понеделник, 20 април 2015 г.

Стимулант за коса на Икаров

     След като косопада миналата зима не спираше, а и исках допълнително подхранване + блясък за косата си, трябваше да потърся някакъв продукт и да започна употреба. Бях чела добри отзиви за стимуланта на Икаров, а и позната с третирана коса ми го хвалеше постоянно, затова реших да му дам шанс.


       Бях предупредена да слагам малко и само по дължините на косата, да престоя 15-20 мин. преди къпане, но аз съм максималистка и първият път се увлякох. Освен че стоях 3 часа, се насочих и към корените, при което резултата беше плачевен. С мазна коса и след изсушаване, влезнах отново в банята. Следващите пъти спазих дадените ми указания и нямах подобни проблеми. Ефекта беше по-мека и лъскава коса. Не останах впечатлена обаче. Лятото не го ползвах, но тази зима реших да видя ще го бъде ли или не. Есента, както съм споделяла много пъти вече, изсветлих с един тон косата си с гела на Loreal Sunkiss Jelly. Стана суха и трябваше да я подхраня някак, за да не е като метла (може би малко преувеличавам в случая, но наистина косъма ми трудно се влияе след процедурата и е по-суха). Ползвах го 4-5 пъти и престоявах доста, нанасях и маски паралелно, но честно казано не видях никакъв ефект. Дори блясъка и мекотата, които получавах миналата зима.
    Започнах да го ползвам за веждите ми, за уплътняване. Няколко души останаха доволни в това му качество и има някакъв ефект там. Но моите вежди не са от най-тънките и редките, наистина растат по-бързо и сякаш формата им се "запълва", но уау при мен няма как да се получи. Отсипах си 5 мл в малка кутийка и го дадох половината на приятелка, която ме пита скоро за него. Нейната коса е мека и лъскава по принцип, при което тя също не остана очарована и каза, че с него и без - разлика почти не вижда. Има някакви наченки, но ни би го купила след като изразходи останалото. Състава го пишеше на хартиената кутия, в която се продава, но я изхвърлих. В блога на Miss Vendella открих снимка на него, цък.

 
    Евтин е стимуланта, струва около 5 лв и не съжалявам, че му дадох шанс. Не го препоръчвам на момичета със сухи и сериозно третирани коси, обаче за тънки и редки вежди има вероятност да ви свърши работа.
    Тук има и други препоръчани начини, по които да се ползва, но съм го отписала вече и не смятам да го купувам пак.

2 коментара:

  1. И аз го взех и мога да кажа абсолютно същото. Не ми хареса и сега застоява в шкафа..

    ОтговорИзтриване
  2. и аз си го купих преди година- две, и на мен не ми хареса! Косата ми се омазняваше бързо и дори след измиване усещах силния аромат на билки, който на мен лично НЕ ми харесва. Срока на годност след отваряне беше само 6 месеца, така че хвърляйте спокойно...... Моя също събира прах, но само защото не съм подредила, за да го изхвърля.

    ОтговорИзтриване