вторник, 14 август 2018 г.

Born Pretty Store - cuticle oil, holographic polish, soakers

            Не веднъж съм ви говорила за водните стикери от Born pretty store, които използвам редовно и съм много доволна от качеството им. През последните няколко месеца обаче, успях да пробвам маслата им за кожички под формата на писалка, както и 2-3 от лаковете за нокти, а и от силиконовите капачки за сваляне на глитъри или гел лак. Лятото не нося много глитъри, но пък се слага като акцент и никога не са излишни подобни глезотии. :)
             Реших да ви споделя и за основата на Yves Rocher, която беше в коледния календар и вече презполових. Много ми хареса, защото предпазва нокътя от оцветяване, заглажда леки неравности и удължава трайността на лака.


             Топ лака Quick dry на SNB обаче ме разочарова. От него съм използвала 2/3 и го пробвах с какви ли не марки, винаги се отдръпва, напуква и не влияе на издръжливостта. Освен това има и кофти аромат за мен. Знам че има доволни от него, но аз си предпочитам гел топа на Avon.


            Ще кажете през лятото кой ползва крем за ръце и масло, но при мен кожата на цялото тяло е суха целогодишно. Затова и трябва да полагам грижи ежедневно. А това олио за кожички е толкова лесно за употреба, че изобщо не ме затруднява и прави нанасянето дори приятно. Имам от преди нова година варианта с праскова и стои на бюрото ми на работа, почти всяка сутрин и следобед се мажа. Нанасям за секунди, няма нужда от пръсти след това и ухае леко на плода. Не е мазно и не ми е цапало нищо досега. Не очаквайте чудодейни резултати, трябва да сте постоянни и да поддържате ръцете си с кремове също.


              Много съм доволна от тази писалка и ще продължавам да я използвам. А и моята почти не е мръднала като количество. Едно завъртане на механизма е необходимо и с това мажа кожичките и на двете ръце. Предлагат се 5 аромата.




             Вече имам 3 лака на собствената марка на сайта и това е втория ми холограм (Gamma Ray). Очаквах истинско червено, но без топ лак - стои розов, а в бутилката виждате че не е такъв. Нанеса ли плътен слой гел топ, става средно между червено и малина. Красив е, но не това което исках.


            Иначе като качество са ок. Дори съм изненадана, защото мислех че аромата им ще е нетърпим. Но са си стандартни лакове и затова нямам притеснения да ги използвам. Освен това и състава е обозначен на кутията им. Предлагат се в 6 цвята.


             Нужни са два слоя за плътно покритие и да се покаже дъгата. Тук е без топ:




                                И на следващите снимки с Avon Mark Gel Shine Top Coat:




             Както виждате, много зависи от светлината и ъгъла, изглежда ту розов, ту червен, ту малинен. Красив цвят е и наситен.


            И да ви кажа няколко думи за капачките (nail art soakers ги водят продавачите из ebay, amazon и aliexpress) за сваляне на глитъри или гел лак. Аз ги използвам главно през зимата, когато нося коледни лакове и нямам нерви да трия по 2 часа груби частици, да си драсвам плочката. Вече имах други подобни от времето като бях студентка и ползвам до сега, но като видях тези и веднага ги сложих в кошницата. 


           Причината е, че моите стягат доста и при свалянето им сякаш ви спира кръвта. Не е болезнено, но като има по-лесен и приятен начин, защо да не пробвам? Та, тези не са толкова плътни и престоя с тях е почти неусетен. Но и сякаш не успяват да свалят бързо глитъра или поне този, с който пробвах е бил яко залепнал. Аз ще си ги пробвам и с други лакове, смятам че ще ми вършат работа и не съжалявам че ги получих. Цвета им е жестоко виолетово!


            А стикерите продължавам да поръчвам и получавам понякога за проба от тях, нямам забележки. Веднъж само се случи картинката да е отпечатана на обикновен картон и абсолютно нямаше начин да се разлепи от него. Писах им на customer service, отговориха че ще проверят и не знам дали е било до партида, не са ми изпращали нови.

              China Glaze Thistle Do Nicely + Unicorn water decals

 
                                                             Misa Lather, Rinse, Repeat

Няма коментари:

Публикуване на коментар