неделя, 23 декември 2018 г.

Dermacol Aroma Ritual Harmonizing Body Scrub Belgian Chocolate

             Dermacol ми беше непозната марка доскоро. Не че не съм я чувала, но по магазините тук не се продава и рядко някой говори за нея от блогърите, които следя и все оставаше извън полизрението ми. Една от българските обаче беше споменала за техните продукти за тяло и случайно ги разгледах в parfimo.bg, та реших все пак да пробвам скраба с портокал предвид настъпващите празници. Казах си "добро допълнение към душ гела с мандарина и канела на Yves Rocher ще е, настроение ще ми носи". И така се случи. Не очаквах да го харесам толкова.


           Смятам лятото да опитам и от захарните им ексфолианти в кутии, особено с динята и с гроздето ще са чудни за освежаване! Но сега по същество - какво толкова ме впечатли в скраба с аромат на белгийски шоколад от серията Aroma Ritual.



            Текстурата е бяла на цвят и като плътен лосион за тяло. Има частички от кайсиеви ядки, както и ексфолииращи, които правят наистина доста приличен масаж. Усещат се достатъчно, но не дерат кожата. Не се разтварят напълно, затова трябва да изполивате банята добре след употреба.
           

           Не ви е нужно много количество, но аз нанасям по една дълга лентичка около 20 см за всяка ръка и за краката малко повече. Масажирам хубаво, докато не се стопи и да останат частичките само от кайсиевите черупки. Изразходила съм половината тубичка за 3-4 пъти.


           Аромата му е божествен. Толкова хубав портокалов мирис, като на чисто масло не съм усещала в козметичен продукт досега. Все едно наистина е за ароматерапия и отпуска сетивата. Тъмния шоколад също ухае много приятно, но не е натрапчив. Напомня ми силно на старата лимитирана колекция на Yves Rocher с какао и портокал, но тук се усеща повече цитрусовия плод. Представете си бисквити с портокалова есенция и парченца черен шоколад. Мммм..... удоволствието под душа е пълно, защото се разнася из банята и се чувствате като на истинска терапия. Лежите, от запалената лампа ухае на портокал и ви правят масаж!


            Кожата ви след процедурата, е наистина мека и гладка, без изобщо да е пресушена. Дори я усещам леко влажна като хвана с пръсти. Аромата изчезва бързо, но това си е измиващ продукт и не би било нормално да остава. Аз допълвам с душ гела на Yves Rocher, обаче с удоволствие бих си взела и на Дермакол със същия аромат. Имат и лосион.


              Впечатлена съм от този крем-скраб на Dermacol и ви го препоръчвам с 2 ръце. Виждам че в момента не е наличен, но се предлага комплект от 3 продукта, който е супер за подарък. Имат и течен сапун, крем за ръце... та не е като да няма избор. :)

              *Продукта ми е предоставен от parfimo.bg - оригинални парфюми.

Няма коментари:

Публикуване на коментар