вторник, 10 септември 2013 г.

Zebra Print

    Привет :)

    Тези дни ми е нещо мързеливо и макар да ме чакат ревюта на доста продукти, реших да си почина малко. Днес ще бъда кратка и ще ви покажа един любим не знам и аз потник ли да го нарека, май е по-скоро топ, който си взех май месец от H&M.. който обаче слагам за втори път само! Истината е, че не знам с какво да го съчетая (освен с дълъг черен панталон, тип цигара) и затова не съм го обличала. Сега в жегата не ми се носят дълги панталони, та реших днес да бъда с права черна пола. Не ми се нрави много, но лятото си отива и няма кога да го нося отново тази година.






   Май с една по-ярка пола би стоял добре, но нямам такава. Ще трябва обаче следващото лято да се сдобия с така, за да си нося любимия топ. :)) А и тази да я стесня, защото днес щях да я изгубя. Толкова широка ми е станала.
   Днес не успях и да се гримирам, че закъснях. Само спирала и глос сложих, едвам смогнах.

Ето за проба с една по-ярка пола, определено стои по-добре:

2 коментара:

  1. Прекрасно ти стои, с една ярка пола ще е още по-добре.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря Светле. Със сигурност следващото лято ще си потърся такава. В магазина тогава мерих една лилава с него, но ми беше голяма - дълга и широка. Наместих я някак, за да се видя само. Качих снимка с нея накрая. :)

      Изтриване