петък, 31 август 2018 г.

Козметично кошче за лято 2018

            Малко по малко се приближаваме към есента. Времето леко застудява, а днес казваме чао на любимия август. И за да започна на чисто, от двумесечно събиране на празни опаковки, отново изхвърлих цели 2 торби. Много съм доволна, че разчистих такива, които от месеци се влачеха в банята и сега ми е едно леко. :)


            Започвам с грижа за кожата и олиото за сваляне на грим с лайка на The Body Shop Silky Cleansing oil. Добре почиства, не изсушава и дразни очите. Чудесен е за суха кожа. Но помпата му е отвратителна! Това ми е втората опаковка и последна. Сигурно 1/4 от флакона си изтече сам. Сълзи буквално и под него постоянно има мазни петна. За пътуване и дума да не става. Само като прокарате с влажни ръце, за да го избършете и можете да свалите лек грим с това количество по дланите ви.
       Avon Nutra Effects Gentle Scrub Cleanser също е добър почистващ продукт и страхотен за ежедневна употреба. Фини частички, които почистват добре и ухае приятно. Той обаче след 6 месеца започна да мирише на гранясало. Дори приятелка, на която отсипах ми го сподели. Моя вече беше накрая и поне го използвах "в срок". Околоочния крем на Cien Q10 съм споделяла, че много харесвам и за цената си от 4 лв е чудесен. Vichy Idealia харесах също, но според мен крема за лице е в повече ароматизиран. Доста се спекулира с марката и цените им са малко надценени според мен. Das gesunde plus – маслото от чаено дърво е с чудесни качества и ми вършеше страхотна работа за пъпчици, особено за косата ми.


            Почистващия крем на Etude Happy Essential foam Collagen измива до скърцане и е с доста свеж аромат, но щипе на очите в случай че решите да сваляте спирала. Слънцезащитния крем с блър ефект на SVR Sun Secure Optical Blur mousse cream SPF 50 за мен идваше с идея по-суха текстура, но пък нямах проблем с разнасянето на грима след това.


            SVR Sun Secure dry touch Fluide SPF50 пробвах от колежка, която си го купи. Отсипах си стабилно количество и ползвах 2-3 седмици, чудесно си върши работата. С приятен аромат на тиаре е, текстура като на лек лосион и ми е точно като консистенция. Грима ми издържа, лесно се разнася и не съм имала пъпчици след него.


             L'oreal Elseve Anti-Casse Spray се оказа толкова икономичен. Майка ми не го хареса и даде. По-малко от половин флакон го ползвах 3 месеца поне. Помага за лесното разресване и не утежнява. Не очаквах, но съм приятно изненадана. Pantene 3 minute miracle Aqua light Conditioner за мен е нещо средно между балсам и маска. Пробвала съм шампоана Aqua light и се изненадах от аромата на този балсам. Мирише ориенталско и като ефект не видях честно казано нищо. Стандартен балсам. Шампоаните на Лидл от тяхната марка не са никак лоши за цената си и Cien Repair Shampoo Keratin Power formula е с много добри характеристики. Измива без да изсушава, омекотява и придава блясък. За сухи краища и за леко подхранване, са без забележка. От Ogx coconut milk shampoo не останах впечатлена. Имах чувството, че ми изсушаваше косата повече и последните 50 мл бяха станали като гел. Та го хвърлих.


             Без да се усетя и тук съм щракнала маслото от чаено дърво на ДМ, но всъщност го ползвах основно за косата против пърхот. Забравих за шампоаните с тази цел. Перфектно ми е. CHI Argan Oil е всъщност и с масло от моринга. Леко олио, което запечатва краищата и придава блясък. Доста икономично е. Заслужават си тези мини опаковки.
          Интимния гел на bio pha Organic не е лош и се оказа доста икономичен. Душ гела на Balea Zucker Sub беше ок, нищо уау. Пяната за бръснене с кокос и пъпеш обаче ме плени с аромата си. Но аз от такива продукти много не виждам полза, не знам защо. Скраба на Faberlic Vita Mania с червена боровинка и ягода ухае фантастично и си върши работата отлично. Смело препоръчвам!


