вторник, 27 август 2019 г.

Wet n'wild Megalast Tree Hugger

             Ментата е един от най-любимите ми цветове и имам какво ли не в него в гардероба, кухнята, тоалетката. Никога няма да ми омръзне вероятно. А когато получиш лак в точно този нюанс на ментов, какъвто нямаш, не оставаш безразличен и бързаш да го пробваш. Освен това се оказа че не съм пробвала на Wet n wild нищо от години, с изключение на лимитиран глитър.


              От серията Megalast имам 2 матови червила, но от лаковете нищичко и много се зарадвах на "Tree Hugger". Прекрасна мента, която не е твърде светла и да стои като блажна боя, но в същото време покрива чудесно на два слоя и стои млечно. Спокоен и подчертаващ нежните ръце цвят.  Няма никакви частички, крем е.

               Абстрахирайте се от различната дължина на един от ноктите, но това беше причината да мина отново на квадратна форма. Счупих го при челен сблъсък с врата и нямаше как да остана с толкова дълъг заоблен маникюр. Израстна леко и вчера се зачупи отново едно от крайчетата, но не страдам - бързо растат.


               На два пръста явно нанесох по-тънки слоеве и прозираше на места, затова нанесох трети за изравняване. Като цяло обаче беше лесно и не се точи на конци. Четката е широка, с което се озорих леко при оформяне на овала. Ако имате малки плочки, вероятно няма да е най-удобната за вас. При мен не е проблем обаче. :)


              Съхненето самостоятелно няма да е особено кратко, но аз си ползвам бързосъхнещ топ лак и маникюра ми е в безупречно състояние. Легнах си 10 минути след лакиране. Използвах Revlon Ultimate Shine Top Coat Gel-like.


             Zoya Tomoko придаде галантност и доза романтизъм към този меланхоличен нюанс. ;)
             А що се отнася до трайност, не ми се ще да давам някакви отзиви предвид индивидуалността на този фактор. За мен средна е 3-4 дни. Обикновено сменям 2 пъти седмично, но щом го нося от 3 дни и е в отлично състояние, нямам забележки.


             През ръцете ми са минали много марки, финиши и текстури лакове, но Megalast ме изненада приятно и ще заеме почетно място в колекцията ми. :)


             Не мога да ви посъветвам с конкретни места, откъдето да се сдобиете с лакове на марката, но предполагам магазини които имат техен щанд и онлайн ми излезна първо тук , след това в beautyshop.bg и виждам други серии в pink panda.

Няма коментари:

Публикуване на коментар