понеделник, 24 февруари 2014 г.

Грим на деня

      Една от любимите ми грим комбинации е зелени очи, розови устни и скули. За съжаление обаче още не съм намерила добри сенки в тази гама. Последно взех Кико 116 от единичките с надеждата да са търсеното от мен зелено, с които съм направила и този грим, но са доста сухи (специално тези) и трябва да напластя за хубав цвят. Като цяло не са лоши, можеха при всички случаи да ги направят идея по-мазни и пигментирани. Използвах и прословутата единичка на ГР от матовите 213 отново, за която писах преди ден, но и при нея се повтори същото - няколко пъти повтаряне за що годе добър цвят. Сложих мъничко в основата на окото (кладенчето) от едни прахообразни златисто-прасковени сенки на Импала, за да не е толкова "мрачен" грима. :)

    Тук оставих варианта с по-лек цвят и без очна линия, само червило (Ланком 302, подаръка от едно списание Grazia). За руж използвах розов мат, средния на втори ред от тази палитра
http://www.buyincoins.com/item/2004.html , която заслужава ревю. Много е добра, за пореден път се убеждавам!
      Спиралата ми е любимата Oriflame GG Supreme Length, а фдт - Bourjois Healthy Mix Serum 52 Vanilla + Guerlain Meteorites Powder "Mythic".
     
На следващите 2 снимки ще видите по-подсилен грим на очите, а именно напластени зелените сенки с черен молив и глос върху червилото.


  
     Ето и публикацията за Kiko 116 http://sapphireyesandrubinlips.blogspot.com/2013/11/kiko-eyeshadow-116.html

2 коментара: