понеделник, 16 ноември 2020 г.

Какво си купих през 2020-та година?

              Като компенсация за дългото ми отсъствие и липса на публикации, днес реших да подготвя една от любимите публикации на много от вас. Отдавна не съм показвала нови придобивки, защото е доста трудоемко за снимане, обработване и оформяне като текст. Но знам че са полезни, интересни и харесвани. Затова ви оставям с моите покупки, които разбира се не са абсолютно всички, но голяма част и вярвам ще почерпите идеи за бъдещи покупки или подаръци сега покрай празниците. Ако искате да видите подробно ревю на продукт, парфюм или на гримове с палитрите, пишете ми. А сега без да губя повече време, оставям ви с моите нови попълнения.


                Ще видите основно козметика, но щракнах и малко от гардероба, т.к. друга част съм показвала в пост в инстаграм и реших да не правя още по-дълго времето за четене. Спестих ви придобивките за кухнята, защото едва ли ще са ви интересни. Но пък има много парфюми и от всяка друга категория. Та какво да очаквате..... в няколко общи кадъра подсказвам.



                Знаете че ходих няколко пъти до Одрин, затова съм включила разбира се и покупките от там. Всяка есен правят големи, наистина големи и реални намаления. Цените бяха смешни! Разбирайте палитри сенки на The Balm по 80 тл, което по курса на лирата прави под 20 лв. Имаше ружове, бронзъри и хайлайтърите на марката по 50 тл. Та това са си 10-12 лв.! Серията на Neutrogena също излизаше много изгодно. Абе всичко си заслужаваше. Physicians Formula, Wet n wild, Maybelline и някои непознати за нашия пазар.



                  Шампоаните и балсами от новата серия с бамбук на Pantene са по 20 тл. Тук редовната цена е 9 лв! Как после да не ходят там българите? За лекарствата пък разликите са още по-големи. Нещо струващо 12 лв у нас, там е 4 лв.



                  Но нека не губя повече минути и да статирам, защото не мога да бъда кратка. :)

                  Започвам с една от последните си покупки от декоративната козметика, а именно тази есенна и топла палитра на Pastel Show your style Bohemian. Разделих се с Heat на Urban Decay преди година, понеже не ми пасна и очите ми бяха като изморени с нея, но тази изглежда повече моя и се надявам да се сработя с цветовете или поне да ми стоят добре. Още утре смятам да я вкарам в употреба. Цената беше 42 тл с малко намаление. 



                 Продължавам с няколко червила, още една палитра, хайлайтър, бронзираща пудра, спирали и руж на Physicians Formula.


                 Бях си обещала да не купувам повече озаряващи пудри, но тази ме привлече силно и освен това на допир е почти копринена, с мазен блясък и неутрален към розов подтон. Вече пробвах на суоч и беше уааау. На марката Beaulis е, която е на дрогерии gratis. Колекцията е лятна и се казва Salty vibes. Имаще други 2 пудри, но не ме грабнаха.


                 Много ми напомня на първия ми и любим хайлайтър Essence Fantasia, та очаквам и този да влезне дълбоко в сърцето му. Цена по спомен 25 тл.


                   Доволна съм от продуктите на Wet n'wild и си взех бронзър с частички, но обмислям да го включа в giveaway предвид отворените ми. Грабнах и на Physicians Formula Butter Blush Nude Silk, който сега виждам че бил руж. Не знам защо се подведох на място.... може би защото бързах и гледах цвета да ми пасне. Ама това е, каквото съм взела ще го мажа. Исках от прословутите им бронзиращи пудри, но не би. :) 


                От червилото на Oriflame GG Master Creation SPF 20 в цвят Delicate Pink имах мостра и толкова ми хареса, че буквално над година чаках да се появи в каталозите. Цената все не падаше, но това лято го хванах и поръчах веднага. Формулата на тази серия е страхотна, като коприна и освен това е със защитен фактор. Ухае много приятно на ванилия и с удоволствие ще си го ползвам. Опаковката му е бижу!


