четвъртък, 16 август 2018 г.

Yves Rocher Hydra Vegetal Edulis Cellular Water

             Hydra Vegetal е една от любимите ми серии за лице изобщо. Като студентка ползвах гел-крема от старата версия и бях очарована. Миналата година пък си купих маската за лице и почистващия гел за лице, от които също останах доволна. Затова и се зарадвах много, когато получих пълна кутия с нови продукти, като цели 4 бяха от обновената линия Hydra Vegetal. Тя е обогатена с (клетъчна вода) едулис. Бюти експертите на марката са избрали тази съставка заради способността си да улавя водата и да я задържа в листата си. Изключителния екстракт активира хидратацията, помага трайно да се запази във всички слоеве на кожата и да се освободи за продължително време.


            Аромата на серията е свеж, отново аква и с леко цветни акорди, подобно на лотос. Не е натрапчив, но се усеща. При мен не дразни. Само околоочния не ухае. Ще започна с гела за лице Ultra-Fresh Cleansing Gel, защото е първа стъпка за хубавата и чиста кожа. Не откривам големи разлики със старата му версия.
Успява да свали почти на 100 % грим, като в зоната на очите на мен ми щипе леко. Но пък не ставате на панда, защото не размазва. Само власинки от спиралата в окото има, което няма как гел да ги извади. Не се пени почти, формулата става млечна при разтриване с мокри ръце и ви е необходимо малко количество за едно измиване. Особено ако искате просто да свалите нощна грижа, просто капчица е напълно достатъчна. Когато приключа, минавам с тампон с розова вода и съм с перфектна кожа.


             Много освежава и измива чудесно, но не до скърцане. Тъй като моята кожа е по-суха, след подсушаване усещам леко опъване и няма как да остана без крем, особено около очите. За летните месеци е добро попадение!


               Ексфолииращия гел (Radiance Exfoliating gel) е перфектния ежедневен скраб за мен, който наподобява ботаническия за тяло с кайсия. Частиците са идея по-малко и меки. Не е груб, но и не е безобиден. Мога да го ползвам всеки ден или през ден, няма да ми раздразни и пресуши кожата или пък да я премие. Усещам порите си чисти, като не маха черни точки. За мен това не е минус, т.к. силно почистващите продукти сякаш правят отделянето на себум по-бързо. А такива с хидратиращи свойства го контролират.



             Избягвайте зоната около очите, за да не попаднат частици в тях. Акцентирайте се върху носа и брадичката, челото. Усещането след него е за мека и гладка кожа.


            Околоочния гел е с охлаждащ и ободряващ ефект. Според производителя спомага за намалянето на тъмни кръговете, но знаете че тях никой продукт не може да ги пребори. За мен добрата хидратация и подхранване са ключа към забавяне стареенето и това, което търся от кремовете за очи. Обичам да използвам Anti-fatigue Moisturizing Fresh Gel сутрин, за да ме събуди и освежи. Да хидратира леко успява, за някои дни при моята капризна кожа е слаб и се налага да нанасям крем над него или да използвам двойно количество.


            Формулата е с перлени частици и розов оттенък, но нанесен не се забелязват и все едно ги няма. Така че не се тревожете за това. Според мен гела е подходящ за 20-25 год. момичета.


              48h Non-stop Moisturizing Gel cream е фаворита ми от серията и може би най-любим. Тези от Вас със суха кожа ще ме разберат. Формулата е типичната за такъв продукт. Попива за секунди, но оставя не само хидратирана, а и подхранена кожата. След измиващия гел действа като балсам. За секунди успокоява и облекчава сухите участъци, прави нанасянето на фдт по-лесно и грима ми издържа почти цял ден без да се свлече от проблемните зони.


             Ползвам го и като нощна грижа. Действа чудесно и така, като при мен сутрин около носа има малко себум. Независимо какъв крем ползвам обаче и в какво количество, не мога да избегна това. Останалите части от лицето ми са в идеално състояние. Бистър тен, хидратирана и сияйна кожа.


             Както предполагах, обновената линия Hydra Vegetal не ме разочарова и всички продукти са перфектни за сезона. Даряват кожата ви с нужната доза хидратация и разкриват красотата й.


            Продуктите на Yves Rocher можете да откриете в бутиците на марката, магазини Ивис и сайта bonjour.bg като цените и пълния асортименти можете да видите в последния.

Няма коментари:

Публикуване на коментар