събота, 25 април 2015 г.

Urban Decay Naked Eyeshadow Palette

       Naked вероятно е най-копираната и най-коментираната палитра в блог средите. Освен китайски нейни двойници, много други марки пуснаха в същите или подобни цветове палитри и те станаха успешни. На всяка от нас е познато, че кафявата и бежовата гама сенки са най-универсални и лесно ползваеми. Може би затова и придобиха такава популярност и продължават да се купуват.

 
     Опаковката е стабилна и се затваря с магнит, но отвън е велурена и трябва да се пази. Аз лично внимавам, защото не обичам да са ми неугледни продуктите. Ако сте нанасяли с пръсти фдт, непременно се измийте преди да я пипате. Опакована е и в кутия, пластмасова, така че няма проблем при разнасяне. Вади се трудно, т.е. здраво влезнала е и според мен спокойно може да се носи при пътуване, но не съм я тествала все още по този начин.



      Цветовете, както вече писах, са неутрални и едва ли ще има някой, който да не му отиват или поне не всички. Много лесно се работи с тях. Супер пигментирани и мазни са, дори без база, но аз без такава не нося сенки. С паднал клепач съм, затова задължително ползвам основа и целият работен ден не се притеснявам. Пробвах ги с базата на NYX и Zoeva, но с тяхната Primer Potion ми се струва, че са най-трайни. Тя е с текстура като тази на NYX с много светъл кремав цвят (ванилия), обаче изсъхва на клепача все едно не сте слагали и сенките са бетон. Докато с другите, понеже са по-мазни и по някое време през деня, обикновено следобяда вече са започнали да се събират.





     Единствено със SIDECAR имам проблем с роненето, понеже е с брокат точно този цвят и пада от него малко под долните мигли, но не непоносимо. Затова внимавам като правя грим с него.


      С едно леко докосване се вижда колко добре пигментирани са:



    Гримове с тях, правила съм доста, но да не се повтарям, случайно запазени публикувам и едни от последните. Любима палитра ми е и особено за pin-up или когато искам да съм с червени устни, посягам най-редовно към нея. Много са икономични, едва личи че са ползвани. Трябва стабилна употреба, за да започнат да намалят.




         Да спомена и една от китайските реплики, понеже с тях започнах поста. Нея също ми подариха, но е купувана от известният buyincoins.com. Ползвах я доста дълго и гримирах много познати и приятелки. Всичко много я харесаха. Добро копие е. Като разликата с оригинала е, че не са толкова мазни и блестящи, а идея по-леки и се разпрашват малко, но издържаха с база без проблем докато не ги сваля. Естествено и опаковката не е толкова перфектна, но за около 15 лв са ок. Изрових стара снимка от архивите, т.к. палитрата вече не е при мен.


1 коментар:

  1. Аз лично много харесвам тази палитра.Може би тя е една от най използваните ми палитри досега.

    ОтговорИзтриване