                 Взех си и от балсамите на The One, които съм ползвала преди 10 год. поне 5 пъти. Бледорозов цвят, приятен аромат и омекотяваща формула. А за спиралата WonderLash мисля че сте чували. Четката е със силиконови влакна, която удължава, разделя и извива. Всяка Коледа пускат лимитирана опаковка и понякога е с фини частички. Тази година отново има, е цената докрая на месеца е 5 лв и нямаше как да пропусна.
 

                  Преди 10 дни си отворих от миналата година и ви показвам четката. Прави наистина невероятни и кукленски мигли. Не се рони и размазва, работи се бързо и лесно с нея.


                Ако се спогаждате с подобни четки, заслужава си. Особено пък за 5 лв. Препоръчвам!


                 Нямам нужда от сенки, но при цена от 12 тл. или разбирайте 2,50 лв. как да не взема за проба City Color Copper? Когато пътувам и не ми се носят големи палитри, ако качеството е добро, смятам ще ми бъде полезна. Още не съм я пробвала, надявам се да са прилични като пигмент и да я ползвам.



                  Марката е турска и се надявам да не е произведена в Китай. Поне няма индикации. :)


                  Вече съм ви споделяла за червилата Matte Legend на Avon, дори имам пост за серията и въпреки това пак показвам. Много са добри, бюджетни и оправдават всяка стотинка. Освен това имат страхотна гама. Отворих си Worthy днес, който е чудесен за есента и би стояло добре на много дами.


                 Ако предпочитате розовата гама, Perfection е много красиво. От малинените пък Statement е разкош!


                   За спиралата на Bourjois Oui! Big Lashes имам публикация, но ми е фаворит и ако я видите намалена - грабвайте. Червилата на Catrice Demi Matt и Trend it up Color Protect Lip Stylo ми ги подари приятелка за рождения ден. Срещнахме с в ДМ и каза избирай си каквото искаш, та отдавна ми се щеше да пробвам. Оказа се че напоследък се въртя все около тази гама между прасковено, карамелено и като цяло земната - ето защо и тези двете съм избрала такива. :)


                 Не знам защо си мислех, че Зорница от agleu ги хвали, но сякаш бяха с по-дебел писец? Днес отварям и то тънко като молив. А колко съм ядосана на онези, които се мажат с продуктите вместо тестери и заради тях започнаха да облепят всичко с ужасни стикери. Наложи се с ножчето да прережа около капачката, защото ако махна всичко познайте на какво ще заприлича? 


                Това на Catrice вече съм отворила и ще трябва с обезмаслител да почистя, за да не лепне. Ако вие имате друг трик, моля споделете го!


                 Слушала съм толкова много за серията Demi Matt, че отдавна мечтаех да си купя червило от нея. Покрай пандемията и скритите тестери, не посмях. Но лятото вече беше мое 040 Exotic Nude.



                Чаках до днес да снимам, за да започна да използвам. Драмите на блогърите! Първо снимаш, после можеш да се гримираш. :)))

                Golden Rose излезнаха с нова серия тази година, но не матова. Satin Lipstick са с мека и комфортна за носене формула, блясък и като класическо червило. Купих си две, но къде заврях розовото е мистерия. Ще се опитам да го намеря, него вече съм ползвала и като ги понося повече, ще ви споделя дали си заслужават.



                   Като ви казвам че съм си купила 4-5 червила в почти един и същ нюанс, не съм излъгала. Без да ги сравнявам, мисля че се вижда. Стика на Trend it up No. 010 е доста сходно с Golden Rose Satin lipstick 17. Поне е матово. :)




                  Имам 6-7 фдт, но когато видях Avon True Colour Flawless на добра цена, реших да му дам шанс. Имала съм мостра, та си поръчах. Засега съм със смесени чувства, не ми допада как се разнася, но не го отписвам и ще продължа да тествам. Новия топ лак Ultimate gel shine също взех за проба. Напоследък предпочитам класическите вместо пясъчни лакове и ми вървят доста.


                 Този комплект на Wet n'wild купих от parfimo.bg, защото си заслужаваше и мисля да включа в giveaway. Имам Ренесансовата палитра и смятам че тази трябва да отиде при друг, който ще я оцени повече. Хайлайтъра също е красив, има и червило за визията. Споделете дали харесвате подобни цветове за очите.



                   Следващата ми и последна покупка всъщност от козметичните, е именно червилото Guerlain Rouge G в цвят 06. Срам ме е, че го показвам! Заради цената и положението, в което се намираме в момента. Но когато човек е изпаднал в дупка или пък просто мисли и иска нещо толкова силно, от години..... идва момент, когато се предава. А и жените имаме нужда понякога от подобни глезотии, признайте. Цели 3 години ги гледах и мечтаех. Исках едно единствено и виждам че цените вървят нагоре, а намаление под 20 % няма. И така.... до миналата седмица, когато Douglas пуснаха тези мижави проценти. Под въздействието на приятелче, че трябва да се глезим от време на време, си приютих неутралното кафяво с капачка от новата колекция Stunning Gems. 

 
                   Guerlain за жалост са станали като Chanel. Кожодери в истинския смисъл на думата. Редовната цена само на червилото е 70 лв. И вижте как пристига! Като тестер!


                      Но нали знаете приказката - не е луд този дето яде баницата, а този дето му я дава. Та и аз се движих по поговорката.... Никой не ме кара да го купувам. Ама пуста страст!


                   Първоначално си бях харесала бялата мраморна капачка, но когато влезнах да си избирам и видях тези, реших че новите са красиви и грабнах Emerald Wish. Колебаех се между нея и синята, но в крайна сметка поръчах смарагдовата.


              Имам какво да кажа за Rouge G, но е за отделна публикация и когато се сдобия с повече впечатления от самото червило - очаквайте ме. :)

             Продължавам с останалите придобивки от Avon. Поръчах си новите коледни глезотийки от Foot works за стъпала Vanilla berry. Ухаят много вкусно и типично празнично. Душ крема с праскова Senses също е страхотен. Останалите от бялата козметика купувам за пръв път с изключение на двойната система за очи Lifting.



                А тази пазарска чанта е от лятото, но пристигна със закъснение, беше в липса и още си чака реда. Имам други 4-5 отворени и не искам да цапам всички.


              Всяка Коледа пускат нови свещи и дифузери, та за втора поредна не пропускам да си поръчам. Sakura Noir ухаят наистина на скъпо и на тъмен, луксозен черешов цвят. Освен това принтовете са много красиви и са идеални за подарък.


                 Миналата зима си поръчах други 2 свещи от тази серия и бяха толкова добри, че не пропуснах и Сливовия цвят с череша. Хем има сладост и сочни нотки от плода, хем цветното от сливата се усеща и наистина комбинацията е чудесна. Нито твърде сладка, нито пък прекалено цветна. Освен това вижте колко е сладурска?




                  Златната маска Ultimate ми е много интересна. Отлепяща е и ще се радвам да чуя от Вас дали сте ползвали такава? 



                   Последната година си взех доста часовници на Avon и т.к. съм много доволна, тук ще ви покажа всички. С изключение на някои, другите могат да се поръчат сега. Започвам с новите, а именно Chenille с каишка от естествена кожа. Има го в настоящата брошура, предлага се и в черно със сребрист циферблат. Цената му е 43 лв.


                 Продължавам с Melissa, който има в тъмносиньо със златен циферблат и в черно със сребърен. Аз имам само два розово злато и затова се спрях на този:




            Мда, този  месец прекалих с часовницте. Нямах подобен в златно и с комплекта Natalia, станаха ми като подарък за празниците. Последния се предлага и в сребристо. 





                    От всички, единствено този ми е пристигал без кутия - незайно защо. Но пък си беше обезопасен с бабъл фолио.



                     Joenna ми е един от най-носените и обрал десетки комплименти. Има вид на скъп часовник и се радвам, че имам в 2 цвята. Ако го пуснат пак и е наличен, вземете си. Златния особено е разкошен!!!
 


                  Следващия ми е подарък от колежка и като гривна. Той е едно малко бижу и го нося с голямо удоволствие. Много елегантен и женствен. За съжаление е стар и не знам дали подобен е имало скоро.


                  Londrina не съм сигурна дали още може да се намери, но беше голяма находка. Поръчах от офертите преди да се появи в каталог миналата година за 27 лв и без да знам какво да очаквам. На майтап! Но е един от фаворитите в колекцията ми.


