неделя, 9 декември 2018 г.

Какво изразходвах през есента?

             От седмица отлагам да напиша този пост и забравях да изхвърля торбата, но започна да ме гложди и преди дни я засилих към кофата. С нея трябва да приключа и с впечатленията си на време, за да не забравя кое как съм усетила. Започнах да събирам за следваща, та да се отървам от тези.


              Май не минава подобна публикация без ароматизари на Air Wick или Glade. Харесвам ги и знаете че винаги имам поне по една резерва в шкафа. Тези двата бяха свежи - с аромат на цитруси, зеленина и бели цветя. Предпочитам ги през пролетта и лятото, защото са като глътка въздух.
            Любим ми беше и спрея на Avon Naturals с виолетка и личи - момичешки и женствен аромат в същото време. Нито е сладък, нито пудрен от виолетовите цветчета и обичах да го използвам след лосион или масло за тяло с по-силен мирис за освежаване. Guerlain Insolence Eau Glacee също харесвам доста. Аз като цяло съм фен на цялата линия, но този го носих през топлите есенни дни. EDT и EDP са ми малко хард тогава, а Кристалния е с нежни виолетки и нетолкова натрапчив.


              В лосиони против стрии и целулит не вярвам. Знаете че без правилно хранене и спорт ефект няма, освен ако не сте дарени с хубав ген. Този гел на Avon Works Cooling Tone против целулит охлаждаше доста приятно и особено през топлите дни беше страхотен. Мирише на алкохол и нещо ментолово сякаш, леко остро лавандулово, но не забелязах чудеса. В момента съм на режим и от него виждам резултат, но и там храната се тегли, зехтина с лъжица и без захар, пържено, тестяно. Та толкова за него. Лосиона на Cottage Violette ми е фаворит от години. Ухае невероятно на виолетки - хем пудрено, хем не е натрапчив. Задържа се около 2 часа. Текстурата му е гелообразна и попива бързо, съответно не хидратира в дълбочина, но за топлите месеци е чудесен или ако не сте с много суха кожа. Маслата на The Body Shop са пък точно обратното - богати, подхранващи и с плътна формула. Това с манго е с най-леката и кремообразна текстура. Обаче ми мирише леко изкуствено и не бих повторила аромата. С кокоса и с ягодата са си масла и по-мазни, твърди. Но пък ухаят фантастично и двете!


             Ягодата е сладка, момичешка и супер жизнерадостна. Кокосовата серия за мен има много достоверен и истинки аромат на кокосов орех. За някои има химичен акцент, но аз съм ползвала и млякото за тяло под формата на спрей. Впечатленията ми са и от него. Въпрос на вкус е. :)
             Много съм несериозна, защото година и половина размотавах този скраб за тяло на Lidl Cien от лимитката от миналото лято Tropical Summer Dead Sea Salt Oil Exfoliating Scrub. Аромата на праскова и хибискус беше хубав, но и малко изкуствен. Заради маслата наистина оставя лек мазен слой, затова и не трябва да се бръснете след него. Задръства самобръсначката. Иначе не беше лош и си вършеше работата. Харесах и този на Balea Icy Berry, който беше с почти същата текстура. Ухае невероятно на сладки малинки и е истинско удоволствие през лятото да си направите масаж с него. Приятелка каза че й бил слаб, частиците не били груби, но на мен ми хареса много. Свършва бързо, но пък така няма да ви втръсне. ;)


                Както прословутото мултифункционално олио на Nuxe Huile Prodiguese, така и Divine Oil на Caudalie не ме впечатли. Ако трябва да съм честна по-добро е второто, защото усетих хидратация. Намажа ли се вечер и облека топла пижама, завита съм с пухкаво одеяло, сутрин се събуждам с влажен филм. Същото ми се случва и с маслата на The Body Shop. Обаче ухае много силно и за мен е доста натрапчив аромат. Насилвах се да го ползвам на моменти. Върху лицето също е ок, но нищо специално за тази цена. Олиото на Nashi Argan е добър продукт за краищата - придава блясък, мекота, заглажда и улеснява разресването. Но аз съм с хубава коса и както това, така и Moroccanoil не успяха да ме спечелят с нещо повече от дрогериен продукт. Вършат работа, но без да е уау. Шампоана на Garnier Ultra Dolce madreperla с перлен екстракт и черешов цвят взех от Италия заедно с още 2 на марката и останах приятно изненадана. Не съм ползвала от видовете, които се предлагат при нас, но този освен че се разпенваше чудесно, ухае приятно, оставя косата много жизнена, лъскава и мека. Не придава обем, обаче за цената си и ежедневна употреба, е прекрасен!


