сряда, 11 септември 2013 г.

Colourful Zebra :)

     Здравейте :))

     Днес отново ще ви покажа една "зебра", но по-различна от вчерашната. Излезнах много набързо и грабнах първото от гардероба. Тази тениска си взех в началото на май заедно с панталонките от Теранова. Блузката беше предпоследна и много се чудих, понеже имам доста бели. Връщах се 2 пъти да я меря, накрая не издържах и си я взех. Принта ми се стори интересен, хареса ми и така. Сандалките вече ги показах миналата седмица, от Паоло Ботичели са. Чантичката/клъч е от Ernsting's family. Подари ми я приятелка, която живее в Германия. Има и дълга дръжка за през рамо, но аз предпочитам да я нося като портмоне.







   Много ми е удобно така с тениска и бермуди, не се налага да слагам грим (освен малко спирала и глос), весело и детско. :)
   А кои са вашите предпочитани ежедневни дрехи за разходка?

2 коментара:

  1. Ах, че хубава блузка... и чантичка... и момиченце :))) Голям си сладкиш, Иве! Не се прави насила да изглеждаш голяма. Младостта ти отива :) Казвам го абсолютно в хубавия смисъл <3

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Оооо, Вержи :* не съм си и помисляла, че би казала каквото и да е с лош замисъл. От твоята уста никога не излизат такива думи. Благодаря ти. Още съм млада наистина, но и старостта ще дойде някога, колкото и да не ми се иска. :D

      Изтриване