И така, това беше моята скромна колекция от Avon-ски часовници. 
Имам си нови есенни обеци от близка приятелка, с която и двете ни сближи афинитета към подобни ръчни изработки. Мисля че тези са дело на Таня от Трявна и са чудни!


                    Продуктите с роза са на почит не само сред чужденците, но и у нас. Тази година имам три новички в шкафа. Розова вода и серум под формата на олио, които си взех през март от етнографски комплекс Дамасцена. А кремчето за ръце е от магазин на марката във Варна. Купих всъщност 2, по спомен и околоочен крем, но къде затрих - питайте ме! Пишейки поста си спомням че излезнах с 3 продукта и трябва да изровя от някой куфар!


                Рядко поръчвам от Oriflame последните години, но ето какво взех освен червилото и спиралата. Преди имаха по-интересни продукти сякаш или просто вече марките са доста иновативни, та много рядко ме грабва нещо. Натрупала съм 5 кутии с маски за коса, а аз скъсих осезаемо дължината и сега ще имам за 5 години. :)))


                  Имам си 2 любими серии през всички години обаче и това са обновената Swedish Spa заедно с Мед и мляко, от която имам крема за тяло новичък плюс лосион за ръце.


                  Концентрата за ръце съм ползвала и се надявам да ми върши работа през студовете. Тоника и серума взех в комплект с него и Нежна грижа, бяха много изгодни. Дано и за целта си са добри.
                   Като ви казвам че съм се заредила с козметика за коса за години, ви доказвам.... шампоани поне 10, които буквално ще ползвам поне докрая на 2023. С количеството, което слагам при къпане - имам за 3 пандемии. Спрей балсама на Nature box с авокадо си купих заради шампоана, който харесах много и поради лесно заплитащите ми се краища. Преди него бях грабнала Gliss Kur Oil Nutritive, който си отлежава тотално забравен. Ама то едно ли бе? Чела съм хубави неща и за маската с маслина на Nature of Agive, та в Кауфланд я намалят от време на време - как за 4 лв да не вземе човек половин кило кутия? :))) 


                   А последната година с колко свещи се сдобих и ми подариха тези двечки покрай рождения ден.... в чашката е от Pepco, но ухае страхотно. Бурканчето е ръчна изработка и ухае много свежо! Серията с кокос на Cien Care moments излезна през септември. Имаше и душ крем. Ухае невероятно - комбинация между синята Нивеа (мускус) и лек кокосов намек с ванилова база, точно онази хубавата част от Montblanc Signature. Абе заслужаваха си от всякъде. Неутрален и на чисто ухае. Дезодоранта пък се задържа прилично дълго време и е без силикон, а лосиона без парабени.



              Не съм обръщала особено внимание на Hada Labo Tokyo в ДМ, но в турските gratis го направих. И споменах защо - цените! Случайно погледа ми се спря на щанда и какво да видя. Крема по спомен беше 60 тл, а лосиона 75-80 и просто си казах "не може да не си вземеш". Имаше и серум, измивния и околоочен.... но и моя скрин прелива. Та само до тези се ограничих. Цените вижте тук, бяха точно на 50 %. Курс на лирата 0,22 и смятайте защо се изкуших. :)


                Срамота е, че тези маски стоят цяла година без да са отворени. Направо грехота, но имам правилно за бялата козметика и то е да не отварям много накуп. Не искам да засъхват и срока да тече. Затова изчаквам да свърша поне 2 тубички и тогава нови да се започват. Ето защо тези вкусни бурканчета на Revolution Jake Jamie Feed Your Face си стоят.


                  Поръчах ги от parfimo.bg и само тези видях налични тогава, сега дали ги има още и се зареждат - не мога да кажа. Но пък лятото се сдобих с Nuxe Very rose Ultra-Fresh Cleansing Gel, защото портокаловата ми маска приключи. Е, трябваше да запълня нишата. :)


                   Гелът от серията Aquabella с частички някой похвали, та нищо че имам 2 подобни в банята и са пълни, за 14,50 лв не можах да устоя и беше сложен в кошницата. А серума на Lumene Sisu Expert Recover & Protect също грабнах заради неустимата цена от 13 лв. Понякога такива оферти изпадат, че забравяш всичко ново в шкафа и казваш има място за още. :)


                Ziaja не са ми интересни вече, но този скраб с аромат на лимонов кейк видях в нечии покупки и ушите чуха как ухаел, та и аз барабар Петко с мъжете. Да има, от имане глава не боли. Знае ли се каква находка може да съм сдобила? :)



                Cien Brazilian Breeze е лимитирана лятна колекция на Lidl, но приятелка ми я донесе от Франция. Тук подобни красоти за съжаление не идват.