          Тази година страдам от зверски косопад, разбирайте по четката и земята след сешоар има по 2 шепи коса! Реших да взема за проба тези капсули на AboPharma с цинк и биотин, но ги започнах късно (в началото на ноември) и не видях резултат. Мисля да купя още една опаковка, да видя дали ще се повлияе от по-дълъг курс.
           Много харесвам спряната серия Zucker Schnute на Balea, която е с аромат на лимон и ванилия, но имах масло и душ гел от един комплект от преди 3 години! Едва това лято стигнах до тях. Маслото ми допадна, но гела не ми носеше удоволствие. Не е така пухкава и ароматна текстурата. В асортимента на Balea обаче сега има крем за ръце, лосион за тяло и душ крем с Buttermilk & lemon, които ухаят по същия начин и ако сте били фенове на Захарната целувка, погледнете ги! Минито с мандарина и кедър на Yves Rocher носих с мен при пътуванията ми в края на лятото и е страхотен за освежаване след дълъг ден и километри ходене. Действа чудесно и сутрин за освежаване. Един от фаворитите ми на марката е. Гел-крема за лице от обновената линия Hydra Vegetal ми се отрази добре през топлите месеци. Хидратираше точно колкото ми е нужно и грима се задържаше без проблем. За зимата не е достатъчен. Четох суперлативи за лосиона на сваляне на очен грим на Klorane със синя метличина, обаче грам не ме впечатли. Посредствен продукт за почистване на грима от очите е. Слаба бира и неособено приятен аромат. Освен това свършва бързо и не излиза никак изгодно. За сметка на мицеларната вода и продукта за очен грим на Lidl Cien. Нежни аромати, свалят прилично и не дразнят. Опаковките са удобни и за цената им бих казала много добри!


              Околоочното кремче на Bio Karite Anti-age в началото заклеймих като по-леко и неефективно, но всъщност го използвах половин година и за пролет/лято се оказа чудесен продукт. Хидратира приятно, коректора се нанася добре и не е никак лошо. Видях че вече се предлага и в едното Лили при нас за 8-10 лв, което за състава и икономичността му, е без пари! Приятно изненадана съм и от гел-крема на Avon Nutra Effects, който ползвах за нощна грижа. Свеж аромат, бързо се абсорбира и хидратира без да е тежък и подхранващ, да оставя мазен филм. За дами с фини линии ще е слаб, но ако сте между 25 и 30 е идеален!
               Проблемните ми венци изискват сериозна и ежедневна грижа. Затова и в шкафа винаги има по няколко пасти, четки, вода за уста и конец. Dental Paradontit има леко сладък вкус, не забелязах някакъв резултат. Като ежедневна вода е ок, но не бих повторила. Пастата на Lavera Sensitiv е със средносилен ментов вкус, бяла на цвят и гъста текстура, която има фини частички. Почистваше прилично и не е лоша. Може би не бих повторила. Paradontax Ultra Cleansing ми допадна повече. Бледокафяв цвят с частички и наистина беше суууупер освежаваща, почти колкото водите на Listerine. Почиства отлично и определено ще си купя в пълен размер. Vitis Gingival е мека и успокояваща вода за уста. Като поддържаща и за всеки ден за чувствителни венци, е без забележки. Вкуса е лек ментов, но не неприятен и сладникав. Може би ще си взема голямата туба от 500 мл. По-изгодно излиза. Dentalux Sensitive на Lidl e приятна и бюджетна. Има мек вкус, но и освежава без да е парлива. Купувам си от време на време като ми омръзне всичко друго. :)


             Започвам и с изкушаващата част - сладостите, които опитах през последните 3 месеца. Най-много ме грабна белия шоколад на Delhaize Blanc с кокос и парченца корнфлейкс. Това е най-хубавия бял шоколад, който съм опитвала някога! Дори онзи на Lindt от летните с пълнежа от кокос не ми хареса толкова или чистия им. Перфектната комбинация от разтапяща се текстура, която сякаш има мус отвътре, леко хрупка от флейкса и стърготините галят небцето нежно без да натъртват. Не е твърде сладък, което веднага те кара да хапнеш половината опаковка. Като комбинация от бял шоколад и масло е. Струваше около 5 лв, но е 200 гр. и дебел колкото пръста ви. Стабилно количество и пристрастяващ вкус! Марката е австрийска, аз го купих от супермаркет в Белград. Lindt Orange Intense си взех от Била във Виена, но има и тук мисля. Много хубав и с наситен вкус. Веднага го изяждам целия без да ми натърти. Портокала се усеща хубаво. Определено бих повторила. Nestle със 73 % какао взех от Мигрос от Одрин. Доста приличен черен шоколад за моя вкус. Не горчи, но и не е сладък. Плюс за мен е средния грамаж и сега като съм на режим, мога да го изям на 2 пъти като ми се прияде сладко. Но да ви кажа колко съм впечатлена от опаковката му.


