четвъртък, 12 септември 2013 г.

Avon Ultra Color Rich Lipstick - new 2013

    Здравейте!

    Толкова дълго време снимки и обработка досега не съм правила за публикация. Буквално се изморих днес. Отне ми 3 часа и половина за цялата работа. Надявам се да съм максимално полезна, ходих из цялата къща - снимах на различни светлини, защото мразя неясните и нереални суочове из нета.
    Снощи ми донесоха 15-те мостри с малка сладка кутийка към тях (наааай-сетне) на обновената серия червила Ultra Color Rich на Avon, които са и с нови опаковки и т.к. ме грабнаха доста цветове от палитрата, бързах да ги пробвам. Радвам се, че не ми харесаха половината, а само няколко. Натрупах вече много червила и не ми се ще да се заривам.
   За момента имам само тази снимка, но в българските каталози има актуалната палитра. Имайте предвид няма всички цветове от долната, т.е. не са внесени. Ако успея по-късно ще изброя кои са, можете да ги видите и в сайта на Avon.


  Аз избрах главно ярки и тъмни, понеже напоследък ходя с такива и смятам, че ми отиват повече от бледите и размити цветове. Ще започна от тях, а ще завърша с тъмните.

             *  Latte - нюд, овлажняващо и мазно, трайността мисля няма да е голяма
     Не харесвам толкова шайн завършеци, обичам по-покривни и "меки" червила. Плюс това заедно със следващите 2-3, които ще покажа искат да се внимава при нанасяне и потретване за постигане на хубав цвят. Ако не беше толкова хидратиращо, би било по-лесно да се борави с него. Не го препоръчвам на хора със сухи, изпръхнали и напукани устни. Подчертава недостатъците.



         * Toasted Rose - бледорозово, с лек намек за люляк. Напомня ми на Carnation, но е по-светло и отново мазно, т.е. уж хидратиращо и също като Latte иска повтаряне за достатъчно плътен цвят. Също не ми хареса поради тази причина. Carnation e меко, обаче не толкова и с лека ръка се постига приличен розов нюанс. Отново не го препоръчвам на хора със сухи и напукани устни. Моите ги мажа непрекъснато с балсами и не са такива, но пак се събира и ме дразни.




         * Pout - един стар мой любим розов нюд, който обаче са променили. Освен, че има частици, са го направили и по-розово. Също като предходните 2 е мазно и при напластяване се събира в гънките и на "купчинки" във вътрешната част на устните. Отново мисля, че не е подходящ за хора със сухи устни.



        * Ripe Papaya - много хубав и интересен прасковен нюанс. Хем светъл, хем свеж и ярък. Никога досега не съм виждала такъв. Умирам си от яд, че има грозната мазна консистенция като на показаните до момента цветове и иска по три пъти да мина с гилзата, за да се получи този цвят от снимките. Avon, оправете консистенцията и покривността. Този още повече се събира и подчертава недостатъци. Забравете, ако имате сухи устни!



       * Sheer Nectar - блед коралов и с фини частици цвят. Определям го и като лека версия на Caressing Coral от Perfect Kiss и макар да не съм виждала Country Rose, мисля се доближава и до него, като е по-коралово, докато Роуз е по-червено. Предполагам виждате колко е покривно, като оцветен балсам. За ежедневен грим става, но не го намирам за нещо невиждано.




          * Tangerine Tango - моля вземете си стол! Радиоактивно оранжево, кой по дяволите е измислил този цвят, та го и пуснахте в бг каталозите. Та аз, която се скъсвам да нося ярки червила не бих носила това ужасно нещо, а кой нормален би? Средна покривност има иначе, но се събира малко във вътрешната част на устните.





          * Hibiscus - много готино барбенско ярко розово. Направо се замислям дали да не си го взема. Хареса ми и мисля, че нямам такъв цвят. Първо обаче ще го сравня с Perfect Kiss Pink Wink. Очудващо съвсем нормално покритие има и е меко, но без да стои мазно като онези светлите.




       * Lava Love - модерно яркочервено, подобно на познатото Red 2000. Красив цвят определено, но още се чудя имам ли нужда от него? Има свойствата на Hibiscus. Не е онова класическо червено, което обикновено има при всички марки. По-различно и интересно е.




      * Berry Berry Nice - особено труден за определяне цвят. Нещо средно между червено и малинено е. Много ми напомня на Make out Red от Perfect Kiss, но доста червенее, докато онова си е наистина малинено. Трябваше да им разменят имената, ако ме питате. Красив и нестандартен, крем е, но на устни изпъкват някакви частици. Явно са много фини и затова не успях да ги забележа в гилзичката. Доста добро покритие и "мек" завършек. Препоръчвам!




