четвъртък, 30 август 2018 г.

Nivea Cellular Anti-Age Intensive Kur Hyaluron

        След 25-тата си година, е добре да започнем да се грижим малко по-специално за кожата на лицето си и да направим нещо допълнително за нейния по-сияен вид. Аз съм със суха и затова побързах да включа серуми с хиалуронова киселина, които да забавят стареенето и да помогнат за увеличаване еластичността й. Вече изразходих една опаковка от серума на M. Asam през зимата и сега съм в търсене на нов за следващата. Но дотогава реших да направя един курс с ампулата на Nivea Cellular Anti-age, която обещава видими резултати след 7 дни. Обогатена е с 5 пъти повече хиалурон от дневния крем от серията.


         Серума помага за естественото обновяване на клетките, хидратация и прави кожата по-гладка. Не очаквах такъв видим ефект и то още след първата употреба, но е факт че фдт ми се събира едва доловимо в назолабиалните линии, кремовете се абсорбират по-добре и кожата наистина се усеща още по-хидратирана.



         Има свеж аромат, който не е като на стандартните кремове на марката. Не е натрапчив и е много приятен за сетивата. Опаковката е супер удобна, може да се отваря да проверите какво е осганалото количество. Лека е и чудесна за път. А 5-те мл не очаквах, но на мен ми стигнаха за около 12 дни. А аз не пестя изобщо и слагам, колкото усетя че  е нужно.


          На мен ми е необходимо количесгво, колкото грахово зърно за цялото лице. Ако съм се измила с малко по-изсушаващ гел слагам идея повече.


          Попива бързо и веднага можете да нанесете крема си. Не омазнява и след него кожата е мека, гладка и хидратирана.


          Редовната цена е около 8 лв, а при намаление 6,50 лв. За количеството си и дрогериен продукт, смятам че е малко надценена, но пък е ефективна.

Няма коментари:

Публикуване на коментар