              Не помня кога за последно съм виждала хартиена, върна ме в детството. А от изображението отвътре и историята, съм доста впечатлена.



               Ulker с шам фъстък също ме изненада много. Не очаквах нито шоколада да ми хареса толкова, нито пък количеството ядки да е такова солидно. Без да натъртва и премалява като Milka - балансиран млечен и с доста парченца шам фъстък, спокойно целия го хапвам. :)


               Nestle Classic Bitter 55 % какао е с по-наситен какаов вкус, от който ми стигат 3-4 блокчета. Силничък ми идва и според мен ще е идеален за ганаш на торти. :) Ей на това му казвам хубав черен шоколад, от който не трябва да хапнеш 100 грама, за да повдигнеш тонуса си.


              От Мигрос си взех да опитам 3 сурови бара Aphrodisiac на турската марка Power Slim. Исках да направя сравнение с нашите. Тези са по 35 гр и струват 4 лири. От смокините ли е не знам, но има нещо нагарчащо в тях и по-сладко от поносимото за мен поне. Иначе са си като Roo Bar и останалите марки на нашия пазар. Състава им е добър. Сякаш не бих повторила заради сладостта. Alesto Bio Organic с чиа и кокос ми хареса. Лек и приятен е, струват по 1,40 мисля и има още 2 вида. От Лидл са. Напоследък обаче си приготвям домашни овесени барчета и ми излиза по-евтино от купешките. Вафлите на Harmonica съм купувала и друг път. Напомнят ми на едновремешните. Ако "гоните" полезни сладкиши е добър вариант, но аз предпочитам други сякаш. Протеиновия бар на Amix Exclusive с банан съм изяла в края на лятото сигурно, но опаковката стоеше. Допадна ми и за път е супер, само че вече избягвам този тип десерти предвид захарта и шоколада в тях.



              Още малко турски десертчета. Суфлетата на Ulker O'lala ги препоръчаха във форума и реших да опитам. Взех и с малина, но него не съм отваряла. Има и в пакети по 6 бр. Виждате в каква чашка са и вървят с мини лъжичка. Никак лоши, напомнят ми на моите мъфини с какао.  Намирам ги за бърз вариант, ако нямате време да приготвите нещо и имате гости. Не са твърде сладки и центъра не е супер течен. По-скоро сякаш има мус. Вафленото кексче с банан е много вкусно. Да не кажа че се доближава прилично до домашен кекс с какао и банани, но разбира се аз ще предпочета да си направя. За засищане на глада за сладко от време на време е ок. :) Десертчето Laviva не ме впечатли. Бисквита с някакъв сметанов мус отгоре. Общо взето не си струва да прегрешавате с него.


            Червената вафла на Nestle е класическа и нищо уау, като нашите Мури. Но другата с 60 % какао ми хареса мнооого! Наситен какаов вкус и истинско удоволствие за небцето, ако сте фенове на вафлите. Eti browni е също със силен какаов вкус, почти не е сладко и аз не усетих портокал. Сочно и меко е. Сякаш не бих повторила обаче.


          Пуричките Biscolatta Nirvana с бял шоколад и кокос, обаче се оказаха фантастични. Не очаквах! Да не кажа толкова добри са, колкото и бонбоните Raffaello. Фина вафлена обвивка, вкусен шоколад и кокосови стърготини. Ужасно пристрастяващи! Има и с млечен шоколад.


           Тази опаковки от бисквити Selex agrumi пазя от пролетта и все забравям да ви покажа. Взех ги от Италия от супермаркета, от който пазарувахме в Лидо ди Йезоло заедно с още 2-3 пакета други. Тези реших да си оставя за мен, не очаквах да са нещо толкова приятно. На пръв поглед обикновени, но се оказаха супер вкусни. С наситен портокалов вкус и хем хрупкави, хем не бяха твърди. 


              За пръв пъти си купувам нещо с лимец и няма да е последен. Солетите LimezZzki са крехки и с малко сол, което ги правя доста по-леки на вкус. Чудесен вариант, ако се храните здравословно и пътувате, нямате време да приготвяте нещо завъртяно. За убиване на глада или междинна закуска са екстра!


          Това бяха моите празни опаковки за последните 3 месеца. Следващата порция ще е след нова година или когато събера достатъчно. :)
           Усмихнат и спокоен ден ви желая!

3 коментара:

  1. Твоите празни опаковки винаги са ми любими!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз мисля че се оливам с хранителните, но явно са интересни. :))) Благодаря ти.

      Изтриване
  2. Точно хранителните са ми най-интересните.Ще ми бъде интересно,ако намирам и постове за натурална козметика.
    Маргарита

    ОтговорИзтриване