             Края наближава.... още малко остана. Някои дребни покупки от makeup.bg като маските в саше, четката на Lussoni Smoky Pro 478, сапунчета подарък на Grace Cole, както и нова опаковка от любимия балсам Nuxe Reve de miel.


                    Шапкомаската е корейска и съм чела много хвалби за нея, та имам големи надежди.


                    Видях случайно Lussoni в makeup.bg и понеже трябваше да допълвам поръчка, взех тази смоуки шейдър. Винаги е необходима четка за нанасяне на основен цвят на клепача, та ще я пробвам и споделя как е. Изглежда доста прилична и цената беше около 7 лв, което е чудесно.



                   А какви сапуни имат на Nesti Dante и Fiorentino - ако ползвате, непременно ги вижте! Първите може да подушите и в Beauty zone, но при нас например е беден избора.




                 И продуктите за коса не спират, този комплект спечелих от игра на Pantene. Радвам се, че ми се падна Repair & Protect, защото шампоана от серията преди години ме очарова! И този не направи изключение.
 

                    Пролетта се бях сдобила и с маска + шампоан от бамбуковата серия, та имам да си се къпя на воля. Matrix Biolage Smooth proof поръчах от parfimo.bg отново заедно с олиото на Wella Oil Reflections. Tesori d'oriente помислих за омекотител, а когато разтоварихе всички багажи от Одрин и се зачетох.... кака ви без да гледа си е купила душ продукт. Ами.... ще си го ползвам, пени си не пени... пари се е дало. :)


                 Новият ми любим топ лак е Sally Hansen Insta-Dri и както ви става ясно, съм се запасила. Можете да го откриете в parfimo.bg, makeup.bg и remedium.bg и вероятно на други места. Съхне бързо, придава хубав блясък, плътен е и маникюра издържа.


                  Обичам коледни лимитки и аромати, но Oriflame тази година за мен се изложиха. Wonder Land ухае на карамелени ябълки, но слабо и без доза закачливост, подправки. Очаквах повече и им пиша минус.


                   От Douglas взех кремче за ръце от коледните им предложения Winter City trips с аромат на нар и бор, но може би ще добавя към подарък по Коледа за някого. Натрупах срамно количество кремове. :(



                    Отново хванах добра, наистина нереално добра оферта в parfimo.bg за Chloe Nomade EDP 20 ml. Разбирайте срещу 27,60 лв се сдобих с него и подарък несесер + безплатна доставка! Ами как да устоя?


                   Нищо че си подарих от роднини за рождения ден комплект 50 мл с лосион, просто аромата много ми харесва. След като 2-3 години чаках момента, в който ще го усетя както искам върху себе си, не се поколебах да имам и мини за чанта. :)


                Аромата е.... толкова различен, аскетичен, неустоим.... като пустинна роза. Но ще му отделя самостоятелна публикация, защото е приказка!


И вече съм на вълна парфюми, която всъщност от три месеца не ме напуска. Не робувам на марки, та ползвам от наливни и имитационни до оригинални от класа на Chanel и Guerlain. Bargelo купувам от Турция и версията им на Le parfum на Ели Сааб просто отвя мен и всички около мен. Толкова хора се сдобиха с него след отизивите ми, че приятелка миналата седмица не успя да си го купи от магазина в Одрин - казали много търсен, свърши! Оригинала не ми държи толкова, колкото този. Мощен цветен аромат с мед! Целият офис ухае след напръскване. Прекрасен им е и Gabrielle Chanel, a L'interdit на Живанши е топ!
За Giza имам какво да кажа, много дори, но не сега. Купих си 5 нови аромата от тях и съм възхитена. Флаконите ми са на работа, та друг път ще говоря повече.


