петък, 3 август 2018 г.

Лазурно лято с Avon

            Лазурният цвят винаги ми е бил любим, особено сега през лятото. Обожавам да го нося като акцент в грима, маникюра, аксесоари и в облеклото. Но не мога да скрия и любовта си към ароматите с морски привкус и привличащи погледа флакони. Освен тях обаче, не отказвам и глезотийки за тяло с такава тематика. Какъвто е и новият скраб на Avon от Гръцката спа серия с екстракт от водорасли и морска сол.

            
              Greek Seas Smoothing Body Polisher ухае доста подобно, да не кажа почти идентично на серията Минерали от мъртво море и е супер освежаващ. Има и лека препратка към маслиновия. Текстурата му има захарни частици и сякаш от водорасли. Освен че прави пилинг, почиства много добре. Не изсушава и е невероятно ободряващ, ако го използвате сутрин или след дълъг работен ден.





              Душ крема Senses Cocktail Collection Caribbean Colada обаче не ме плени. Очаквах супер тропически и готин аромат, какъвто имаше спряната пяна за вана Pina Colada, а той е съвсем лек. Ухае на мляко с мускус, малко папая и едва загатнат кокос. Нежен е, затова и не остава след баня по тялото. А течната му формула го прави неикономичен. Пени са слабо и затова за седмица го презполових.


             Забелязвам и че са започнали да не пълнят догоре тубичките. Не че с 30 мл ще забогатее някой, но поне да ги направят точно 250 мл, за да не мислят хората нещо друго.


              След дълго ходене по слънцето и душ, обичам да нанасям лосион и пръскам спрей за успокояване, какъвто е Sun + Afer sun. Имат и суфле за тяло, което също е добро.


              Скраба за стъпала с морска сол (Marine Foot Scrub) ми е най-любим от всички ползвани до момента ексфолианти за стъпала на марката, заедно с един стар кокосов. Петичките ми след него са много гладки и меки. Има осезаема разлика след употреба. Обичам да го нанасям с пемза и така ефекта е чудесен. След душ, почти всяка вечер пръскам за освежаване със спрейчета.

         
            Тази година се спрях на лимитката с мента и алое, който успокоява и леко охлажда уморените ми ходила. А и след тренировка, имам нужда. Дезодоранта е предназначен за неутрализиране на миризмата и главно за обувки, но аз го взех преди 2 месеца и не съм го ползвала с това му предназначение. Затова го употребявам като горния. Или сутрин преди да сложа сандалките. 


             И така, с 2 ръце ви препоръчвам скраба за тяло Greek Seas с водорасли заедно с този за стъпала. Страхотни продукти за лятото са!

       
                И като сме на вълна тюркоазено, днешния ми грим беше с такъв акцент. Бях забравила за палитрата на Too Faced Life is a festival и си припомних защо съм я купила. Работи се с лекота с нея и резултатите винаги са чудни. Обожавам да нося и молив под долните мигли, отваря и съживява погледа веднага. Освен тюркоазеното от палитрата обаче, нанесох и от един водоустойчив молив на Yves Rocher, който остава на място докрая на работния ден. Носи много настроение. Нека вечно да е лято, но не 50 градусово, а така леко прохладно. :)




            Искам да е вечно лято - 32 градуса, лек ветрец и да нося всички цветове! :)


Няма коментари:

Публикуване на коментар