четвъртък, 27 февруари 2014 г.

Zoya Lisa

     Малко са лаковете, които съм ползвала повече от веднъж-два и един от тях е Zoya Lisa. Един от любимите ми цветове и лакове е. Всяка година посягам към него по това време, както и покрай Коледа. Винаги му се радвам с дни наред. Много, много красиво червено. Шимър, който има дуохром ефект - прелива супер готино към оранжево и розово, от типа на OPI You only live twice, Let me entertain you е, като си заслужава повече от тях дори. Не циганее, покрива перфектно на 2 слоя и с топ лак блестящите частици изпъкват още повече. Трудно ми е да го снимам и покажа изцяло красотата му, понеже има много специфичен цвят и финиш.


      Тази година ми се искаше нещо по-различно и се опитах да нарисувам листа. Не станаха особено сполучливи, но не съм отличничка по изобразително. :)
      За основа ползвах Farmasi 01 - любим лак, прекрасно покритие и качество за цената си.







   Издържа ми 4 дни като го свалих с много малки забележки. Затова и обожавам Zoya.

Няма коментари:

Публикуване на коментар