понеделник, 16 септември 2013 г.

Avon Ideal Flawless Invisible Coverage "Natural Beige"

     Преди месец получих мостра на съответния фдт-ен и вчера по молба на съфорумка, която търсеше мнение я отворих и се гримирах с него. Не съм снимала на ръка цвета, защото бързах и не се сетих.


   Течен е като бб крем и нанесено малко количество има средно покритие, изравнява тена. Но сложите ли повече, т.е. ако решите да се гримирате като хората прави сериозен филм и лицето изглежда като на кукла. Е, не е с маска ефект, но все пак доста покрива и на мен това ми беше прекалено. Все пак изкарах деня така, понеже обещах да пиша отзиви. Имам чиста кожа, затова и първия вариант, с малко количество ми допадна повече. Не че иначе не ми хареса, но просто не изглежда толкова естествено и въобще не отговаря на invisible coverage, както са го кръстили.
Очуди ме, че е толкова течен, а успява да покрие много добре. Моя приятелка с петна по лицето ми го похвали и не се съмнявам въобще. Има леки блестящи частици в него, но те се виждат с много вглеждане и не личат почти. Направих снимки, на които имам на половината лице 2 капчици, а на другата половина съм без:




   Цвета ми пасна перфектно (за кожа със жълт подтон е, но не е жълтее грозно), но понеже лицето ми е по-бяла от тялото (излизах гримирана и затова се получи този "фал" през лятото) на снимките има огромна разлика, а на живо е ок.

    А ето и на цяло лице, нанесено по-сериозно количество (мострата ще стигне за 2 пъти по този начин):







   Със сигурност е добър фдт-ена, но определено личи, че сте гримирани с него, освен ако не сложите 2-3 капчици само за изравняване на тена.
    Нещо, което не ми харесва и може би е недостатък - при разнасяне в зоната около носа се "струпва" и иска доста блендиране, за да изчезне това. Не знам по какъв друг начин да го обясня. Това ми се получава с много гъсти фдт-ени, като Max Factor Face Finity 3 in 1 и L'oreal True Match. Сложа ли обаче силиконова база и залепват добре, няма го този кофти "ефект". Но може би зависи и от кожата, аз съм със суха. Тези от Вас, които са с мазна вероятно ще им е ок.
Гримирана в 15 часа следобяд, вечерта в 22 го свалих без да е мръднал.

                                               И завършен грим с червило UCR Lava Love:


 
  Бих си го взела, но мисля че цената му за Avon е висока. А и за 18 лв мога да купя любимия Bourjois Healthy Mix на намаление, с който няма как да прекаля.

Няма коментари:

Публикуване на коментар