събота, 25 октомври 2014 г.

p2 Volume Gloss gel look polish 180 Miss Velvet

    Последните месеци промених в голяма степен вкуса си относно цветовете, на които залагам за маникюр. До пролетта не поглеждах малинено, но погледа ми бе прикован от красивият p2 "Miss Velvet" и го поисках на мига. Не бях сигурна колко ще се харесам с него и дали ще ми отива, не му мислих дълго обаче и помолих да ми го вземат. Преди няколко дни се наканих и т.к. мисля му е сезона, го сложих. Той бил толкова красив и сочен малиненочервен крем, че ми взе ума. Освен тези положителни качества, прибавям и покритието му от само един слой. Да, без абсолютна нужда от повече или поне за мен.


      От името му разбирате, че блясъкът му и без топ лак е страхотен. Да вметна също и за финия светлосив/бял шимър, който има - вижда се само на много силна светлина и при вглеждане.



    Недостатъка му е бързото белене. Още на следващия ден имаше видимо изтъркани връхчета и макар с Пош, си беше доста захабен откъм блясък.  




     Въпреки нетрайността му, не съжалявам че го взех. Нямам подобен цвят в колекцията си и ми дойде добре. Цената му е само 1,95 евро. Ако имате познати в Германия, не пропускайте. ;) 

Няма коментари:

Публикуване на коментар