петък, 17 април 2015 г.

Грим на деня

     Макар температурите да се покачват и все по-свежите и ярки цветове да навлизат, все още не мога да посегна към тях и сутрин ме влече я към Шоколада, я към някоя от Naked палитрите. И тази сутрин не беше по-различно. Ползвах розово към бордо от Chocolate Bar. Не мисля, че ще ми омръзне някога тази палитра. :)
      Моля, не обръщайте внимание на пъпките ми. Пак времето или някакъв друг фактор ми "влияе" последните 2 седмици и постоянно ми се появяват нови и нови. Миналата пролет беше същото. Цял месец точно преди хубав повод, нито нокти, нито кожа без несъвършенства!



Използвах цветове: Marzipan, Amaretto, Black Forest Truffle за подвижния клепач и завърших с Triple Fudge за сгъвката, като опуших костта със Salted Caramel.

Няма коментари:

Публикуване на коментар