                   От всичко ново в парфюмното ми гадеробче обаче, имам един най-най и това е новия Montblanc Signature. Толкова ми харесва, че си купих още една опаковка от 90 мл, за да се пръскам на воля. Няма човек на който го показах и да не го хареса! Стил, класа и елегантност струи от него. Вече и тестерите на някои брандове идват с капчка, та..... щастието и сърцето ми са пълни!



                  Измежду парфюмната стихия това лято, поръчах и първата си кутия. Просто досега нищо не ме грабваше. Изданието My full box Sumer Edition vol.2 обаче си струваше всяка стотинка. Видях я преди покупка и реших, че е прекалено добра, за да я изпусна. Имаше бройки и я грабнах без да му мисля. За сумата от 40 лв вижте какво се криеше в нея.


                   Само крема за лице на Dr Pierre Ricaud Collagenes 9 е на стойност около 100 лв. Та всичко останало си е направо подарък и поради тази причина, се абонирах за Адвент кутията им с 12 продукта този месец. Нямаше календар, който за мен да си заслужав мострените опаковки и реших с нея да се поглезя.



                         Голямо разнообразие от продукти, а свеща така ухае.... цялата кутия мирише уникално катя се отвори. Крем за ръце Nuxe Bio beauty имате и няма какво повече да кажа!



                      Ако ме следите отдавна, вероятно знаете колко голям фен съм на Wilkinson и щом зърнах новата самобръсначка в ДМ - веднага я поисках. Избрах си я като част от подаръка от приятелка за рд. Още не съм я отворила обаче, срам!


                     С предпоследната си поръчка от makeup.bg реших да тествам тази марка парфюми. Сториха ми се като реплики на оригинали и Charme de Marseille се оказа Coco Mademoisele EDP. Не толкова класен разбира се, но добър. Трайността е 4-5 часа обаче. Розовият Charme de Chanson не успях да разбера кой имитира, но е лек и свеж аромат. А Je t'aime не съм отваряла, защото мисля да подаря. Очаквам да прилича на J'adore по описанието и името.


                     Следващите три Chanel No. 5 l'eau, Coco Mademoiselle EDP и Tom Ford White Patchouli получих от размяна и съм доволна от избора си. Все стилни и красиви парфюми са!


                     Elie Saab Girl of now е за феновете на ванилията и бадема. Сладък и типично зимен аромат, който ухе вкусно и е супер шлейфов. И той ми е от размяна, който всъщност взех без да познавам за проба, но нямам такъв в колекцията си и много му се радвам. Le parfum in white поръчах отново без никаква представа как ухае. По-леко е от класическия Le parfum, но има характер и е стилен аромат. Описват го като идеалния за сватба. Но най-любим от трите на снимката, ми е Royal. Чудовище е! В добрия смисъл обаче. Толкова класен, силен, траен и незабравим... мори всичко наред, но не дразни, а упоява от кеф!


                     Измежду парфюмните изкушения, още едно вкусно .... а именно свещ сладолед на Kindy Candles с аромат на пъпеш, ягода и боровинки. Попаднахме на щанда във Варна и не можех да не си тръгна с поне една! Цели 30 минути стояхме и душихме, просто бях в Рая!


                   Запознах се с Shiseido Zen през 2018-та отново във Варна и то в магазина на Giza. Вече го нямат за съжаление и т.к. моя свърши, с подаръка на колежка поръчах оригинала за мен ....да не пътува сам другият. Страхотен, но по-шлейфов и траен за мен си остава варианта на Giza. Невероятно, но е факт. Много различен свеж и силно зелен аромат е от всички сходни на пазара. Японците знаят как да правят парфюми! Екстаз на Нина вече имам, но при добра оферта не му простих. Новият Idole l'intese на Lancome имах невероятен късмет да спечеля и все още изучавам. Но е цветен и леко дървесен, с чудесна трайност и има своето място в колекцията ми.


                        Angel Muse получих от размяна също, та сега му е дойде времето и скоро ще се опознаваме. Сладък, топъл и завладяващ аромат е. Лимоновата Алегория на Герлен и нея трампих без да познавам, но си струваше. Толков свеж, жизнерадостен и в същото време с лека акватична сладост е. С право го сравняват с Eau mega на Viktor & Rolf.
 

