неделя, 18 ноември 2018 г.

Antipodes Hosanna H20 Intensive Skin-Plumping Serum

             С напредването на годинките, включването на серуми и масла за лице, придобива особено значение. С тях можете да подсилите действието на дневната и нощната грижа, а и да подобрите цялостното състояние на кожата си. Но не забравяйте че трябва да го направите и с тялото си отвътре. Ключа към хидратираната, стегната и здрава кожа, не е само козметика, а  балансираното хранене, спорта и пиенето на достатъчно вода. :)


              Всеки тип кожа има нужда от внимание и адекватна грижа, но при сухите винаги е малко в повече. За съжаление дамите с такава започват да виждат фини линии по-рано и аз от година започнах да използвам серуми, за да забавя тези естествени процеси. Посягам към такива с хиалуронова киселина, правя богати маски и не на последно място, се интересувам от това какво има в продуктите, които нанасям на лицето си. Не съм от заклетите био-пристрастени потребители, но и вече не се хващам за гръмки реклами или цветни опаковки.
            Първо чета и след това решавам дали ще е ок за моите нужди. Ето защо, когато ми предложат да пробвам бяла козметика, проучвам марката или хвърлям пръв поглед на състава. Затова и съм капризен клиент. Но от naturalcare.bg бяха доста търпеливи, отзивчиви и успяха да ми предложат адекватни за цените си продукти. Какъвто се оказа и интензивния серум на Antipodes - Hosanna H20. Избора оставих на тях след насоки от моя страна и ги оставих да ме изненадат.


             Марката Antipodes е от Нова Зеландия и използва мощни натурални съставки, които видимо подобряват кожата като проникват в дермалния слой. Насърчават производството на колаген и еластин, зареждат с полезни вещества и са одобрени за вегетарианци. Без парабени, минерални масла, натриев лаурил сулфати, изкуствени оцветители и аромати. Не са тествани върху животни.
             Hosanna H20 Serum за мен се оказа с изненадващо лека и водниста формула. Съдържа антиоксидант Vinanza Grape, който спомага за подобряване състоянието на кожата с течение на времето и я поддържа хидратирана, както и защитена от вредите на околната среда. Екстракта от черна папрат мамаку обновява клетките, а артезианската вода Waiwera обогатява с ценни минерали.


           Серума е с оранжавеещ цвят и аромат, подобен на класическата синя Nivea, но с добавена роза. Усеща се и пиперлива нотка от кардамон. Чувствен, но и някак чист е. Действа отпускащо и като ароматерапия. Не е от най-нежните, но след нанасяне отшумява и не дразни сетивата.


             Използвам го от месец и половина, изразходих половината опаковка и определено видях ефекта му с времето. В началото не забелязах да прави нещо. Каквото и да си говорим, трябва си натрупване, каквато и бяла козметика да се използва. В края на лятото го отворих, очаквах да мазнее и да ми идва силен, но не. Попива бързо, каквито са всъщност и обещанията му. Без масла и е water-charged. :) До минута след разнасяне, кожата е готова за следващата стъпка, а именно крема. Няма лепнене или някакъв филм, а аз не пестя от количеството. Нанасям по 3 големи капки, вкл. и върху шията.
            Оставя чувството за хидратация, но във вътрешния слой. Няма да усетите моментален ефект на допир, само ако сте измили лицето си с по-агресивен продукт. Опъването след почистването намаля. А резултата след допълващата грижа е налице.


            На сутринта лицето е с изравнен тен, меко е на допир, подхранено и кожата се усеща доста еластична. Ако съм нанесла по-голямо количество, крема не е попил напълно и има лек филм на места, но и аз го правя умишлено заради появилите се назолабиални вече. Така съм сигурна, че съм хидратирала добре. При нормална доза, няма подобен ефект. Лицето е с блясък, балансирано и изглежда здраво. Не омазнява допълнително Т-зоната и около ноздрите, където при мен е проблемен участък през летните месеци.
           Ползвам серума и преди дневната грижа. Нямам никакви оплаквания с грима. Дори фон дьо тен като Colorstay на Ревлон (варианта за суха кожа уж), който ми стои пудрено и не е от най-естествените на вид върху моето лице, го накарах да работи и не стои тежко. Издържа си цял ден, контура и ружа не мърдат. Комфортно е усещането и след сваляне на грима. Нямам червенини или запушени пори.


               Капкомера му е доста удобен и смятам да си запазя бутилчето след като свърши. Стабилен е и на път спокойно може да се носи. А цената му при намаление, намирам за приемлива за такъв клас козметика и напълно оправдавам.


             Hosanna H20 serum даде заявка за една качествена и с полезни съставки козметика, която ме убеди, че не само по-тежките и маслени формули действат. Онова което остава на повърхностния слой, се отмива и не прониква в дълбочина. А тази формула работи отвътре и допълва чудесно последващите продукти!

Няма коментари:

Публикуване на коментар