събота, 3 май 2014 г.

Golden Rose Selective Morning Rose /френски маникюр/

        На 26.04 се жени много моя добра приятелка от детството. Бях със синя рокля, типично за мен, но избрах да бъда с класическия френски маникюр. Наскоро си взех подходящ за него цвят и ето един прекрасен повод да го сложа. Преди 2 дни ви показах един страхотен неутрален нюанс от тази серия на турската марка Голдън Роуз, а днес ще видите този нежен бледорозов крем/желе. И той е също толкова качествен като предшественика си, покриващ на 2 слоя отново и стоящ супер сладко. Лакирах се сутринта на 26 и свалих лака с много малки забележки на 30.04 понеже бялата лента беше ужасно захабена и оцветена. Но блясъка на Morning Rose остана почти непроменен, разбира се с Poshe Dry Fast Top Coat отгоре.
     Чакам с нетърпение да си изпробвам новите пясъци на Кико и мисля да направя сандвич с някой готин глитър, подозирам че Розата е много подходяща за което.


    Виждате как леко прозира израстналата част, но аз и така го харесвам. При все че не съм фен на този "ефект". Ако търсите по-добро покритие, третия слой мисля би ви го осигурил.


     На снимки не успях да уловя, но на живо наистина розовия цвят е страхотен. Аз, която почти не нося тази гама, се влюбих!


 
    Дълго се чудех дали да сложа златна лентичка, заради златния ми пръстен, колан и част от клъча, но реших да оставя така. Оказа се, че бутониерките са със сребърна лентичка и щеше да дойде прекалено. Ако знаех, щях да поръчам да ми я направят със златна. ;-)
    Ето го и с топ лак вече:





    За 2,50 хич не се чудете, а грабете. ;)

2 коментара:

  1. Ех, че хубаво....и аз не съм фен на розовото, но май се влюбих..хихи :) От известно време издирвам тази серия на Golden Rose, щом ги открия ще грабя без чудене... :) Страхотен блог.. Успех :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря. Много хубав неутрален розов цвят е наистина. И аз уж не си падах по такива, но напоследък взех да ги харесвам доста. А и тази серия се оказа доста сполучлива, така че за 2,50 си заслужава. :)

      Изтриване