петък, 20 септември 2013 г.

Нови придобивки в гардероба

    Вчера направих малък шопинг тур, като си купих някои есенно-зимни дрешки, но има още неща, които искам да си взема. Надявам се скоро да намеря и тях, че напоследък съм много капризна и трудно избирам. Най-вече искам боти на висок ток, но да видим какво има по магазините. :)

    Взех си това дебело палто от ХМ (май от някаква колекция на Жизел Бюндхен, доколкото разбрах), което всъщност беше останало само в големи номера в магазина в Стара Загора, та ми намериха най-малкото във Варна.
http://www.hm.com/bg/product/15700?article=15700-A
   Другата седмица ще е при мен, благодарение на моя добра приятелка, която веднага се отзова и ми го взе. Супер евтино е, само 59,90 лв. А е много плътно или поне така изглежда. С един шал ще е екстра. :)

 
    Аз съм ниска, но с ток 9-10 см смятам, че ще ми стои по-добре. Цвета е много тъмносин, макар че изглежда черно. Модела и кройката ме грабнаха най-вече.

   Бях си харесала и една черна риза на точки, а не я видях в магазина и бях готова да ревна.
Отидох и показах снимка на една от продавачките, тя ми казва "последна остана, 36 номер" и ми я извади от един шкаф зад нея. Много се зарадвах и естествено я взех. Идва ми малко по-широка, отколкото трябва да е, но такава е модата сега...нали? Можете да я носите, както свободно пусната, така и вътре в панталон/дънки, като леко извадите. Цена - 24,90 лв.






      Бях харесала и тази, но за съжаление не я бяха получавали.


  Едни от най-важните ми покупки всяка година са панталоните и дънките, защото са най-употребявани. :))
  Много се радвам, че не бяха залети магазините с черни панталони и си взех тъмнозелен, след това видях и в още магазини подобен. Явно е на мода тази есен. Забелязах, че има и в тъмночервено/бордо.



  Не знам каква е материята, но е много мекичък и еластичен. Доволна съм от покупката си. Взех го доста евтин и него, 28 лв. От същия и любим мой магазин City Boy City Girl, си купих тези дънки, също еластични и слим. Вървяха с кафяв колан към тях, тъкмо ми се върза на ботушките. Цвета на колана е по-тъмен, сега виждам как е излезнал на снимките. Цената им беше 37 лв.



   А ето и обущата :))


   Доста се колебаех между тях и едни на ток, но в крайна сметка избрах ниските, понеже трудно си намирам ( с дебел прасец съм и не мога да ги закопчавам). Взех ги от Дейчман за 70 лв. Вътре са мекички и на първо обуване удобни. А тези май са следващите, които ще купя. Не знам как се удържах вчера, може би защото нямаше да успея да се прибера с толкова торби. :)))


   Те също ми се сториха много удобни, понеже имат платформа, а и тока им е дебел. Не са нещо особено като модел, но аз не обичам кича.

    На края на деня, вече изплезили езици минахме през ТАТУ и се прибрах с 2 страхотно меки - жилетка и блузка.



  Блузката е в много бледо розово, а жилетката черна. Симпатични и изчистени, с леки детайли да не са съвсем прости. Ето ги и облечени, прощавайте за кофти снимките. Всяка беше по 29,90 лв. :)




    А Вие направихте ли първата шопинг обиколка и какво си купихте? :)

6 коментара:

  1. чудесни покупки! обувките са много добри и точно като за мен ;-) - по-добри от онези, на които ми беше пуснала линк
    последната блуза е ♥

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мерси. :)
      Онези ги мерих, но изработката и материала им бяха кофти. От някакъв плат (не ми се мисли в мокро време на какво ще заприличат) и подметката от гума, сякаш след 3 обувания ще се изтърка. Пък толкова неудобни са като се завържат, стягат (много са твърди) и не можеш да клекнеш, защото се пречупват.
      А тези са супер. Много по-качествени изглеждат.

      Изтриване
  2. Ах, много ми харесва палтото!
    Със здраве да си ги носиш всичките дрехи!

    ОтговорИзтриване
  3. Здравей! Тагнах те за Versatile Blogger наградата! Можеш да видиш тага ми тук! :) http://www.ai-no-storia.com/2013/09/tag-versatile-blog-award.html

    ОтговорИзтриване
  4. Здравей!
    И от мен един ТАГ за Versatile Blogger award, тук можеш да видиш правилата :)
    http://lesoleill.wordpress.com/2013/09/22/versatile-blogger-award/

    ОтговорИзтриване