неделя, 26 август 2018 г.

Любими продукта за под душа и хидратация на тялото

            Това лято шкафа ми не само че е пълен с всякакви изкушения за тяло, но и ги използвам много. Предходните години пренебрегвах кожата си, може би защото не я усещах толкова суха. През последните 3 месеца обаче я обгрижвам постоянно, защото на моменти дори опъва. Уж началото на сезона бе студено, но явно това при мен се отрази осезаемо и не мога да пропусна нанасянето на лосион или масло. Слънцето сякаш ми я изсушава повече, отколкото студа през зимата. Но пък така тествам кои марки и формули действат добре и имам голямо разнообразие от аромати. В зависимост от избрания за деня парфюм, мога да си подбера подходящ мирис. :)


             Знаете че не робувам на марки и био формули, важното е да се отразяват прилично и да хидратират хубаво. За сухата кожа е от особено значение да не е текстура, която за секунди изчезва и няма следи от продукта. Такива при мен са лосионите на Balea в тубичките от лимитираните колекции и Avon Naturals, затова спрях да ги купувам. Просто след като се намажа с тях и трябва да мина с друго отгоре. Но пък The Body Shop са ми фаворити от много години вече. Знам че мога да разчитам на консистенциите им, защото винаги подхранват и правят кожата много мека и еластична. Освен това ефекта се задържа за почти цял ден.

         Серията Pinita Colada обожавам, но почти приключих и ще ми липсва следващото лято. Ухае фантастично на тропически коктейл с ананас и кокос. Сорбето е приятно и леко охлаждащо, но по-слабо откъм грижа. Не съжалявам че го пробвах, защото ми върши работа когато бързам. Маслото си хидратира доста добре и е ароматизирано също толкова готино. Лосиона за ръце на Balea Sudamerika е от една много стара лимитка, но още имам. Неговия аромат е сходен, но по-сочен и по-ананасов. Текстурата му е течна и попива бързо, за лятото ми е достатъчна. Обичам вечер да го нанасям преди лягане.


              Това сетче имам от Коледа 2016, ако не греша. Взех го заради сладурската опаковка, а и маслата в него бяха на непробвани от мен аромати. А и струваше под 40 лв, което прави по около 7 лв за бройка.


             В него се крият боди бътъри в мини размери с манго, ягода, кокос, моринга и шеа.


             Имала съм лосиона с манго, но маслото ухае идея по-концентрирано и тропическо. Неговата формула е по-лека и като на крем за тяло. Не е толкова тежко и мазно като някои техни. Идеално е за лятото. Не е прекалено сладък и натрапчив мириса, но аз лично не съм отвяна и не бих повторила.



              Маслото с ягода ухае фантастично на малките вкусни червени плодчета. На сладки и захаросани ягоди. Аз обикновено не съм чак такъв фен на еднотипните плодови аромати, но това е готино. Бих го определила на средноинтензивен. Някоя млада госпожица би му се зарадвала или пък малко момиченце. То е с по-плътна текстура и по-подхранващо.


             Сигурно мнозина от вас не са чували за моринга или пък се чудят как ухае. За мен лично на бели цветя, примесени с цитруси и жасмин. Нетипичен е, но хубав и женствен. На лукс. Неговата формула е някъде посредата между маслото с манго и ягода. Бих го ползвала с удоволствие през цялата година.


            От кокосовата серия имах млякото за тяло преди години и аромата му ми хареса. За мен точно така трябва да ухаят продуктите с кокос. На орех и палми. Има си я обаче онази типична за плода нотка, затова и някои хора я намират за малко изкуствена.


              Консистенцията е плътна и леко твърда, което е присъщо за студенопресованото масло от кокос. Подхранва и хидратира в дълбочина, като се разтапя между топлината на ръцете ви.


            Маслото с шеа е на последно място в класацията ми. То напомня леко на мъжките парфюми, няма женствено ухаение и затова съм го оставила за зимата. А и като формула е подходящо за студените месеци.




