петък, 20 септември 2013 г.

Golden Rose Holiday 58

   И тъй като ме подхвана есенната вълна, след красивия p2 Seductive, хванах за "ушите" този също много хубав пясъчен Голдън Роуз от колекцията Holiday. По-тъмен и дълбок лилав цвят с множество розови и златни частици, също покриващ на 2 слоя. Нямам спомен за колко минути беше сух, но изсъхна бързо. Най-голямо обаче беше разочарованието с трайността. Още няколко часа след като се лакирах, се оголиха няколко връхчета. А нямах никакво време на следващия ден за лак. Днес ми е има няма трети ден и е като на седмица лак. Въобще не го очаквах. Не знам дали се държи на факта, че този път не сложих основа отдолу. Едва ли.. знам, че доста момичета го похвалиха, но при мен така се държа. Цената му е около 4-5 лв.








      А при Вас колко време издържат пясъците на марката?

1 коментар:

  1. Този цвят ми хареса още като пуснаха серията с пясъчните лакове.Като трайност обаче не съм го тествала много време.Ще споделя как се държи при мен.

    ОтговорИзтриване