                   Mon Guerlain Florale и La Petite Robe Noire Black Perfecto са ми находки отново от parfimo и изобщо съм се Нагерленила тези месеци яко. Но и ароматите, и цените не бяха за изпускане. Затова поръчах направо 2 Флорала, а единият ще отиде при мама за празник скоро. Последен разкош със сладки акорди, които напомнят карамелизирана кафява захар и точно това го прави интересен - Gemma di Paradiso на Cavalli. Това бижу заслужава внимание. Нетипична сладост като на бонбони лакриц. Оставя едно усещане, подобно на мента с ванилия и е интригуващ....


                       За малко цвят и финал, няколко придобивки от гардероба и най-прясната ми покупка са тези Hispanitas Ariel боти в слонова кост. Много мека кожа, качествена изработка, стилен модел и супер удобни. Единствено връзките са кофти, та ще си търся хубави. Но толкова ми харесаха, че обмислям друг чифт от сайта. Поръчах от испанския им официален и след 10 дни пристигнаха с DHL на адрес. Предлагат безплатна замяна, ако номера не ви е ок.



                             От 3 години си търся бели сникърси, но не и не. Нищо подходящо. До тази есен. Видях ги случайно в obuvki.bg, нямаше 38 номер който нося и се принудих да поръчам 37. Не бях мерила и имала нищо на Caprice до момента. Казах ще ги върна, ако са ми тесни. Но те ми заспаха с тънко чорапче! Толкова меки и удобни обувки не помня кога за последно съм носила.


                          Извинете ме, че са мръсни, но съм ги носила и нямах нерви да чистя. А толкова лесни за съчетаване се оказаха.... с бяло, черно, сиво, кафяво, тъмносиньо, та дори с жълто, циклама и червено ще си ходят. Освен това не са стандартните сникърси, а спорно-елегантни.


                         Мини чантата на Aldo Berta си купих това лято и бях забравила до днес. Докато не подреждах шкафа в коридора. Веднага я вадя. Тя си крещи есен!



                         Отказах се да правя снимки на покупките за дома, но си струваше да ви покажа спалният комплект от Karaca Amanda Gri. Купих и още един в синьо на райе. Слабост са ми Karaca и не мога да се сдържам в магазина им.
 

                         От Ozdilek ev tekstil не бях пазарувала, но ми ги похвалиха и си тръгнах с нов ментов халат и хавлия + още 2 броя, защото като ти кажат indirim на каса и това се случва. :)
 

                       Скромна съм засега откъм дрехи, но и вече трудно харесвам освен че гардероба ми се къса по шевовете. Ужасни развлякани модели, кофти материи и нищо почти не мога да избера. Затова два пуловера, поло с къс ръкав и пухкава жилетка в пастелни цветове. На мода са и ярките есенни нюанси, обаче аз си падам и по такива успокояващи. Прибавих и тъмносин чино панталон, който се оказа мек и супер удобен!


И четирите са от магазин Koton на цени между 60 и 80 тл.



               През септември на разпродажбите от ADL се сдобих с два страхотни панталона в черно и бонбонено, както и риза в горчица, но не ги щракнах. Случих началото на отварянето на границите и все още магазините не бяха ошушкани, та попаднах на големи находки! Можете да ги видите в instagram. Бельо от Penti купих 3 на цената на 2. И за него мисля споделих там. Та с това смятам да сложа край и да оставя на вас продължението.

Какво ново прибавихте в гардероба си тази есен и козметично нещо изкуши ли ви?
Аромат нов открихте ли за сезона или залагате на стари любимци?


4 коментара:

  1. Еха, прекрасни покупки! Лепкавото от етикетите се маха много лесно с мазен продукт от типа на бебешко олио или друг подобен. След това се забърсва с мокра кърпа и продуктите стават перфектно почистени от досадните етикети. Хубав ден! Бъдете здрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Не се бях сетила за този начин. Много благодаря! Поздрави. :)

      Изтриване
  2. Оххх,страхотни неща!Приемаш ли поръчки за следващото пътуване до там?😊😆

    ОтговорИзтриване
  3. Забравих да кажа,че на покупките за дома много им се радвам.Може да обмислиш и отделна публикация. 😉

    ОтговорИзтриване