            Essence Camouflage 2 in 1 Make-up & concealer ми харесваше заради доброто покритие и трайност, но не бих повторила. На моменти ми идваше по-покривен. Лакочистителите Gulsah ми ги даде приятелка за проба. Лилавия е с поносим аромат и чисти добре, но синия е с ужасно силен и натрапчив мъжки аромат. За мен от любимия Ебелин няма по-хубав.


          Apivita Pomegranate & Pink clay face mask не ме впечатлиха. Почистват и освежават, но нищо уау. Искам да пробвам с меда, дано тя върши работа.
       Lumene CC Cream 6 in 1 ми хареса, но и след толкова хвалби по негов адрес... Естествено стои и покрива средно. Има сочен завършек и е чуден за суха кожа. Кремчетата на Pharma Theiss Doliva Hyaluronic acid & Night cream ми се отразиха чудно и неочаквано спечелиха доверието ми. Но пък буустъра Vichy Mineral 89 booster си е водичка почти. За мазна кожа ок, но при сухи е слаба бира.
   

             Постоянноно опитвам нови води за уста и Dentalux 8 in 1 complete от Лидл не е никак лоша. По-лек вариант е на розовата Listerine. Пастата на Ecodenta with camomile, clove extracts and kalident се оказа попадение. Мислех че ще има неприятен вкус на билки, но всъщност е с лек ментов и освежава идеално без да е твърде лютива. Аз я купих от аптеки So pharmacy. Този месец бяха намалени на 8 от 12 лв. За чувствителни зъби и венци е страхотна! За сметка на Alverde 5 in 1 Zahn-creme Nanaminze, която не ми хареса грим. Всичко до което се докосне побелява, не освежава и сякаш съм се измила с вар. За пореден път давам шанс на марката и съм разочаравана. Течния сапун на Palmolive Mediterranean Moments е обикновен. Не изсушава, с деликатен аромат.... Стандартен продукт.


           The Body Shop Pinita Colada Fresh Body Sorbet & Body butter ми бяха топ за лятото. Ще ми липсват много! Отново бих си купила, ако пуснат серията. Както и Balea Zucker Schnube. Не можах да свикна с аромата на серията с шеа от Планет Спа. Ефективни продукто, но силно ароматизирани. Иначе Avon Planet Spa Blissfully Noursishing Hand and Foot Scrub е добър и омекотяваше, премахваше мъртвата кожа. Но няма да повторя. Същото важи и за серията Avon Naturals. Лосиона с виолетка и личи ми хареса като ухание, но нулева хидратация. ращия спрей на Oriflame Feet up Summer Fresh с ягода освежава и охлажда, обаче е с твърде натрапчив мирис.


          Грам не очаквах да видя ефект от Nivea Cellular Anti-age ампула с хиауронова киселина, но при мен продуктите с хиалурон действат безотказно. Не само че кремовете се приемат по-добре, но и врязването на фдт в назолабиалните намалява и почти го няма. А този серум е изненадващо ефективен и прави изброените от мен неща. Стига за 10-12 дни по 2 пъти употреба на ден. Нежен аромат има и мисля че няма да сбъркате, ако решите да пробвате. Само че за 5 мл цената за дрогериен продукт е висока.
      Крема за ръце на Flormar Cotton Candy & vanilla е средна хубост. С гъста като на масло текстура, прилична хидратация и вкусен аромат. Маската на Avon Advance Techniques Instant Repair 7 с кератин не струва. С различни шампоани съм се мила и ако те не са ок за мен, тя не помага. Но пък скраба за тяло на Hristina Cosmetics Stani Schefs Raspberry muffin е прекрасен. Почиства, прави мека кожата и не изсушава.


