вторник, 17 септември 2013 г.

Козметични придобивки - първа част за този месец :)

    Здравейте.

    Този месец реших да събирам новите си неща и да ги показвам на един или 2 пъти, за да не пускам за 1 или няколко дребни продукта публикация. Така и за мен ще е по-лесно, а и като са повече ще е по-интересно предполагам. :)
    До момента това са ми покупките (някои са ми от размяна) за септември:



  Снимка 1:
- Avon Infinity Moment EDT, 50 ml - приятен аромат, цветен.... подходящ за пролет лято
- Avon Skin So Soft Mineral Gems Glamorous Gold Body Lotion, 250 ml - с много лек и приятен аромат, има блестящи частички
- Dita Von Teese Dita Von Teese for woman EDP, 20 ml - тъмен, дълбок и страстен, вече ми е любим. Не е натрапчив обаче, макар да е плътен.
- Oriflame Swedish Spa Dual Action Face Cream, 50 ml - крем за лице с двойно действие. След като цялата серия беше на много добра цена реших да я взема и пробвам. Само серума чакам да пристигне тази седмица.
- Oriflame Swedish Spa Purifying Face Mask, 50 ml - почиства и освежава кожата, имала съм я преди години, когато беше в 4 сашета.
- Oriflame Swedish Spa Smoothing Face Scrub, 75 ml - почиства, освежава и ексфолиира добре. Него също съм го имала. Един от най-добрите ексфолианти на марката.
- няколко мострички на фдт-ени (Avon Ideal Flawless, Avon MagiX Cashmere, Oriflame Studio Artist), кремове (Oriflame Optimals Oxygen Boost Day & Night Creams за суха и чувствителна кожа), тоалетни води и разбира се 15 броя на новите червила Avon Ultra color rich + кутийка за тях;
- Avon Perfect Kiss Lipstick в цветове "Caressing Coral", "Chic Nude", "Kiss me pink"
- Avon Supershock Gel Eyeliners в цветове "Savage" и "Raw Plum"
- Zoya Pixie Dust Fall 2013 - Tomoko (вече ви я показах, страхотна е)

Снимка 2:
- Nivea Intimo Delicato - интимен гел, принципно от години ползвам Sensitive, но майка ми взела този и се надявам да не ми създава дискомфорт;
- Head & Shoulders menthol - откакто пробвах от баща ми шампоаните на Head & S. и след като от всичко останало ми излиза пърхут, вече ползвам само тях. Сменя ли за малко веднага ми се появява отново и след няколко измивания с H & S изчезва.
- Oriflame Rose of Dreams EDP, 50 ml - вече ви го представих :)
- Orifame Milk & Honey Gold Day Cream (объркали са ми поръчката и след 2 дни ще си взема дневния, затова на снимката са два нощни)
- Oriflame Milk & Honey Gold Night Cream - вече съм го ползвала, хареса ми и реших този път да повторя, като комбинирам с дневния от серията и околоочния
- Oriflame Milk & Honey Gold Eye Cream - околоочен крем
- Oriflame Milk & Honey Gold Cleansing Milk - тоалетно мляко, 200 мл
- Avon Senses Winter Cocoon Shower Creme, 250 ml - има много хубава миризма, дано и да се пени добре като останалите душ-кремове
- Adidas Pure Lightness Body Fragrance, 75 ml - натурален спрей с лек флорален аромат
- Аvon Color Trend Mascara "Turquoise Tango" - вече ви я показах заедно със
- Avon Color Trend Lipstick "Coral you later" - доста сух ми идва дори с балсам отдолу
- Avon Ultra Color Rich Brilliance "Brilliant Ruby" - ярък червен цвят с блестящи частици, има приятен аромат и добра трайност
- Avon Ultra Color Rich Lipsticks - мостри на новите червила 15 броя + кутийка за тях
- 3 пакетчета мокри кърпички :)
- Flormar Black Dot 02

Сега се сетих, че забравих още няколко неща, но ще ги покажа в следващата публикация. :)

Приятен септемврийски ден и спорна седмица! :P

2 коментара:

  1. От къде мога да се сдобия с кутия за мостри, като твоята ? :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. От Ейвън. :)
      При покупката на 15 мостри за 5,80 имаш възможност да я вземеш за 2,90 иначе беше по-скъпа. Попитай представителя си. :P

      Изтриване