сряда, 27 юли 2016 г.

Yves Rocher Botanical Scrub Apricot Powder All Skin types

      Botanical Scrub Apricot Powder All Skin types е обновения скраб за тяло с пудра от кайсиеви ядки на Yves Rocher. Промяна освен във формулата му, има и във външния вид. Това е малката опаковка, голямата е 150 мл. Преди да го пробвам върху тялото, го ползвах близо 2 седмици на лицето ми и дори бях забравила за истинското му приложение. Тялото си ексфолиирах веднъж, защото количеството е малко и би свършило доста бързо. Но и за двете места, се справя страхотно и определено можете да го ползвате като 2 в 1.


      Нанесен на тялото на мокра кожа, гела сякаш изчезва и остават само частиците, които са с идеалната големина. Почистват много добре, но не изсушават. По-различен е от захарните скрабове, но като ефективност мога да кажа, че се справя наравно с тях и не бих го сложила на второ място в моята класация. Единствения недостатък на тези ексфолианти е, че трябва да изполивате добре. В противен случай може да имате от частиците по раменете и плочките в банята. :)



      Ползвала съм не един или два скраба за лице, но до момента не съм повтаряла никой от тях. Никой не беше толкова ефективен, колкото исках. С този обаче се заобичахме и определено ще погледна варианта за лице. Аромата, начина по който почистваха пробваните от мен ексфолианти все не ми допадаха с нещо - скърцаща от чистота кожа или недостатъчно почистена. Пробвала съм и преди около 8 год. скраба за лице на Yves Rocher с кайсия, но беше гъст като паста и тогава честно казано при никакви знания за козметиката, нямам спомен как ми се е отразил. Този обновен продукт обаче се оказа повече от добър и заема първото място. Смело мога да кажа, че е най-добрият ексфолиант за лице, който съм ползвала досега.



         Състава доколкото разбирам от това, е сравнително изчистен. Не е тестван върху животни и съдържа 100 % натурални ексфолииращи частици - костилки от кайсия, бадеми, сок от столетник и саро, био масло от сусам и подхранващо масло. Няма парабени. И наистина ухае много автентично на пресни, но вече леко презрели кайсии. Точно на омекналата част и започнала да става на пюре. Нанасяйки го и втривайки на лицето, ухае още по-хубаво. На сладък нектар от кайсии, в който няма добавена допълнително захар. И частиците са точно толкова едри и груби, колкото трябва да бъдат. Нито са фини, нито пък дразнят кожата. Почистват наистина максимално добре, без да оставят скърцащо усещане, без да изсушават, без да люти на очите и освен това забелязвам изчистване от дребни пъпчици. Порите ми са перфектно чисти, няма себум и в същото време не усещам опъване както напр. с Garnier Pure Active 3 in 1. Точно по тази причина и кремовете ми се абсорбират чудесно и на пипане кожата е като обновена.


        Текстурата му е по мое мнение е като на ексфолииращ гел с много частици от кайсиеви ядки, а не гъста като на захарните скрабове на Refan и Stani Chefs например. Въпреки това, върши перфектна работа и по никакъв начин не им отстъпва.


        Кожата е много мека, гладка, чиста и освежена. Усещането след измиване е толкава приятно. И сутрин, и вечер с удоволствие посягам към този продукт. Чувствам се така, сякаш съм се качила на дръвче в кайсиева градина, хапнала съм няколко от ароматните плодчета, а костилките съм натрошила и съм направила една процедура с тях. :)
        Цената на пълноразмерния продукт е 15,80 лв. Тук е все още в старата опаковка, надявам се скоро в магазините да бъде пуснат и в новата.

        * Ексфолианта ми е предоставен от марката за проба.

Няма коментари:

Публикуване на коментар