           Този месец приключих и две любими спирали - Maybelline Colossal Big shot и Oriflame The One Wonderlash. Първата прави наситено черни миглите ми, много обемни, извити и удължава. Втората пък удължава без да слепва, извива и разделя отлично. Стои много естествено и не мърда цял ден! Очната линия на Голдън Роуз ми е любима и вероятно отново ще купя. Не мърда цял ден! Коректорите Camouflage на Catrice и Essence ми ги даде приятелка да пробвам. Не са лоши, но явно аз слагам малко и не виждам онази висока покривност. Този на Катрис го усещам по-сух и задължително трябва да имам крем под него. Но на Essence ми е идеален. За ежедневен коректор е страхотен. Не се врязва в линиите и цял ден е непокътнат.


            Дезодоранта на Нивеа без алуминий, както вече споделих, има много силен и натрапчив за мен аромат. Освен това 3 часа след пръскане започвате да ухаете супер неприятно. Мен поне не ме предпазва изобщо, да не говорим за 48 часа. Не харесвам идеята на сухите шампоани, защото косата ми не може да е в същото състояние като след измиване. Замазват положението и след 2-3 часа е пак мръсна. Не са за мен, дори и хвалените Batiste. След добро разнасяне няма бели следи, но аз предпочитам добрия стар шампоан. :)


          Започвам с изкушаващата част и моя слабост, а именно нови опитани сладки десертчета. Kinder Cards взех от Италия и тук не съм виждала в интерес на истината, но се оказаха хубави и всички на които дадох, ме питаха откъде са. Представляват тънка хрупкава вафлена бисквитка с млечен крем, която е какаова от едната страна. Няма шоколадова заливка. В пакетче са по 2 и са чудесни за малки и големи деца. :)


           Това лято изядох доста сладоледи, а и шоколади няколко. Ritter Sport с вкус на брауни не ме изкефи особено, но какаовия мус е нещо страшно. Отворя ли го, изчезва за 2 минути. Уникално вкусен е! За сладоледите на Чичо Чарли също съм говорила миналото лято и мнението ми не се е променило. Заедно с тях обожавам и Лидълските. Много вкусни и на ниски цени. Новата ми любима вафла е Черноморец с череша, но напоследък се старая да сведа захарта до минимум и не съм я хапвала скоро. Шоколада на Roshen с бадеми си взех с недоверие, обаче се оказа доста приличен и имаше достатъчно за цената си цели ядки. Като състав не блести, но за под 2 лв толкова. На АБК с муса е страхотен!






            Продължавам с овесените и протеинови барове. Fit Spo Flap Jack ми идват твърде сладки, а аз обичам както виждате. Но само с боровинките ми е сякаш по-поносим. С банана и с орехите са ми в повече. Тези дни обаче опитах с шоколад и портокал, който направо ме отвя. Мнооого ми хареса, но макар да не се усеща толкова сладък, има доста захар в него. 100 гр е и съдържа 457 калории. Biotech USA oat & nuts с овес и орехи не е толкова натрапчив и определено го предпочитам пред горните.


          AMIX Low & carb с пралина, нуга и карамел горчи и изобщо не е моя. Не е с твърда текстура като Куест, обаче вкуса му..... не е добър за моите рецептори! Ягодовия на Fit spo е страхотен, но не може да измести любимия ми с кокос. С марципана на Go protein не е лош и бих купила отново. А с кокоса и ананас на AMIX Exclusive се оказа изненада, защото не е супер сладък като друг със същия вкус, който бях опитвала и е чудесен за лятото. :-)


         Fit Spo Crunchy е от типа на Лаян, но с по-мека и приятна текстура. Като вкус се доближава до Кит кат, но ми дойде твърде сладък, а аз обичам. Има около 260 кал, което беше изненада. Протеиновата вафла на BeFit ми е любима вече. С фини хрупкави кори и нежен какаов крем, умерена сладост и бих си поръчала цяла кутия следващия път. Тези с мед на Nutri bar купувам от Била и също харесвам. Средносладки, приятна за небцето текстура и вкус. Байт са приятни, но новите за мен Натурален бар от Сурова ме спечелиха. По-евтини са от останалите сурови барчета и много вкусни!



             Вече започнах да събирам празни опаковки за следващата публикация, а вие колко тубички успяхте да изразходите това лято?

Няма коментари:

Публикуване на коментар