             И все пак е лято, свежите аромати са за предпочитане.... и формули, особено сутрин преди работа. Тази година се влюбих в British Rose. Ако не харесвате рози, тези ще ви харесат. Две дами, които са антифенки казаха, че е много хубаво. Сякаш е божур с цитруси и леко препраща към розова градина. Нищо общо с българската роза. Много нежен, луксозен и красив е аромата. На бели цветя и пролет ухае. А йогурта за мен е почти копие на любимия ми Ralph Lauren Romance. Фантастична пухкава текстура, от която ви е нужна капчица. Попива за секунди и дарява кожата с мекота.


               А душ гела е толкова освежаващ сутрин, не мога да му се наситя под душа.


            Йогуртите със сигурност не са с 48 часов ефект, но са чудесни точно за топлите дни.


             Не само продуктите след баня са важни, а и душ кремовете с гелове за под душа. Ползвам и от двата вида, независимо от сезона. Калифорнийския бадем на Yves Rocher е жесток и съжалявам че го спряха. С леко горчив намек, уникално мека и грижовна пяна прави. А банановия на The Body Shop е сладък и с много автентичен аромат на жълтия тропически плод. Страхотно настроение създава под душа. Не по-малко харесах и Soft honey на Adidas. Досега не бях пробвала душ крем на марката, а този видях в parfimo - оригинални парфюми. Не очаквах да ме впечатли, посредствен си мислех че ще е. Но такава текстура с меки и обгрижващи съставки, които оставят впечатление за луксозно гъсто мляко. Аромата е жесток и би бил прекрасен дори за студените месеци! На мед и оризово мляко с бадемови нотки. Не съм вярвала, че Adidas мога да направят такъв продукт. Бих платила за него 3 пъти повече от цената му. Кожата е гладка, чиста и не опъва.


            За малко да пропусна и последното попъление от Yves Rocher Magnolia White Tea в банята, с което те ме запасиха още повече. Ако харесвате аромата на чисто, на муск и памук, на нежен сапун, това е вашия продукт. Лек и едва доловим мирис, който обаче създава такова усещане на чисто, че сутрин е незаменим за започване на деня. Подходяща за суха кожа формула, която не изсушава. А консистенцията му наподобява крем и прави фина пяна, като при душ кремовете.





               Всеядна съм и както виждате не се придържам към един тип аромати. Имам различни настроения и обичам да сменям. Обожавам лилавото и виолетките, ето защо посягам често и към тези екзотични и чувствени ухания. Млякото на Cottage Violet е просто разкошно. С лека гелообразна текстура, която попива бързо и не оставя мазни следи. Хидратира достатъчно за топлите дни, а как ухае. Това е най-хубавата виолетка евър. Силна и плътна, но не натрапчива. Допълвам я с по-деликатно ароматизирания спрей от Avon, който е комбинация от виолетка и личи. По-свеж е и си пасват отлично. А душ крема на Lidl Cien Indian fruit мирише разкошно на страстниче (маракуя), обаче не типичното сладко и сочно, а кремообразно и свежо. Гъста текстура и грижовна формула. Купих го от италианския Лидл заедно с праскова и кокос, които подарих на познати. Според мен са страхотно попадение, за под 2 евро. Balea Dark Glamour е с опушен и парфюмен аромат, нищо запомнящо се и кой знае какво. Харесва ми, че попива бързо и не оставя мазни следи. Стара лимитка е и няма да я откриете в ДМ.


