неделя, 20 декември 2015 г.

Dior Midnight Poison EDP

     Зимата е единствения сезон, в който си позволявам да нося ориенталци, плътни ванилени, амброви, подправкови и като цяло по-наситени опушени аромати. Започвам с тях от есента, но всъщност посягам смело без притеснения към такива при по-ниски температури като сегашните. Много обичам и парфюмите с вишни, с ууд, кожа и пачули. Разбира се, не мога да изброя всичко, но това са основните съставки, които харесвам как стоят върху мен и шлейфа, който оставят.
       Един от любимите ми парфюми, откакто го придобих и не спирам да нося последния месец, е Midnight Poison. Получавала съм комплименти от много хора, никога не е оставал незабелязан. Аз съм фен на почти всички Отрови на Диор всъшност, но този ми е легнал на сърце най-много. Тъмен, секси, елегантен, и дървесен аромат. С амбра, екзотични подправки и готина, опушена роза. Основните нотки са от портокал и бергамот, но на мен лично много ми напомня Малката Черна Рокля на Герлен от 2012 г., която е с вишни и червени боровинки. Усещам главно сладко от вишни, подсладено с ванилия, в допълнение с разкошен ууд, пачули и подправки.


     Някои хора определят Среднощната отрова като готик и подходящ за рок концерти парфюм, като много тъмен и страстен, вечерен аромат. За мен няма ден и нощ, аз мога да го нося постоянно. Мога да го сложа както с рокля, така и с дънки или панталон. Пръскам 5-6 пъти и е един от малкото парфюми, които усещам наистина през целият ден, особено в по-хладно и ветровито време. А в косата се задържа до къпане. Дрехите ми са ароматизирани, докато не ги изпера. Шаловете най-вече. Имам немалко бройки флакони, но повечето стоят или близо до кожата ми, или аз просто свиквам с тях и не ми носят такова удоволствие. Хората около мен казват, че отдалеч могат да познаят, че съм минала, но моят нос не ги регистрира и ми е тъжно от този факт. С този е обратното и се опиянявам от кеф.


          Флакона му също е едно малко бижу. Изчистен, но и невероятно стилен. В тъмносин и черен цвят е. А рекламата определено може да ви накара да поискате поне един малък флакон в колекцията си.


         Не бих нарекла Midnight Poison труден и въпреки това, ако не си падате по силни аромати, не купувайте на сляпо и пробвайте няколко пъти на кожа. Скъпи са и си дайте парите, само когато сте напълно сигурни че ви харесва. Направете сравнение с останалите Отрови. Те също са много красиви и интересни. 


          А относно покупката: от сайт или магазин, спорен е въпроса дали само в "легализирани" места се продават оригинали. За мен единствено много доброто познаване на аромата, може да ви е сигурен ориентир, че купувате Dior, а не разредена вода с малко парфюм. Разбира се, и опаковката трябва да е изпипана до най-малкия детайл. Недодялани флакони с крива капачка и прочие, е един от признаците, че може би нещо не е наред.
         Ако не държите толкова на флакона и не ви се отделят много парички, вече на пазара има няколко имитационни марки, към които можете да се обърнете за добро копие на Midnight Poison.





6 коментара:

  1. Радвам се да видя още една любителка на ориенталските аромати! :) От доста време се каня на Хипнотичната Отрова на Диор и даже си поръчах мостра, за да видя дали ще се спогодим. Може да пробваш и Versace Crystal Noir- също доста топъл и опияняващ аромат.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. О, Ноара го знам. Доста масов е и затова не съм си го купила. Иначе ми харесва. Подобни са като аромати, да. Отровата обаче ми се струва идея по-готина. Хипнотичната също е жестока, пробвах я отново миналия месец заедно с Eau Sensuelle и съм влюбена. Цените им обаче са сериозни и не знам кога ще се сдобия с тях. Те са още по-сладки и гушливи, но много красиви аромати.

      Изтриване
  2. Благодаря за ревюто :) Много харесвам Малката черна рокля на Герлен и със сигурност ще тествам и тази отрова. Наскоро тествах в Сефора Hypnotic Poison, но нещо не успя да ме впечатли, този обаче ме заинтригува и се надявам да си допаднем.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Няма защо. :) Хипнотичната аз и нея я харесвам, но тя е по-сладникава и мека от Среднощната. Ако не харесваш бадеми, кокос и сандалово дърво, вероятно затова не ти е допаднала толкова.

      Изтриване
  3. По-често трябва да пишеш за парфюми, харесва ми как ги описваш. Би ли споделила ти от къде си си купила твоята "отрова" :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ами... ще се постарая. Благодаря. :)
      От приятелка го взех моя - на нея й беше омръзнал. Мога да я попитам. Тя обикновено пазарува от чужбински сайтове или й ги носят познати.

      Изтриване