1. Тези свещи от толкова отдавна искам да ги имам и така и не ми се е отдала възможност все още. Опаковките им изглеждат страхотно!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много са добри! Поръчай си като имаш възможност. Досега по-хубави от тях не съм открила!

      Изтриване