     * Hot Pink - много красива есенна фуксия, която на слънце обаче странно е по-ярка, отколкото в стая и на дневна светлина. Определено ми хареса, добро покритие има и се замислям дали да не се сдобия с него в пълен размер. Който няма смелост да носи Фуксията от Maybelline Vivids или Римел Кейт Мос 20, това е неговия цвят! Има лек лилавеещ подтон.




      * Sangria - интересен лилав цвят с малинов подтон.  Отново има доста сериозна покривност и устните изглеждат перфектни с него. Хареса ми, но съм в чуденка дали бих го носила, засега май ще си остана само с мостричката и ще я понося. Чудесен, както за есента, така и за студените зимни дни.




      * Wine Wine Everything - доста подобно на горното, но определено е по-малинено и не толкова лилаво. Покрива добре също, но и него ще изчакам да понося първо няколко пъти. Интересен и заслужаващ внимание цвят. Есента и зимата са неговото време. Пробвайте го!




       * Chic - перфектния универсален цвят, който трябва да има всяка жена в чантата си. Има леки частички и приятен седефен завършек на устните. Напомня ми на Chic Nude от Perfect Kiss, но е малко по-тъмно сякаш. Има и розов подтон или на мен така ми изглежда. Можете да го носите по всяко време мисля, както и Mademoiselle на Chanel. Хареса ми!




         * Perfect Red - кафяво повече, отколкото червено. Страшно плътно, но и плашещо донякъде. Не знам коя дама би се осмелила да го носи. Със сигурност е за по-възрастни жени, които са и с тънки устни. Нанесено има някакъв червен уклон, но ми се струва е прекалено кафяво. Доста вамп ми е. :)




          * Oxford Wine - в сравнение с горното, това е по-поносимо и патладженоночервен цвят, доста тъмничко е и то. Има лилав подтон. Консистенцията му е обаче е от мазните, може би от типа на най-първите, които ви показах. Е, покрива по-добре от тях, но няма онази плътност на Perfect Red. Средна работа. Хареса ми цвета. Напомня ми на Wild Orchid от Perfect Kiss. И то ми е вамп.




   Цената им в настоящия каталог е 6,90 лв за брой, а в следващия 14 можете да си купите 2 за 11,90 лв. Аз ще се замисля дали да взема една двойка - Hibiscus и Hot Pink. Обаче от последните ми харесват Sangria, Wine Wine Everything + Lava Love, та да видим накрая какво ще поръчам. :)
  
   С кои цветове ме харесвате и кои бихте носили вие? Полезни ли ви бяха снимките и описанията?

   Хубав ден!

9 коментара:

  1. Иве, благодаря за труда! Прекрасни суочове, струвало си е почти четирите часа!

    ОтговорИзтриване
  2. Има доста подобни един на друг цветове - само един до друг бих ги различила... Но пък понякога един подтон може да изиграе голяма роля :)

    ОтговорИзтриване
  3. На мен ти най-много ми хареса с Lava Love,но определено и Hibiskus, Hot Pink, Sangria, Wine Wine Everything ти стоят прекрасно.

    ОтговорИзтриване
  4. Иве, страхотно представяне :) И да ти кажа, мен явно ме е ударила щурата вълна, защото от всичките най-много ми хареса това, което се чудиш кой би го носил - Perfect Red :))) Страшно ми харесва цвета и ти с него също много ми харесваш :) В момента чакам Oxford Wine. Поръчах го на сляпо, но като гледам снимките, ми харесва и то :)

    ОтговорИзтриване
  5. Страхотни суочове, наистина си е струвал труда :))

    ОтговорИзтриване
  6. Поздавления за труда!!! Ето това са снимки, които продават и дават страхотна информаця :)

    ОтговорИзтриване
  7. Благодаря ви момичета. Радвам се, че ви харесват снимките. Заслужаваше си труд значи. :)
    Мисля да взема Hibiscus & Hot Pink. А ще се почудя още на Lava Love и някое от другите, че съм натрупала вече 40 броя. :0

    ОтговорИзтриване
  8. Чудесно представяне. Благодаря ти.
    Сангрията го взех заради твоите снимки и не съжалявам никак. Сега отново ще пазарувам - избрах Sheer Nectar, Coral Sun & Oxфord Wine, което ще смекча с гланц.Също и пастел за устни Mauve.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ох, радвам се. Но аз все още се чудя кои да взема. Хибискуса го искам със сигурност. Наистина ли ми стои добре Сангрията, че се двумоя. Hot Pink, Lava Love също ми харесват. Натрупах доста и затова не ми се ще да вземам сходни цветове. :(

      Изтриване