събота, 28 септември 2019 г.

Revlon Candid Foundation, Concealer, Setting Powder

            Candid е последната серия на Revlon, която от месец можете да откриете по щандовете на марката. Предпазва от замърсяванията, подходяща е за чувствителни кожи предвид липсата на аромати, оцветители и фталати. Формулите са с надграждащо покритие и естествен финиш. Опаковките са иновативни и ме изненадаха приятно.



           Фон дьо тена е с плътна и кремообразна текстура, а аромата е лек флорален и почти не се усеща при разнасяне. Опаковката му е супер удобна и чудесна за несесера. Помпичката също е страхотна и не изкарва повече продукт от колкото желаете. Количеството тук е по-различно от стандартното и в практичната тубичка има 22 мл за цена от 19,45 лв.


             Гъст е, но се прелива за секунди и се усеща като богат хидратиращ крем. Ако сте с мазна кожа, фиксирането е задължително. Нищо че финиша му не е сочен, не е и матов. Моята през топлите дни е комбинирана и тогава има забележки в края на деня. Сега при по-нормални температури, се държи идеално и го свалям непокътнат.


          На мен една цяла помпичка ми е достатъчна за цяло лице, но обикновено ползвам още 1/3 за бузките и след това преминавам към коректора. Нанасяла съм го с ръце и с няколко четки, като не съм имала проблем с преливането и черти не се получават. Ако обаче сложа цели 2 помпички, тогава ефекта не е толкова естествен и стои пудрено. На места по бузите порите ми се подчертават и изглежда сякаш не е разнесен хубаво. Но и аз нямам какво толкова да крия, затова за мен работи малко количество от който и фдт да е. Скрива ми червенините около носа и изравнява тена. Перфектен ми е и за ежедневен грим и за вечерно парти.


            Цвета който имам аз (150 Creme brulee) е достатъчно светъл, но не е твърде бял/ студен. С топъл подтон е, но при нанасяне сякаш клони към неутрален. Не се окислява и остава без промяна до свалянето му след няколко часа. Издържа цял ден при това, но в топлите дни забелязах че изчезва от носа (където са ми очилата) и вечер преди да почистя грима, виждам на места избледнели участъци по бузките. Контуриращият продукт и бронзиращата пудра заедно с ружа и хайлайтъра обаче, си стоят докрай и не стават на петна.


             Антиоксидантния коректор е с обикновен дунапренен апликатор, но е широк отпред и малко ми прилича на лопатка. Не е минус формата и големината, защото се нанася по-бързо и на по-голяма площ. И той ухае на нещо леко, ненатрапчиво като фдт. Формулата му също е плътна, затова не е нужно голямо количество, освен ако не сте свикнали да просветлявате изпъкналите части или пък имате много силно изразени тъмни кръгове. Количеството тук е 10 мл, а цената 14,50 лв.



           Не изсушава, но без хидратиращ крем отдолу, за моят сух контур не стои особено приятно и се нанася малко по-трудно. Не се събира в сгъвките, нищо че го запечатвам с пудра. Стои естествено и определено просветлява добре. За основа под сенки не работи върху моя паднал клепач, събират се!


            Покривността му е средна, но това го прави идеален за надграждане в зависимост от това колко нанесете. Не е като Камуфлажа на Essence или Catrice, но определено не е от озаряващите. Аз си мацвам по една лентичка под всяко око и понякога след преливането, слагам по още мъничко. Не съм от хората, които нанасят по 5-6 големи черти и хващат бюти блендъра. Пазя си фината кожа под очите, а и нямам нужда от повече.


             Пудрата Photoready се предлага само в един нюанс за нашия пазар. Количеството е 15 грама и струва 19,50 лв. Да си призная, бях малко скептично настроена като видях колко е жълта и ме беше страх да я нанеса. Оказаха се напразни тези мои притеснения. Много е фина и лека, така че не придава допълнителен цвят, а само леко фиксира грима и прави нанасянето на следващите продукти по-лесно. Не съдържа изкуствени аромати, оцветители, мазнини и фталати. Предпазва от замърсяванията.



            Останах приятно изненадана и от опаковката. Имала съм няколко прахообразни пудри и всички са били със залепено фолио, което след отварянето става трудно за опазване и започва разсипване. При пътуване не са особено удобни. А тази е направена с капаче, което след употреба затваряте и няма да похабите нито грам. Голямо браво на Revlon за идеята!



           Почти няма слой от нея върху лицето, но запечатва успешно фдт и коректора. За дами с фини линии, смятам че е чудесна алтернатива. Ако се прекали с количеството обаче, се забелязва върху бръчиците на челото основно.
           Напоследък се появиха доста бюджетни продукти, които ме оставиха с положителни отзиви и серията Candid е една от тях. Откакто пристигнаха при мен продуктите, не съм спряла да ги ползвам. Харесвам я наравно с любимото ми ББ кремче на Missha Perfect Cover, Bourjois Healthy Mix и Rimmel Match Perfection. За моите нужди, кожа и претенции за естествено, но трайно покритие, са точните и са на първи ред на тоалетката ми.

          * Продуктите са ми предоставени от марката, поста не е спонсориран!
         

Няма коментари:

Публикуване на коментар