събота, 22 февруари 2014 г.

China Glaze Goldie but goodie

    Goldie but goodie е красив бронзовозлатен цвят, тип старо злато, част от есенната колекция на China Glaze Autumng Nights 2013. Моя приятелка ми го хвали много и каза да го взема непременно, че ще ми хареса.... когато и да съм я послушала, никога не съм сбъркала. Другата ми най-най любима Чайна Глейз "Mistletoe Kisses" отново пробвах от нея и взех. За миг не съжалявам, всяка Коледа я нося и не ми омръзва по 5 дни.
   Ако преди 2 год. ме питахте дали бих носила златно, сигурно щях да ви отговоря не. Лакове като този обаче биха ви накарали да си промените мнението на 100 %. Не е стандартния златен цвят, който обикновено фирмите пускат и се познава от всички. Писах и в началото, че е по-скоро старо злато, клони към бронзово. Страшно покривен е, един слой е напълно достатъчен. Нанася се като масло и стои почти като фолио, метален завършек има дори. Със скейл частици е, подобен на Zoya Ziv.



    С бяла кожа и жълт подтон съм, но въпреки това стои много хубаво. Радвам се, че я взех... макар да не мога да я нося през цялата година понеже ми е есенно-зимен цвета. Малко са обаче лаковете в тази гама с такава покривност и готин цвят.



   Ако нямате хубаво златно или не можете да носите класическо такова, то непременно погледнете тази красота. Не се набива на очи с "яркост", но металният му завършек прави впечтление и се откроява.
   Хубав уикенд ;)

Няма коментари:

Публикуване на коментар