петък, 13 септември 2013 г.

Avon Color Trend Turquoise Tango mascara & Coral You Later lipstick

     Вчера получих тези 2 продукта от тинейджърската серия на Avon и днес понеже бях ранобудна, реших да ги пробвам.

   
        Стика за устни Coral You Later се оказа доста сух и това не ми хареса, но пък изкара от 9 до 13 часа с ядене и пиене. За 4 лв направо си е рекорд. Нанесох го върху балсам при това. Който си изяжда бързо червилата и няма проблеми с устните (сухота и изпръхване), вероятно ще го хареса. Аз съм с много плътни устни и ми се събира в гънките, понеже не са ми изпънати.
     Спиралата Turquoise Tango още снощи всъщност я пробвах, но върху черна и почти никакъв цвят не извади. Много се разочаровах. Днес обаче по молба на съфорумка я сложих самостоятелно и съм супер доволна. При 2 слоя стои естествено, а при 4 си е перфектна. По-скоро пък син или ментов е цвета, отколкото тюркоазен, но въпреки това много ми хареса. Сложих я около 8:30-9 сутринта и до момента (18:15) грам не ми се е разронила. Честно казано въобще не очаквах това. За 3,90 лв си е голяма сделка, както обичат да пишат по каталозите. :)
И освен всичко това, ми раздели и удължи миглите добре. Мислех си, че заради четката ще стане слепване и голямо омазване, но не би. Препоръчвам я! Предлага се и в други 2 цвята - яркосин и другия май беше зелен. Аз засега ще си остана само с тази, че не знам колко ще я ползвам.
   Редактирам се, за да кажа, че я свалих в 10 вечерта без да е помръднала. Нямах проблем с почистването с гел, падна лесно и за разлика от останалите ми спирали (черни), които оставят власинки в окото, след тази няма нищо такова. Ронене също нямаше до този момент. С 2 думи - доволна съм! И няколко снимки:

     - стик Coral You Later




 
 - спирала Color Trend "Turquoise Tango"

                                          
                                   (тук е на 4 слоя), както и на долната снимка


            На първите 2 снимки от колажа е на 2 слоя, а на последните 2 е на 4:




   Допадат ли Ви продуктите на Вас и ползвате ли/харесвате ли цветни спирали?

Няма коментари:

Публикуване на коментар