неделя, 19 април 2015 г.

The Body Shop Camomile Silky Cleansing Oil

      Дълго време се чудех как може олио да почиства грим без само да го размаже до едно положение и да не се налага с обикновен гел да се доизмие, но разбрах. Есента любопитството ми продължаваше да ме гложди и си взех така хваленото почистващо олио с лайка Camomile Silky Cleansing Oil на любимата ми марка The Body Shop. Малко след това ми се отдаде възможност и макар да не бях пробвала моeтo още, получих втора. Не съжалявам за което и ще си ги ползвам с удоволствие.


      В съвсем обикновен пластмасов "флакон" (или тубичка?) с помпа е, която ми напомня на онази гадната от старите мицеларни води на Микса. Не рапръсква продукта така навсякъде, но е подобна. Не препоръчвам да го носите с вас при пътуване, защото моята поне отворената опаковка тече и ще направи поразии в багажа ви. И като изключим нея, олиото е много добро. Първите няколко пъти да си призная, макар да съм чела доста за него, явно пропусках обясненията за употреба, си мокрех лицето и го нанасях като стандартните гелове. Изненадах се от ефекта и бях леко разочарована. Моя грешка! Добре, че прочетох навреме и влезнах бързо в правия път.


На сухо лице в зависимост от това с колко грим съм, слагам по 1 или 2 помпички и разтърквам добре. След това измивам с вода. Пробвала съм и с 3 помпички, но се разтича между пръстите ми и половината си заминава в мивката. Най-вече се съсредоточавам върху очите - спиралата и молива/очната линия имат нужда от повече разтъркване. Измива почти перфектно, но около очите не може на 100 % да премахне следите от грим и се налага с тампон с мицеларна вода да изчистя остатъците. Не ги дразни по никакъв начин - щипене, лютене или каквото друго може да предизвика подобен продукт. Нежен е аромата му, приятен, успокояващ.


      Текстурата си е точно като олио. Не е прекалено мазно обаче. След подсушаване с кърпа можете да не ползвате крем. Аз усещам еластична и хидратирана кожата си и ако не сте със супер суха, спокойно се пропуска или поне през топлите сезони. Меко и гладко е на допир лицето. Четох наскоро при българска блогърка, че за нея не е икономичен продукт, но при мен върви бавно. Използваната ми опаковка в момента виждате е 3 пръста надолу и то след цял месец ежедневна употреба. Понякога съм го ползвала и по 2-3 пъти (сутрин, през деня и вечер). Поне за още 2-3 месеца ще ми стигне. Лятото обаче не мисля да посягам към него толкова често, а ще заложа на гел. Състава:



       При толкова много измиващи продукти на пазара не мога да кажа уау, must-have е, купете си го. По скоро за маслата им за тяло бих го написала. Но за моя тип кожа и изисквания, олиото е добро и съм доволна от факта, че не ми е нужен крем за лице след измиване с него. Не ми люти, което също е важно. Замислям се и дали да не пробвам след това другият вариант - маслото в кутия, но ще помисля след като изразходя малко от запасите. Можете да закупите The Body Shop Silky Cleansing Oil от тези 2 бг сайта - цък, цък или от британския с презвозвач. Когато има намаления, е изгодно да се поръчат по няколко неща. Аз моето олио го взех от първия сайт.

Няма коментари:

Публикуване на коментар