               Ексфолиирането през лятото за мен е задължително. Ако не два пъти, то поне веднъж седмично правя пилинг. Кожата ми става мека като на бебе, гладка и чиста. Това лято в банята освен новия на Avon от гръцката серия, за който скоро ви разказах, място намерих Stani Chef's Raspberry muffin, който е с деликатно ухание на малини и ванилия, нищо сладкарско. Няма толкова масла и едри захарни частици като в Refan-ските, а е сякаш със сол. След него кожата ми е преобразена! Някак сух стои, но с влажни ръце нямате грижи. Скраба с праскова и хибискус на Cien Dead Sea Salt Oil Exfoliating Scrub също ухае фантастично и много лятно, като в него има масла и е с по-кремообразна текстура. Нанася се с лекота и почиства добре. Не изсушава и е добър почистващ продукт.



          Ако си падате по цитрусовите аромати, Joanna Naturia с мандарина е просто разкошен! Толкова свеж и естествен е цитруса, че сякаш сте разкъсали килограм от него. С едри частици, които не се разтварят като предните два, но все пак върши работа и ухае невероятно ободряващо!


             Не съм особен любител на сладките и захарни аромати, макар че обичам да си хапвам всякакви сладкиши, но в банята имам от тях. Понасям ги за разлика от парфюмите с много ванилия, амбър и мед. И един от вечните ми фаворити е спряната Захарна целувка на Balea *Zucker Schnute. Още страдам, че я спряха. Бях си купила преди 2 години по Коледа този сет и сега доизразходвам душ гела с маслото. Представете си вкусни маслени тарталети с пухкав крем от ванилия, крема сирене, лимон и пудра захар. Душ гела е гъст и нищо уау като формула, но маслото е гъсто и хидратира чудесно. Душ гела Zuker Sub на Balea или с други думи - захарен памук, също ми допадна. Нетолкова силен, но наистина те отвежда в детството и припомня времената, в които ядях захарен памук и се качвахме на люлки по панаирите.






            I love... lemon Sorbet е друг мой любимец, който ме разтапя под душа. Ако сте опитвали чая на Teekanne Lemon Cake, ухае по абсолютно същия начин. Лимони, захар и ванилия - бомбастична комбинация! А текстурата, ах, като току що приготвен крем за торта е!


             Крема за ръце с манго е с лека формула, сякаш е балсам, нежен аромат на тропическия плод и страхотно попадение за лятото. Бързо изчезва, но пък при 30 + градуса какво още да иска човек?




             За финал искам да ви споделя за последните ми попълнения от тази седмица. Минах да търся лак за приятелка в Ивис и видях душ гелове от непозната за мен серия на Palmolive Skin Garden. Имаше круша, божур и виолетка. И трите са с-т-р-а-х-о-т-н-и! Крушата е толкова свежа, току що разрязана узряла, но от зелените. Сладка, но не захаросана. Имам тоалетна вода на FM Group с този аромат и са идентични. Не е коледната круша, а от тези свежите с малко сок. Божура е невероятно добро попадение. Веднага ми напомни British Rose (The Body Shop).



             Нежен, освежаващ и цветен. Представете си градината на баба през пролетта, която е препълнена с розови божури и рози. Сутрин преди да ги напече слънцето, когато аромата им се разнася из двора. Толкова хубаво ухае! А виолетката е върха на сладоледа! Също като млякото на Cottage е. Пакетче бонбонки от детството ни. Дори в нея има мини виолетови цветчета. Измиват кожата почти до скърцане, но не пресушават. След баня не остават по кожата, но аз не очаквам това от душ крем или гел. Достатъчно е да ми донесат удоволствие под душа. Цената им беше 3,50 лв.
             Кои са вашите любими продукти за тяло това лято?

4 коментара:

  1. Като чета твоите ревюта на продукти за тяло и после имам огромно желание да си ги купя всичките! :D

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотни ревюта правиш, адмирации за което. Ти не просто описваш продукти, ти разказваш вълшебни приказки, наситени с много аромат, вкус и красота. Продължавай да ни радваш в същия дух. :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти. Искам да бъда най-точна в описанията си, за да може отсрещната страна да усети аромата от написаното. Доколко успявам не знам, но се радвам че съм полезна. :)

      Изтриване