понеделник, 26 август 2019 г.

Wet n'wild brushes

            Wet n'wild започнаха да пускат доста изкушаващи продукти последните 2 години. Имат много добри палитри сенки от неутрални до цветовете в Modern Renaissance, по които всички бяха луднали, лансираха нов фдт, страхотни хайлайтъри, матови червила и макар да останаха извън светлината на прожекторите, четките им се оказаха също чудесни за ценовия си клас. Попаднах съвсеееем случайно на тях, докато си разглеждах в parfimo.bg и веднага потърсих отзиви. Повечето бяха положителни и разбира се пожелах да се запозная с тях. :)


            Пусках поръчка и веднага сложих в кошницата блендиращата за сенки, а по-късно от сайта ми изпратиха да пробвам още 4. Ползвам ги вече близо 2 месеца и мога да кажа че надхвърлиха очакванията ми. Наелоновите синтетични влакна не са ми любими, признавам и не вярвах да вършат толкова хубава работа. След като се гримирах с тях, мнението ми се промени и не съжалявам че органайзерите ми вече преливат. :)


              След доста преглеждане, се спрях на следните и усета ми не ме подведе. Нямам излишна, всичко ми влиза в употреба почти ежедневно. Ако пътувам, мога да ги взема и да се справя само с тях. Единствено прецизна за очи ми липсва, но.... малка подробност. 

              Large Eyeshadow Brush (E 786) - за нанасяне на сенки на подвижен клепач

             Crease Brush (E 787) - за преливки в сгъвката или нанасяне транзишън цвят

             Contour Brush (E 790) - за контур или руж

             Powder Brush (E 797) - за пудра и/или бронзант

             Flat Top Brush (EC 792A) - за фдт или пудра


            Всички четки пристигат в обикновен целофан, в чийто долен край има стикер с номера, името, къде са произведени и че не са тествани върху животни. Както и наелонов предпазител на косъмчетата. В ревютата видях че са в отделни кейсове, но явно това важи за Америка. Така или иначе аз ги прибирам в шкафа, затова не протестирам за липсата им. А и за ниската цена, не бих желала повече от това. Някои може да имат стърчащи косъмчета, но се подравняват с ножичка и няма проблеми. Падане при мен няма, а са прани няколко пъти. Нито пък неприятен аромат или боя след сапунисване.


             Започвам първо с тези за сенки, защото блендиращата вероятно ви е интересна и ще питате дали върши работа. Колкото и бюджетни да се появиха по магазините, малко са истински добрите помощници. Тази наистина е добра. Пухкава е, с дълги косъмчета и успява както да нанесе ефирно помощния цвят, с който преливките да се получават бързо, така и да разнесе плавно тъмните матови нюанси. Огъва се леко, не е като естествените косъмчета да прави сцепление, но за дами без големи претенции - отличен помощник. Нанасяла съм и директно с нея в сгъвката от тъмни цветове, без усилия и за секунди виждам как едновременно придава дълбочина и няма скосени линии. Голямата плоска четка не ми е толкова любима, просто защото предпочитам по-компактни и малки за подвижния клепач. Сякаш не успява да нанесе така плътно цветовете и се налага да повтарям. С печени формули, се работа малко по-трудно и бавно. Ако искате наведнъж да преливате и полагате сенките, върши идеална работа. За мен не е най-доброто предвид нуждата от повтаряне и потретване на места предвид формулата на продукта.


              Ако не сте открили добри четки за сенки и сте от хората, които не държат на дадена марка и клас, смятам че ще ви свършат перфектна работа. Плоската струва 4,20 лв в момента, а crease - 4,60 лв.
               Пропуснах да обърна внимание на дръжките, които освен стабилни и в красив бял цвят, са и с доста удобен захват. Поздравления за дизайна! Стабилни и красиви са!


               Четки за пудра има навсякъде, дори в магазините за левче. Никога не са били трудни за откриване точно те, но E 797 ако трябва да съм честна, е толкова пухкава и нанася ефирно без брашнян ефект, че си заслужава да я вземете веднага. Като с пух сякаш галите лицето си. Но аз всъщност я взех с друго приложение. Видях дама в клип да я препоръчва за нанасяне на бронзър (показа как го прави) и оформяне контурите, което се оказа страхотна идея и наистина е перфектна за точно това. Откакто я имам, се чудя сутрин към нея или любимата реплика на Японката на Nars да използвам. Идеална дори за по-пигментирани пудри, защото трудно ще прекалите и ще се окарикатурите. 

 
               А ако пътувате и не ви се носят много четки, можете да я ползвате като 2 в 1 с леко почистване. Спестява място при всички положения. За 6,30 лв няма какво толкова да я мислите, в случай че не сте затрупани. :)


             Като Flat Top Brush имам подобна в колекцията си и това е познатата четка за пудра на ELF. Всъщност за мен си е същата, но с малка разлика в космите. Както и Flat кабукито на Zoeva, което вече е доста по-масивно и за плътно нанасяне на фдт. 


             Не е най-добрата четка за нанасяне основата ви на лицето, но се справя доста прилично и фдт не стои на черти, финиша е естествен и можете да напластявате до желаното покритие. Хубаво е да я почиствате ако не след всяко, то поне на второто използване. Лесно полепва продукта по нея и косъмчетата освен че залепват (което си е присъщо за всички с таклонови влакна), се изпира и по-трудно. Нанасяйте по-малко и надграждайте, за да получите безупречен завършек. Предвид високата цена на четките за тази цел, E 784 е чудесен бюджетен помощник и ви го препоръчвам. Страхотна работа върши и за пудра - компактна или прахообразна. Аз от години си ползвам Елфската за целта и ми е любима. Така че с един удар два заека.


               Освен преливащата четка и за пудра, имам още една любима и тя е контуриращата. Аз я използвам основно за руж, защото нанася буквално за секунди и с 2-3 движения. Трудно мога да прекаля с нея, защото директно прелива и прави бузките страхотни без да им добавя "обем" и да изглеждате по-пухкави. :)


             Отнема от продукта без усилия и не разпрашва почти. Успявам да нанасям отлично и контуриращ продукт - с лекота изчезват границите между него и ружа. Главата й е малка, но намирам размера й за точния! Зависи все пак и от това с колко голяма сте свикнали. Имам колежка, която си слага руж с огромна четка, която се ползва за почистване космите от врата във фризьорските салони, което за мен е безумно. Но всеки луд с номера си. :)
              Контуриращата четка за моя милост е топ находка и бих си купила поне още една!

              Е, вие имате ли достатъчно пособия за грим и ще се изкушите ли да се сдобиете с още няколко при тези цени? :)


Няма коментари:

Публикуване на коментар